在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4672


8961#
發表於 05-8-5 15:28 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kruson


我好忙呀,o個邊都冇時間上,我一有時間都會入o黎同你dad o下嫁,唔會唔記得你
Kruson 寫道:
may, 呢樹呀, 佢地又話多d 過黎陪我但係就冇晒影 :-(


男爵府

積分: 7413


8962#
發表於 05-8-5 15:29 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

honey, 剷左啦, 我o個日已經剷到佢c。

may, 我仲以為佢地掛住o向o個邊賴低我添。


男爵府

積分: 7413


8963#
發表於 05-8-5 15:30 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

抵錫 :mrgreen:

[quote]
kitkitmum 寫道:
kruson


我好忙呀,o個邊都冇時間上,我一有時間都會入o黎同你dad o下嫁,唔會唔記得你 [quote]


大宅

積分: 1141


8964#
發表於 05-8-5 15:31 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)


Kruson 寫道:
抵錫 :mrgreen:

[quote]
kitkitmum 寫道:
kruson


我好忙呀,o個邊都冇時間上,我一有時間都會入o黎同你dad o下嫁,唔會唔記得你 [quote]


侯爵府

積分: 23722


8965#
發表於 05-8-5 15:32 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

honey,

但你有無收到我話佢根本無上我 office呀, 佢係打上嚟問有無件收, 咁我同事話佢知無, 佢係無上到嚟架


男爵府

積分: 7413


8966#
發表於 05-8-5 15:39 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我冇再打去啦因為先前佢已經應承左收我一個order 錢, 跟住我話佢o個陣佢仲話 "得o架啦, 我已經話左我同事啦" 真係比佢激c, 不過冇計, hr 話佢地平所以唔會轉住喎

[quote]
Alexismama 寫道:
honey,

但你有無收到我話佢根本無上我 office呀, 佢係打上


子爵府

積分: 10722


8967#
發表於 05-8-5 15:41 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我有返黎嫁 :-(


子爵府

積分: 12599


8968#
發表於 05-8-5 15:47 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kruson,
我都有返來架。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10877


8969#
發表於 05-8-5 15:53 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我都係樹ka....不過無搭咀之嘛


男爵府

積分: 7413


8970#
發表於 05-8-5 15:55 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

pooh, 乖, 唔好喊呀, 咁我見你地冇再出現以為你地唔要我o麻 :mrgreen:


男爵府

積分: 7413


8971#
發表於 05-8-5 15:56 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy, tungmimi, 你地星期三出唔出黎dinner gathering 呀?


大宅

積分: 4672


8972#
發表於 05-8-5 16:00 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy 好似o黎,但係tungmi我就唔豬呢。
Kruson 寫道:
cathy, tungmimi, 你地星期三出唔出黎dinner gathering 呀?


子爵府

積分: 10722


8973#
發表於 05-8-5 16:01 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

傻妹黎既
Kruson 寫道:
pooh, 乖, 唔好喊呀, 咁我見你地冇再出現以為你地唔要我o麻 :mrgreen:


男爵府

積分: 7413


8974#
發表於 05-8-5 16:01 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

咁你地決定左去邊樹食未呀?


子爵府

積分: 10877


8975#
發表於 05-8-5 16:03 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kruson,

我唔黎la....宜家夜晚要湊腰果....無咁free ka la....

妳地食得開心d la


大宅

積分: 1141


8976#
發表於 05-8-5 16:06 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

tungmimi

我好似未見過你架喎


子爵府

積分: 10877


8977#
發表於 05-8-5 16:12 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

唔係好似....係真係未見過

不過一定有機會 :mrgreen:

maytmchan 寫道:
tungmimi

我好似未見過你架喎


男爵府

積分: 7413


8978#
發表於 05-8-5 16:16 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

may, 我都係見過tungmimi 一次.......咁大把咋。


子爵府

積分: 12599


8979#
發表於 05-8-5 16:19 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hi~!
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10877


8980#
發表於 05-8-5 16:21 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

唔只la.....應該at least 2次

1 tst east
1 kln tong

Kruson 寫道:
may, 我都係見過tungmimi 一次.......咁大把咋。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo