PpiMa 寫道:
你家姐姐無咩庶,你咪唔駛做review囉,ee娥娥就得咪即係小庶,坐底做review係serious d架,我都唔係成日做review架,如果要成日做review,睇怕都係分手時候,做得太多review,佢地就唔識驚,唔識嚴重性喇...........
Ellice 寫道:
ng……仲有咩呢,呀,亞仔終於識得祈禱謝飯la,
而家一見到支奶,唔使叫都會雙手合十,不過未識尾埋眼……
一於努力!一於努力!
:-| Ellice 寫道:
各位,你地又吹左幾十版la~~~
我呢個幾星期幫個客攪seminar,做到頭昏腦漲呀!
有咩可以報告下呢,等我諗諗~~
ng……亞仔仲未識講野呀,不過最近聽話左好多,
同埋玩既野多左,尋晚已經識得同我玩推波,
就係一人坐一邊,我推比佢,佢又推比我,來來回回都推到幾個回合架!
ng……仲有咩呢,呀,亞仔終於識得祈禱謝飯la,
而家一見到支奶,唔使叫都會雙手合十,不過未識尾埋眼……
ng……仲有可以拖住佢上扶手電梯la,佢會企得好定唔敢攪野,
ar……佢仲試左一啖pizza cut既pizza,食bbq既腸仔,
冬瓜盅既冬瓜………
相比起大家d bb,其實佢既進步係幾慢架,不過見到係有進步law,
大小肌肉果d ok,但語言發展同social skill 就rm for improvement lart!
一於努力!一於努力!
