親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   113


男爵府

積分: 9424

畀面勳章


881#
發表於 16-4-2 13:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Denise_Chan 於 16-04-01 發

原帖由 maggielau0705 於 16-04-02 發表
頂黑色帽係買,之後我自己DIY架
好叻


子爵府

積分: 13951


882#
發表於 16-4-2 13:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DonnaLau+於+16-04-01+發表你

原帖由 maggielau0705 於 16-04-02 發表
咪我同阿囡2個囉!……共54.4kg, 我買40kg,超14.4kg比左5100yen,另外hand carry一個20吋,唔過7kg,一個環保 ...
你好勁呀!嘩,都要比3百幾蚊喎,真唔抵!

另外分享一下比啱用嘅jm,我响心斎橋日航酒店搭機場巴士直到,車程約一個鈡,但班次少所以要睇下班次啱唔啱,大1550yen、小780,超方便




子爵府

積分: 13951


883#
發表於 16-4-2 13:55 |只看該作者

引用:Maggie,請問你知唔知道大阪邊度有夏娃池同r

原帖由 AACDMama 於 16-04-02 發表
Maggie,請問你知唔知道大阪邊度有夏娃池同reebok既波鞋賣呢?謝謝
Reebok pump同reebok咪美國村對住三角公園有幾次波鞋店有,價錢同款式同香港差不多,冇特別限量版嗰D,另外心斎橋有幾間波鞋舖都有,正確位置忘記😄你行下就會見到,梅田電器城有一層賣波鞋舖都有!




子爵府

積分: 13951


884#
發表於 16-4-2 13:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DonnaLau+於+16-04-01+發表嘩

原帖由 maggielau0705 於 16-04-02 發表
全部都好好味!






珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


885#
發表於 16-4-2 15:04 |只看該作者

引用:我想問盒玩具寄倉佢會唔會用袋包住?定就咁

原帖由 mlkk 於 16-04-02 發表
我想問盒玩具寄倉佢會唔會用袋包住?定就咁寄,thanks!
冇包,我話佢知易碎物,幫我貼標籤……我自己響盒上做記號同寫名!




男爵府

積分: 5978

好媽媽勳章


886#
發表於 16-4-2 16:30 |只看該作者

引用:總括9天,我失策遲到杯麵館,預約左都玩唔

原帖由 maggielau0705 於 16-04-02 發表
總括9天,我失策遲到杯麵館,預約左都玩唔到!忘記去空中庭園,2次大阪都冇去!萬博公園冇去,木津市場冇去 ...
空中庭園睇夜景真係好靚啊,我兩母女買左50kg都係剛剛好,一個29吋一個30吋係塞爆,我女係機場outlet到行左9個鐘,買左5對鞋,n咁多件衫褲,一日行程就咁係outlet過。


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


887#
發表於 16-4-2 18:41 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

我40kg/2人, 仲有2KG剩


男爵府

積分: 6176


888#
發表於 16-4-2 20:31 |只看該作者

引用:終於post到相,心斎橋龍蝦包,正確位置响心

原帖由 DonnaLau 於 16-03-30 發表
終於post到相,心斎橋龍蝦包,正確位置响心斎橋大丸地舖Gucci對面,店名係Luke's Lobester,980yen!




...
吾該,岩岩落機,去緊京都。回大板就食佢


公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


889#
發表於 16-4-2 21:03 |只看該作者

引用:總括9天,我失策遲到杯麵館,預約左都玩唔

原帖由 maggielau0705 於 16-04-02 發表
總括9天,我失策遲到杯麵館,預約左都玩唔到!忘記去空中庭園,2次大阪都冇去!萬博公園冇去,木津市場冇去 ...
我搵唔到間國產牛,食唔到。好彩係京都食左間本格燒肉。
我自己買左4對鞋,一件衫。
呀女買左旦黃哥精品,老公買左部相機,一對鞋。
重有好多零食……
最開心都叫睇到d櫻花,影左靚靚和服相。


公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


890#
發表於 16-4-2 21:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 amychoi 於 16-04-01 發表超

原帖由 maggielau0705 於 16-04-02 發表
京都專門店,在京都Aeon mall商場內!
你間屋好抵


大宅

積分: 1203


891#
發表於 16-4-2 23:12 |只看該作者
DonnaLau 發表於 16-4-2 13:55
Reebok pump同reebok咪美國村對住三角公園有幾次波鞋店有,價錢同款式同香港差不多,冇特別限量版嗰D,另外 ...

謝謝你的回覆(emoji)(emoji)


大宅

積分: 1203


892#
發表於 16-4-2 23:14 |只看該作者
katrinaau2002 發表於 16-4-2 16:30
空中庭園睇夜景真係好靚啊,我兩母女買左50kg都係剛剛好,一個29吋一個30吋係塞爆,我女係機場outlet到行左 ...

咁勁,outlet啲野抵嗎?


大宅

積分: 1203


893#
發表於 16-4-2 23:16 |只看該作者
maggielau0705 發表於 16-4-2 12:14
唔多清楚,我係鞋店就入,運動鞋響ABC Mart買咋!

謝謝你的回覆(emoji)


子爵府

積分: 11116


894#
發表於 16-4-2 23:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mlkk+於+16-04-02+發表我想問

原帖由 maggielau0705 於 16-04-02 發表
冇包,我話佢知易碎物,幫我貼標籤……我自己響盒上做記號同寫名!
Thx!




男爵府

積分: 5978

好媽媽勳章


895#
發表於 16-4-3 00:34 |只看該作者

引用:Quote:katrinaau2002 發表於 16-4-2 16:30

原帖由 AACDMama 於 16-04-02 發表
咁勁,outlet啲野抵嗎?
Outlet抵買啊,nike出示學生護照,咁買兩件有85折。baby g & g shoch平過香港。kate space銀包好靚。skechers 買鞋2對有7折。


子爵府

積分: 13951


896#
發表於 16-4-3 00:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DonnaLau+於+16-03-30+發表終

原帖由 情若真 於 16-04-02 發表
吾該,岩岩落機,去緊京都。回大板就食佢
一定要食,仲有食埋吉野家呀!




大宅

積分: 1203


897#
發表於 16-4-3 00:40 |只看該作者
katrinaau2002 發表於 16-4-3 00:34
Outlet抵買啊,nike出示學生護照,咁買兩件有85折。baby g & g shoch平過香港。kate space銀包好靚。skeche ...



珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


898#
發表於 16-4-3 02:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 16-04-02

原帖由 wingyee_ma 於 16-04-02 發表
我搵唔到間國產牛,食唔到。好彩係京都食左間本格燒肉。
我自己買左4對鞋,一件衫。
呀女買左旦黃哥精品, ...
國產牛我行街經過都2間,最後因病,所以取消冇食!




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


899#
發表於 16-4-3 02:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 16-04-02

原帖由 wingyee_ma 於 16-04-02 發表
你間屋好抵
我囡間屋響bic c買5880yen冇包傢俱!已經覺得抵即買……點知去到京都專門店係有set裝,包傢俱……先7772yen咋……仲抵!




大宅

積分: 3095


900#
發表於 16-4-3 02:23 |只看該作者
本帖最後由 sammyyiu 於 16-4-3 02:24 編輯
maggielau0705 發表於 16-3-15 12:00
京都駅坐206bus可以到知恩院,附近幾個地方都有櫻花

Maggie,請問你呢個京都巴士app 叫什麼?好正

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo