影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15625


881#
發表於 08-11-28 17:19 |只看該作者
原文章由 laamling 於 08-11-28 08:54 發表

, 講真我都好多年冇買過黎睇 lu~~~


唔洗買啦
test test


伯爵府

積分: 15625


882#
發表於 08-11-28 17:23 |只看該作者
原文章由 laamling 於 08-11-28 09:00 發表

咪就係囉, 而家啲人成日都話啲學校校唔好啲學生, 啲電視, 電影教壞人, 但佢地又有冇真係教過自己啲仔女~~~


咪就係囉, 講真, 下下旨意學校老師都已經好大問題啦, 家長同個小朋友都有份責任啦, 點可以咁做架 mouth:
test test


伯爵府

積分: 15625


883#
發表於 08-11-28 17:43 |只看該作者
原文章由 laamling 於 08-11-28 09:01 發表

但囡囡就好想要囉~~~


係呀, 老公話要買喎 ...
test test


伯爵府

積分: 15625


884#
發表於 08-11-28 18:00 |只看該作者
原文章由 laamling 於 08-11-28 09:04 發表

都係架, 果啲人除左話佢唔靚之外, 就係話肥姐幫佢搵機會, 幫到出晒面咁話, 我就覺得 lee 個一定架喇, 佢咁鍚個女~~~


咁做阿媽既都係想幫自己d仔女啦, 唔通幫d外人咩, 有時都要掉番轉諗既 ...

test test


珍珠宮

積分: 36823

醒目開學勳章


885#
發表於 08-11-28 22:41 |只看該作者
我閉關整好左個面譜..
我地兩母女一路整一路笑..
你地睇下....佢似唔似個賊呀


珍珠宮

積分: 36823

醒目開學勳章


886#
發表於 08-11-28 22:44 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-28 17:07 發表


係呀, 細個真係唔鍾意阿媽咁長氣架, 不過大左識諗佢都係關心你0者, 呢d叫福氣至啱呀; 話時.


而家阿女都話我長氣呀

查實...我自己都覺 ~~

樣樣野都要講幾次....


珍珠宮

積分: 36823

醒目開學勳章


887#
發表於 08-11-28 22:46 |只看該作者
原文章由 laamling 於 08-11-28 09:43 發表

lee 啲人成日都話, 驚自己死左之後, 啲仔女冇人理, 但佢地又有冇諗過, 咁既想法係好自私同不負責任, 佢地既仔女, 從來都冇話過要黎 le.


個媽媽有精神病..唔係痴左線又點會落到手..
.


珍珠宮

積分: 36823

醒目開學勳章


888#
發表於 08-11-28 22:48 |只看該作者
原文章由 laamling 於 08-11-28 09:30 發表

又真係幾今人擔心既~~~

喂~~~楊桃, 你好蒲頭喇, 唔係我地就


唔通...冬眠???
聽日星期六...可能又要去打雀呢


水晶宮

積分: 73497


889#
發表於 08-11-30 14:17 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-28 17:07 發表


係呀, 細個真係唔鍾意阿媽咁長氣架, 不過大左識諗佢都係關心你0者, 呢d叫福氣至啱呀; 話時話, 我做左人老婆有時對住老公都會長氣架, 邊個叫佢講極都唔明唔聽0丫 ...

係咪所有老公都係咁架~~~


水晶宮

積分: 73497


890#
發表於 08-11-30 14:19 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-28 17:18 發表


唔洗買啦

未有得上網睇時都唔再買, 何況而家.................., 你話仲邊會搵錢黎洗~~~


水晶宮

積分: 73497


891#
發表於 08-11-30 14:24 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-28 17:23 發表


咪就係囉, 講真, 下下旨意學校老師都已經好大問題啦, 家長同個小朋友都有份責任啦, 點可以咁做架 mouth:

責任.......... 對佢地黎講係會生既啫, 生左之後佢地既責任就完成架喇, 跟住要養同教, 就係政府同學校既責任~~~


水晶宮

積分: 73497


892#
發表於 08-11-30 14:25 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-28 17:43 發表


係呀, 老公話要買喎 ...

咁你比唔心佢買呀????


水晶宮

積分: 73497


893#
發表於 08-11-30 14:29 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-28 18:00 發表


咁做阿媽既都係想幫自己d仔女啦, 唔通幫d外人咩, 有時都要掉番轉諗既 ...

好多人都係咁架喇, 憎人富貴, 厭人窮~~~


水晶宮

積分: 73497


894#
發表於 08-11-30 14:32 |只看該作者
原文章由 carollam310 於 08-11-28 22:41 發表
我閉關整好左個面譜..
我地兩母女一路整一路笑..
你地睇下....佢似唔似個賊呀

...

又幾似架喎, 恭喜你又完成一項任務, 好似淨番一樣喎, 加油~~~


水晶宮

積分: 73497


895#
發表於 08-11-30 14:34 |只看該作者
原文章由 carollam310 於 08-11-28 22:44 發表


而家阿女都話我長氣呀

查實...我自己都覺 ~~

樣樣野都要講幾次....

lee 個係媽咪既通病, 鬼叫有時講完佢地唔比返應呀~~~


水晶宮

積分: 73497


896#
發表於 08-11-30 14:35 |只看該作者
原文章由 carollam310 於 08-11-28 22:46 發表


個媽媽有精神病..唔係痴左線又點會落到手..
.

lee 個就係啫, 但好多時都唔係架, 佢地只係唔想啲仔女留响 lee 個世界~~~


水晶宮

積分: 73497


897#
發表於 08-11-30 14:38 |只看該作者
原文章由 carollam310 於 08-11-28 22:48 發表


唔通...冬眠???
聽日星期六...可能又要去打雀呢

係既話, 咪有掛都見佢唔到, 嘩~~~想掛 C 人咩~~~

好似星期五, 六, 都係佢既雀日喎~~~


水晶宮

積分: 73497


898#
發表於 08-12-2 11:00 |只看該作者
子華又開 show 喇, 但今次唔係响香港, 係响廣州呀, 佢以經想响大陸開 show 好埋架啦, 而家真係可以實現佢既夢想啦, 好鄧佢開心, 佢重做返"越大鑊越快樂", 佢會响 12月 7 日 响廣州既江南西廣百新一城進行"黃子華見面會", 而個 show 就會响 09 年既1月 舉行, 而家好似開 3 場 16-18 日, 地點係 "廣州既中山紀念堂"(雖然我知自己一定唔會走睇架喇, 大陸對我黎講真係好陌生, 但見到佢可以响大陸開 show 真係好興奮)~~~

照咁睇黎, 佢套劇都應該拍得差唔多喇, 唔知幾時有得睇, 但另一方面又鄧佢好辛苦, 一拍完劇, 又要開 show , 今次仲要返大陸添, 諗起都心痛~~~

[ 本文章最後由 laamling 於 08-12-2 11:05 編輯 ]


水晶宮

積分: 73497


899#
發表於 08-12-4 10:39 |只看該作者
lee 排仲乜咁靜架, 人家都巧忙呀??????~~~


伯爵府

積分: 15625


900#
發表於 08-12-4 10:45 |只看該作者
原文章由 laamling 於 08-11-30 14:25 發表

咁你比唔心佢買呀????


Y not? 禾又唔係楊桃
test test

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo