在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1725


8941#
發表於 05-8-5 11:52 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Kitma,

pls. check pm


伯爵府

積分: 17559


8942#
發表於 05-8-5 12:02 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我上唔到去


子爵府

積分: 10722


8943#
發表於 05-8-5 12:09 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我可以點幫你呀?

收晒書喇,唔該晒
wensi 寫道:
我上唔到去


大宅

積分: 1725


8944#
發表於 05-8-5 12:20 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

reboot 部機得唔得呀?
wensi 寫道:
我上唔到去


男爵府

積分: 7413


8945#
發表於 05-8-5 13:47 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

出面好熱呀


大宅

積分: 4672


8946#
發表於 05-8-5 14:12 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

emily

d 花好靚呀,你都睇一睇


子爵府

積分: 10722


8947#
發表於 05-8-5 14:13 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kruson,

印花我齊喇,Thanks 你先


子爵府

積分: 10722


8948#
發表於 05-8-5 14:23 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

羊奶片:
如訂四罐或以上即$55/can
若十罐或以上即$52/can
十五罐或以上即$50/can

1. queen (1)
2. yy (2)
3. kw (1)


男爵府

積分: 7413


8949#
發表於 05-8-5 14:35 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

pooh, 唔使客氣

你地星期三點呀, 唔好賴低我呀


子爵府

積分: 10722


8950#
發表於 05-8-5 14:37 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我無份去喇,我remind佢地啦
Kruson 寫道:
pooh, 唔使客氣

你地星期三點呀, 唔好賴低我呀


伯爵府

積分: 17559


8951#
發表於 05-8-5 14:41 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Kruson

你地星期三點呀, 唔好賴低我呀 ...................知啦!好似湊女咁湊你去啦!


男爵府

積分: 7413


8952#
發表於 05-8-5 14:50 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

咁就差唔多:mrgreen:

wensi 寫道:
Kruson

你地星期三點呀, 唔好賴低我呀 ...................知啦!好似湊女咁湊你去啦!


侯爵府

積分: 23722


8953#
發表於 05-8-5 14:59 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

honey,

有無收到pm


男爵府

積分: 7413


8954#
發表於 05-8-5 15:06 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

honey, 係咪前日o個個?


大宅

積分: 1141


8955#
發表於 05-8-5 15:10 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kruson,

你星期三都出嚟呀


男爵府

積分: 7413


8956#
發表於 05-8-5 15:12 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

係呀, 要見下你地o麻 你專程過黎探我喎 我好悶呀 :cry:

[quote]
maytmchan 寫道:
kruson,

你星期三都出


大宅

積分: 1141


8957#
發表於 05-8-5 15:15 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kruson,

去邊樹探先


侯爵府

積分: 23722


8958#
發表於 05-8-5 15:21 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

honey,

尋日係咪呀, 我叫你盡情鏟courier果個呀


男爵府

積分: 7413


8959#
發表於 05-8-5 15:23 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

may, 呢樹呀, 佢地又話多d 過黎陪我但係就冇晒影 :-(


大宅

積分: 1141


8960#
發表於 05-8-5 15:25 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kruson, 嗰邊都好靜呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo