跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1455


881#
發表於 09-4-16 11:56 |只看該作者
jojomummy,
你可以睇:
http://www.elchk.org.hk/service/Service/Nursery/unit.html

原帖由 jojomummy 於 09-4-16 11:30 發表
hi 咁多位mama. 我個仔已經開始要搵幼稚園. 見你地講基恩好似幾好, 不過我只search到基恩小學, search 唔到基恩幼稚園? 想問下呢間幼稚園個名 同埋 位置係邊呢? 我都係住係西區架. 多謝指教 ...


大宅

積分: 1729


882#
發表於 09-4-16 12:10 |只看該作者
thanks for yr reply. 係得西營盤既都叫中西區校網丫. 我買左本幼稚園入學指南無講有呢間學校既? 而家睇學校睇到我一頭煙 @_@


大宅

積分: 1455


883#
發表於 09-4-17 14:08 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-4-15 17:36 發表
佢同12一樣呀, 古古惑惑咁, 叫佢扮聽唔到, 唔想食扮嘔, 鯁親. 比我鬧即刻走去爸爸度要抱, 同C6講媽媽鬧我, 嬲左我呀! 但講嘢老積左, 見爺爺唔舒服就叫佢:爺爺坐呀, 快D食飯呀!

總之成日一啖砂糖,一啖X.


c6, 同你既形容詞一樣呀!~

[ 本帖最後由 klam 於 09-4-17 14:09 編輯 ]


男爵府

積分: 5465


884#
發表於 09-4-17 15:37 |只看該作者
我依幾日好慘, 公司部腦瓜左, 成日四海為家用人哋D電腦做嘢, 最慘一日溜溜長無得上網.

簽左學校張留位未呀? 尹老師好似無返, 依排都係好似袁老師代替, 希希話"尹老師唔見左"


原帖由 klam 於 09-4-17 14:08 發表


c6, 同你既形容詞一樣呀!~


大宅

積分: 1455


885#
發表於 09-4-17 17:26 |只看該作者
12就話尹老師無返, 尹老師放假, 佢去左買牛奶

原帖由 cl76215 於 09-4-17 15:37 發表
我依幾日好慘, 公司部腦瓜左, 成日四海為家用人哋D電腦做嘢, 最慘一日溜溜長無得上網.

簽左學校張留位未呀? 尹老師好似無返, 依排都係好似袁老師代替, 希希話"尹老師唔見左"


...


男爵府

積分: 5465


886#
發表於 09-4-20 16:01 |只看該作者
今個星期六旅行喎, 希望唔好落雨啦, 濕淋淋好鬼麻煩. 依兩日我都無出街, 淨係帶左佢去西區海傍公園玩. 尋日有人嚟裝寬頻, 個男人同C6鬼死咁好傾, 送佢出門口仲繼續, 連自己離左婚都同C6講, 心諗洗唔洗交換電話得閒出嚟飲嘢.
原帖由 klam 於 09-4-17 17:26 發表
12就話尹老師無返, 尹老師放假, 佢去左買牛奶


大宅

積分: 1455


887#
發表於 09-4-21 11:55 |只看該作者
咁攪鬼?你而家用邊間?
尋晚同12瞓教, 佢同我講:約LONGLONG飲茶啦, 我想同LONGLONG同明明飲茶呀~
我今日SICK LEAVE....e生話腸敏感~mouth: 我痛左兩晚喇......

原帖由 cl76215 於 09-4-20 16:01 發表
今個星期六旅行喎, 希望唔好落雨啦, 濕淋淋好鬼麻煩. 依兩日我都無出街, 淨係帶左佢去西區海傍公園玩. 尋日有人嚟裝寬頻, 個男人同C6鬼死咁好傾, 送佢出門口仲繼續, 連自己離左婚都同C6講, 心諗洗唔洗交換電話得閒出 ...


男爵府

積分: 5465


888#
發表於 09-4-21 17:26 |只看該作者
我屋企只係用到有線/PCCW, 但PCCW又太貴, 成$20X, NOW又續左約,無得平, 所以用住有線先啦!

尋晚我話比C6聽, 12話尹老師去買牛奶, 佢都忍唔住笑.仲咩12咁掛住LONG LONG佢哋, 好似D亞太咁, 話要約飲茶.

希希尋晚都同我講要去搵"耶穌", 有時佢哋突然間爆-句出嚟, 真係笑死.

係咪食得好嘢多所以肚痛呀, 我間唔中都係咁, 痛到絛腸扭埋, 叫E生同你打支針快D好喎.

你尋日咪問我部腦用得未嘅, 但我覆你, 我又搵唔到傳送個制, 唔識點覆你, 我依方面好OUT.
原帖由 klam 於 09-4-21 11:55 發表
咁攪鬼?你而家用邊間?
尋晚同12瞓教, 佢同我講:約LONGLONG飲茶啦, 我想同LONGLONG同明明飲茶呀~
我今日SICK LEAVE....e生話腸敏感~mouth:mouth:" /> 我痛左兩晚喇......

...


大宅

積分: 1455


889#
發表於 09-4-21 17:39 |只看該作者
我响右下角既"在線朋友"入面留言, 你試下...
希希搵耶穌?你問佢, 搵佢做乜?
我吾係食左好野, 我諗係飲左隔夜湯..


原帖由 cl76215 於 09-4-21 17:26 發表
我屋企只係用到有線/PCCW, 但PCCW又太貴, 成$20X, NOW又續左約,無得平, 所以用住有線先啦!

尋晚我話比C6聽, 12話尹老師去買牛奶, 佢都忍唔住笑.仲咩12咁掛住LONG LONG佢哋, 好似D亞太咁, 話要約飲茶.

希希尋晚都同 ...


大宅

積分: 1455


890#
發表於 09-4-21 17:41 |只看該作者
5點8喇, 仲吾走?

原帖由 klam 於 09-4-21 17:39 發表
我响右下角既"在線朋友"入面留言, 你試下...
希希搵耶穌?你問佢, 搵佢做乜?
我吾係食左好野, 我諗係飲左隔夜湯..


男爵府

積分: 5465


891#
發表於 09-4-21 22:09 |只看該作者
佢話搵耶穌食飯...

個肚好D未? 我嗰次睇睇吓演唱會又係勁肚痛, 忍到散場姐夫即刻車我去公廁攪掂, 真係睇得唔暢快!

其實你係咪等12瞓左先上網, 我見D朋友都係, 氹左佢哋先玩電腦. 但我慣左早瞓, 氹得佢嚟自己都忍唔住瞓著. 唔想排掛住玩唔陪佢.

同D同事講起大埔火車博物館, 佢哋話不如約埋一齊帶仔女去, 係咪好似係火車站附近行10分鐘左右呀?(我幾年前去過都唔記得喇)

原帖由 klam 於 09-4-21 17:39 發表
我响右下角既"在線朋友"入面留言, 你試下...
希希搵耶穌?你問佢, 搵佢做乜?
我吾係食左好野, 我諗係飲左隔夜湯..


大宅

積分: 1455


892#
發表於 09-4-22 15:21 |只看該作者
咁攪笑!~搵耶穌食飯?
我通常係瞓前開電腦, 玩半個鐘左右啦, 多數係俾c6吹熄機, 要同12入房瞓, 因為我吾熄機, 12c都跟實, 吾肯入房, 所以好多時12都係11點先瞓~
你話早瞓既意思係幾點呀?
C6:星期六旅行, 駛吾駛整野食帶去呀?
你地駛吾駛買新既夏季校服?---我見12著左幾日, 已經攪到條裙&運動衫都好”, (早兩日响學校飲過朱古力奶, 整烏心口位, 有過水印),吾潔淨喇, 係咪需要買多一套呢?
原帖由 cl76215 於 09-4-21 22:09 發表
佢話搵耶穌食飯...

個肚好D未? 我嗰次睇睇吓演唱會又係勁肚痛, 忍到散場姐夫即刻車我去公廁攪掂, 真係睇得唔暢快!

其實你係咪等12瞓左先上網, 我見D朋友都係, 氹左佢哋先玩電腦. 但我慣左早瞓, 氹得佢嚟 ...


男爵府

積分: 5465


893#
發表於 09-4-22 15:57 |只看該作者
我又係比c6摧我快d同個仔瞓, 又係嘅. 希希太夜瞓第二朝起身又烏烏吓, 都係十點半上床, 同佢傾吓計十一點左右瞓.

我諗旅行嗰日都要帶嘢食, 成校咁多人, 仲未計其他外人, 餐廳邊有咁多位. 好似要帶堆沙工具, 我都要買.


校服嗰時買左兩套, 可能62洗得好乾淨, 不過朱古力漬好難洗, 暫時仲頂得住. 希希又係好論盡, 一係倒瀉湯, 一係疴尿整濕. 要買就買大dd, 可以著耐d.

學校尋日張通告話要"扮演故事中得意趣怪人物拍照", 依次真係玩死, 都唔知扮乜, 又無材料, 衫….點攪?



原帖由 klam 於 09-4-22 15:21 發表
咁攪笑!~搵耶穌食飯?
我通常係瞓前開電腦, 玩半個鐘左右啦, 多數係俾c6吹熄機, 要同12入房瞓, 因為我吾熄機, 12就c都跟實, 吾肯入房, 所以好多時12都係11點先瞓~
你話早瞓既意思係幾點呀?
C6問:星期六旅行, 駛吾駛整 ...

[ 本帖最後由 cl76215 於 09-4-22 16:06 編輯 ]


大宅

積分: 1455


894#
發表於 09-4-22 16:49 |只看該作者
咁大劑?我尋日接放學好狼狽, 又落雨, 又同老師傾耐左我都吾知有通告,
岩岩打比c6, 佢話今朝, 執起左喇, 不過佢都冇睇………
扮故事人物?幾時文呀?出街搵d卡通人物一齊影, 算吾算呀?
旅行果度有幾多間食肆?如果整, 你地會整咩呀?我交俾c6攪喇, 佢放假呀, 等佢慢慢諗慢慢整!~

原帖由 cl76215 於 09-4-22 15:57 發表
我又係比c6摧我快d同個仔瞓, 又係嘅. 希希太夜瞓第二朝起身又烏烏吓, 都係十點半上床, 同佢傾吓計十一點左右瞓.

我諗旅行嗰日都要帶嘢食, 成校咁多人, 仲未計其他外人, 餐廳邊有咁多位. 好似要帶堆沙工具, 我都要 ...


男爵府

積分: 5465


895#
發表於 09-4-22 17:29 |只看該作者
咪就係煩囉, 係要我同個仔扮, 跟住影幅相交返去. 唉! 咪玩啦, 唔通要我扮白雪, 希希扮小矮人咩.

仲有5月9日學校母親節活動要去呀!

柏麗灣有五,六間餐廳, 但係裡面好少位, 我諗嗰日咁多人都無乜可能入到去食.

原帖由 klam 於 09-4-22 16:49 發表
咁大劑?我尋日接放學好狼狽, 又落雨, 又同老師傾耐左…我都吾知有通告,
岩岩打比c6, 佢話今朝, 執起左喇, 不過佢都冇睇………
扮故事人物?幾時文呀?出街搵d卡通人物一齊影, 算吾算呀?
旅行果度有幾多間食肆?如果整, ...


大宅

積分: 1455


896#
發表於 09-4-22 17:38 |只看該作者
[quote]原帖由 cl76215 於 09-4-22 17:29 發表
咪就係煩囉, 係要我同個仔扮, 跟住影幅相交返去. 唉! 咪玩啦, 唔通要我扮白雪, 希希扮小矮人咩. 你咁都諗到?

仲有5月9日學校母親節活動要去呀! 通告寫?返去做咩呀?

柏麗灣有五,六間餐廳, 但係裡面好少位, 我諗嗰日咁多人都無乜可能 ... 吾坐都吾緊要, 買到出唻食都好吖~起碼帶少D野, 煩少D麻....[/quote]
如果落雨, 係咪吾駛帶沙灘玩具呀?咁你可以吾駛買啦, 我就吾駛摷啦~


大宅

積分: 1455


897#
發表於 09-4-22 17:39 |只看該作者
我而家落樓坐VAN仔返99度食飯呀.....
SEE U~

原帖由 cl76215 於 09-4-22 17:29 發表
咪就係煩囉, 係要我同個仔扮, 跟住影幅相交返去. 唉! 咪玩啦, 唔通要我扮白雪, 希希扮小矮人咩.

仲有5月9日學校母親節活動要去呀!

柏麗灣有五,六間餐廳, 但係裡面好少位, 我諗嗰日咁多人都無乜可能 ...


男爵府

積分: 5465


898#
發表於 09-4-23 12:09 |只看該作者
睇左通告未? 你無咩提議呀? 我有諗過帶2個杯麵去旅行, 萬一好難買嘢食都有野頂肚, 上次旅行我懶有心機整左雞亦,三文治,腸仔, 攞餐死之餘又食唔哂, 又要攞返屋企, 所以今次唔想帶左咁多嘢行.

死喇, 我依排絛懶筋出哂嚟, 想係屋企瞓教邊度都唔想去.
原帖由 klam 於 09-4-22 17:38 發表
[quote]原帖由 cl76215 於 09-4-22 17:29 發表
咪就係煩囉, 係要我同個仔扮, 跟住影幅相交返去. 唉! 咪玩啦, 唔通要我扮白雪, 希希扮小矮人咩. 你 ...


大宅

積分: 1455


899#
發表於 09-4-23 13:15 |只看該作者
9/5, 星期六, 12有堂上呀, 我都未諗惦返吾返學校參加母親節活動,如果吾返, 係咪可以吾交相架?

12爸未諗到整乜帶去旅行喎~, 你上次咁勁?整咁多?
杯麵? 點整呀?去7仔攞滾水?

原帖由 cl76215 於 09-4-23 12:09 發表
睇左通告未? 你無咩提議呀? 我有諗過帶2個杯麵去旅行, 萬一好難買嘢食都有野頂肚, 上次旅行我懶有心機整左雞亦,三文治,腸仔, 攞餐死之餘又食唔哂, 又要攞返屋企, 所以今次唔想帶左咁多嘢行.

死喇, 我依排絛懶筋出 ...


大宅

積分: 1455


900#
發表於 09-4-23 13:19 |只看該作者
今次吾好喇~一陣落雨就慘喇~
今次要帶沙灘玩具, 都已經夠麻煩輕便d!!

原帖由 cl76215 於 09-4-23 12:09 發表
睇左通告未? 你無咩提議呀? 我有諗過帶2個杯麵去旅行, 萬一好難買嘢食都有野頂肚, 上次旅行我懶有心機整左雞亦,三文治,腸仔, 攞餐死之餘又食唔哂, 又要攞返屋企, 所以今次唔想帶左咁多嘢行.

死喇, 我依排絛懶筋出 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo