在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19429


8941#
發表於 05-9-13 21:10 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

YB

咁你就好啦, 咁有口福, 好 sin mo ah

印尼野我都幾 like 架


子爵府

積分: 11365


8942#
發表於 05-9-13 21:10 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

yb

我擒日冇左880蚊...心痛到冇力上網...啱啱先回到氣jar :-( :-(

YB 寫道:
JOJO


死架你....而家先出現


大宅

積分: 1879


8943#
發表於 05-9-13 21:10 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

JOJO


傻瓜, 印尼華僑, 吾係印尼人呀, 我奶奶係大陸走去印尼呀.


子爵府

積分: 11365


8944#
發表於 05-9-13 21:10 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

ae

點解依個時侯見到妳gei???


大宅

積分: 1879


8945#
發表於 05-9-13 21:11 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

AE_bb


印尼送我都好鐘意食架.


伯爵府

積分: 19429


8946#
發表於 05-9-13 21:11 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

YB,

聽左2,3 首, ma ma 地
YB 寫道:
AE_bb


咁你而家覺得音樂情人岩吾岩聽丫????


大宅

積分: 1879


8947#
發表於 05-9-13 21:11 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

JOJO


AE掛住你呀....你無溫書咩????


子爵府

積分: 11365


8948#
發表於 05-9-13 21:11 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

yb

妳奶奶咁潮...咁耐之前已經攪移民la

YB 寫道:
JOJO


傻瓜, 印尼華僑, 吾係印尼人呀, 我奶奶係大陸走去印尼呀.


伯爵府

積分: 19429


8949#
發表於 05-9-13 21:12 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

joejoe,

掛住你地馬
joejoebebe 寫道:
ae

點解依個時侯見到妳gei???


子爵府

積分: 11365


8950#
發表於 05-9-13 21:12 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

yb

妳講我唔信gor bor

YB 寫道:
JOJO


AE掛住你呀....你無溫書咩????


大宅

積分: 1879


8951#
發表於 05-9-13 21:12 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

AE_bb


鄭子誠D品味真係好麻麻.... :tongue: :tongue:


大宅

積分: 1879


8952#
發表於 05-9-13 21:13 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

JOJO


以前D中國人, 個個都逃難呀....


伯爵府

積分: 19429


8953#
發表於 05-9-13 21:13 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

c 野呀, 差 d 嘖水呀
joejoebebe 寫道:
yb

妳奶奶咁潮...咁耐之前已經攪移民la

[quote]
YB 寫道:
JOJO


傻瓜, 印尼華僑, 吾係印尼人呀, 我奶奶係大陸走去印尼呀.
[/quote]


大宅

積分: 1879


8954#
發表於 05-9-13 21:13 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

JOJO


你食飯未????


大宅

積分: 1879


8955#
發表於 05-9-13 21:14 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

JOJO


咁你而家信未??????



AE_bb 寫道:
joejoe,

掛住你地馬
[quote]
joejoebebe 寫道:
ae

點解依個時侯見到妳gei???
[/quote]


子爵府

積分: 11365


8956#
發表於 05-9-13 21:14 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

ae, yb

音樂情人, yip 蘊yee 時代係最好聽...佢講得最小野...最差係fung wai tong...佢講d 野好out....我細過就like 佢...依家唔like

yip 蘊yee 星期日黃昏有個節目係for坐監人士點唱..妳地有冇聽???


伯爵府

積分: 19429


8957#
發表於 05-9-13 21:15 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

i think so
YB 寫道:
AE_bb


鄭子誠D品味真係好麻麻.... :tongue: :tongue:


子爵府

積分: 11365


8958#
發表於 05-9-13 21:15 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

yb

老公今晚又係食粥水..我食公仔面..所以10:00 先食都得

YB 寫道:
JOJO


你食飯未????


大宅

積分: 1879


8959#
發表於 05-9-13 21:15 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

JOJO


我上次去整假牙, 用左四千元, 我赤到而家呀.... :-( :-( :-(


大宅

積分: 1879


8960#
發表於 05-9-13 21:17 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

JOJO


叫咩名????未聽過, 以前聽葉媼儀聽到吾願走, 而家聽到好煩.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo