想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8211


881#
發表於 08-9-22 17:09 |只看該作者
永安好似有喎~你打去問下~

原文章由 高齡產婦 於 08-9-22 16:04 發表
姊妹們,
我依家睇緊high chair, 請問妳哋知唔知邊度有aprica嘅high chair display出嚟呢? 我想睇下呀, 我成日都只係見到combi, 好想比較下才決定... thanks!


男爵府

積分: 8211


882#
發表於 08-9-22 17:11 |只看該作者
我個fd都話又平又好用~話夠濕同厚度都ok.....

原文章由 高齡產婦 於 08-9-22 16:10 發表
cherry,

我見到d人話huggies濕紙巾好d喎...妳睇下:
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1712383&extra=page%3D3&page=1


伯爵府

積分: 16118

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章


883#
發表於 08-9-22 17:17 |只看該作者
我同cherry嗰日在jusco都想買johnson, 不過仲未買, 所以可以下次去永安or睇下其他地方有冇減價時先買d huggies !

係呢, 妳幾時帶我同cherry去妳舅父花園街嗰度呀, 有貨返咗, 記住話我哋知呀, 我哋兩個依家好心急, 成日想買嘢呀, 再唔係, 我哋就忍唔住架喇

原文章由 pochacco_ch 於 08-9-22 17:11 發表
我個fd都話又平又好用~話夠濕同厚度都ok.....


伯爵府

積分: 16118

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章


884#
發表於 08-9-22 17:28 |只看該作者
各位...
原來永安已經做緊嬰兒展喇...12/9-5/10
http://www.wingonet.com/co_news/co_news.php?lang=ch&order=6

我問過都唔係好平...好似冇咩so咁...
佢話aprica & combi high chair都係得9折, combi車仔有d9折, 有d85折, 0/3 baby床都係得9折...


原文章由 高齡產婦 於 08-9-22 17:17 發表
我同cherry嗰日在jusco都想買johnson, 不過仲未買, 所以可以下次去永安or睇下其他地方有冇減價時先買d huggies !

係呢, 妳幾時帶我同cherry去妳舅父花園街嗰度呀, 有貨返咗, 記住話我哋知呀, 我哋兩個依家 ...


大宅

積分: 2549

好媽媽勳章 畀面勳章


885#
發表於 08-9-22 17:45 |只看該作者
睇嚟Huggies都有幾好的評價, 好似又平又好用, 睇下邊度有特價買俾BB用.
永安好似無物So. 張pormo 得咁少嘢, 又唔是好抵
原文章由 高齡產婦 於 08-9-22 17:17 發表
我同cherry嗰日在jusco都想買johnson, 不過仲未買, 所以可以下次去永安or睇下其他地方有冇減價時先買d huggies !

係呢, 妳幾時帶我同cherry去妳舅父花園街嗰度呀, 有貨返咗, 記住話我哋知呀, 我哋兩個依家 ...


公爵府

積分: 25889

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章


886#
發表於 08-9-22 17:46 |只看該作者
車厘

我哋幾經波折,今次一定會如願以償的,都係唔好想太多了。
做了九個月多月的孕媽媽,我發現自己真的易哭了,尤其是睇home & health時,當睇到有bb出世的場面時,都會感動到落淚。


原文章由 Cherry_CYW 於 08-9-22 14:21 發表
等咗咁耐, 花小B終於好快同你見面, 到時又進入人生新的階段 , 我之前3,4個月時, 對住鏡子, 睇住自己個肚一日一日哋大, 問自己, 我真的真的懷孕了嗎? 唔敢想自己真系可以做到孕媽媽. 因為之前是得而復失. ...


公爵府

積分: 25889

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章


887#
發表於 08-9-22 17:50 |只看該作者
happyday

相信這是我哋每位的心聲呀! 所以我突然間更加想開刀,除了早d可以見到花小b外,亦可以免除了花小b在順產時所受的風險。


原文章由 HappyDay2008 於 08-9-22 14:48 發表
每日心驚膽跳ß呢句真係啱形容我的心情,一日未見到小B健健康康咁出世,每日都仍會有呢的感覺。


大宅

積分: 2549

好媽媽勳章 畀面勳章


888#
發表於 08-9-22 17:55 |只看該作者
各位,
我想要萬寧印花換嘢, 可否幫忙?


公爵府

積分: 25889

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章


889#
發表於 08-9-22 17:56 |只看該作者
pochacco

糖水report正常太好喇! 但係都要keep住少食甜嘢,因為好似我咁,都係懷孕後期才突然有血糖問題。

我相信花小b出世時,花老爺一定感動到喊,而我,會受麻醉藥影響之下,可能會變得好冷靜,但事後我都一定 ,不過係開心果種。


原文章由 pochacco_ch 於 08-9-22 17:08 發表
花c9,
到時一定好感動~
All,
今日去咗QE覆診,飲糖水report正常,問醫生有冇踩界,醫生話冇,好正常,但就冇講個指數囉!我聽到話好正常就冇再問喇! ...


公爵府

積分: 25889

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章


890#
發表於 08-9-22 17:58 |只看該作者
大多數人都好似鍾意好huggies,所以我都係買咗huggies呀!

原文章由 pochacco_ch 於 08-9-22 17:11 發表
我個fd都話又平又好用~話夠濕同厚度都ok.....


公爵府

積分: 25889

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章


891#
發表於 08-9-22 18:04 |只看該作者
高齡

濕紙巾都幾重架,如果唔係有得送貨,就唔好响jusco買la,响屋企附近既百佳或萬寧買好過呀!


大宅

積分: 4447

好媽媽勳章 畀面勳章


892#
發表於 08-9-22 18:21 |只看該作者
杜c9
仲有幾日咋, 休息多d呀...

花c9
決定好生產方式就好喇, 好期待呢

all 準媽媽
你地要小心d哦, 唔好撞到肚仔呀

呢排好忙呀, 我老公既麻麻身體有d問題, 呢排帶佢周圍去睇醫生, 今日先同佢去仁安見胃既專科, 後天就要去嘉賓見膽既醫生

而我今個月又失敗了, 如果黎緊呢個月都失敗, 就會做iui喇


男爵府

積分: 8211


893#
發表於 08-9-22 21:39 |只看該作者
高齡,
唔好買johnson呀!有媽媽話好多泡,比較容易令bb敏感架!我用完d nuk後都會買huggies...
我昨日經過花園街都有去舅父到呀!不過未有新貨返,你地等一等啦!如果真係忍唔住我就早d同你地去啦!


男爵府

積分: 8211


894#
發表於 08-9-22 21:41 |只看該作者
花c9,
知道...為咗小肥肥健康著想,我都唔會食太咁多甜野!等小肥肥出咗世先食過夠!hehe....


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


895#
發表於 08-9-23 09:39 |只看該作者
各位早晨呀!
今日黃昏可能掛八號波喎,大家放工時要小心D


伯爵府

積分: 16118

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章


896#
發表於 08-9-23 09:41 |只看該作者
早晨呀各位靚女!
咁明天要唔要返工呢? 咁早掛, 可能明天落咗波lu....

原文章由 HappyDay2008 於 08-9-23 09:39 發表
各位早晨呀!
今日黃昏可能掛八號波喎,大家放工時要小心D。


複式洋房

積分: 380


897#
發表於 08-9-23 09:43 |只看該作者
dearchloe,

我都失敗左好多次,所以董醫生今個星期會同我做iui,希望我同你都一次就bingo啦!到時可以係度傾下bb經

原文章由 DEARCHLOE 於 08-9-22 18:21 發表
杜c9
仲有幾日咋, 休息多d呀...

花c9
決定好生產方式就好喇, 好期待呢

all 準媽媽
你地要小心d哦, 唔好撞到肚仔呀

呢排好忙呀, 我老公既麻麻身體有d問題, 呢排帶佢周圍去睇醫生, 今日先同佢去仁安見胃既專科, 後 ...


大宅

積分: 1402


898#
發表於 08-9-23 09:50 |只看該作者
DEARCHLOE,

唔好灰心呀, 你仲後生, 仲有大排機會... 而且我地仲有董醫生幫忙, 加埋我地咁多姊妹支持, 加油呀!

原文章由 DEARCHLOE 於 08-9-22 18:21 發表
杜c9
仲有幾日咋, 休息多d呀...

花c9
決定好生產方式就好喇, 好期待呢

all 準媽媽
你地要小心d哦, 唔好撞到肚仔呀

呢排好忙呀, 我老公既麻麻身體有d問題, 呢排帶佢周圍去睇醫生, 今日先同佢去仁安見胃既專科, 後 ...


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


899#
發表於 08-9-23 09:58 |只看該作者
我諗明天多數要返工,但就應該會落大雨。:;pppp:

原文章由 高齡產婦 於 08-9-23 09:41 發表
早晨呀各位靚女!
咁明天要唔要返工呢? 咁早掛, 可能明天落咗波lu....


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


900#
發表於 08-9-23 10:06 |只看該作者
係呀! 我地很小菜廳等埋你地先上菜。

原文章由 rainypen 於 08-9-23 09:50 發表
DEARCHLOE,

唔好灰心呀, 你仲後生, 仲有大排機會... 而且我地仲有董醫生幫忙, 加埋我地咁多姊妹支持, 加油呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo