跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1795


881#
發表於 04-9-1 11:01 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jo,
初頭...我念注好硬, 不過切落去左唔係...


[quote]
jo2002 寫道:
哦!我切一刀就用個匙羹整乾淨把刀,再切第二刀,咁就ok 啦!若你請人食就用tissue 擦乾淨好d啦!
我又唔覺面wet 喎!
[quote]


大宅

積分: 2014


882#
發表於 04-9-1 11:02 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

for those who interest in Japan, 幾靚嫁!

[size=medium]night view in Japan


大宅

積分: 1795


883#
發表於 04-9-1 11:23 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jo,
大班係我公司做3日(1Sept to 3 Sept)promotion,
你要call 我啦...


民房

積分: 115


884#
發表於 04-9-1 11:47 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!



男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


885#
發表於 04-9-1 12:01 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我見我同事又係話一出糧就坐低review, 咁我以為我做漏野添...
可能我連lunch都盡可能返去....成日都'kup'實, 姐姐都無機會犯錯啦....
其實我都唔理姐姐做mud, 總之隻仔好好地, 無病痛...屋企乾淨...唔好帶俾我麻煩就得嫁啦....
PpiMa 寫道:
你家姐姐無咩庶,你咪唔駛做review囉,ee娥娥就得咪即係小庶,坐底做review係serious d架,我都唔係成日做review架,如果要成日做review,睇怕都係分手時候,做得太多review,佢地就唔識驚,唔識嚴重性喇...........


男爵府

積分: 6881


886#
發表於 04-9-1 12:02 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

haomama 寫道:
jo,
大班係我公司做3日(1Sept to 3 Sept)promotion,
你要call 我啦...


買冰皮呀?? 幾$$$$$$$$$

今朝有冇咁靜呀???????????
[url=[img][/url]


大宅

積分: 2014


887#
發表於 04-9-1 12:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

shriley

係喎!今日好靜喎!

你以為得oven 咁簡單呀!好多其他用具要買嫁!因為我媽屋企多都你唔信!佢以前好鐘意整d年餅,面包,糕點,cake 咁!我都係去佢庶先整啦!可惜佢唔住香港! 鎖你!廢話一輪! ?-( ?-(


大宅

積分: 2014


888#
發表於 04-9-1 12:24 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

haomama
無你電話喎!可否pm 我?

shriley
係咪要張大班order form ?我貓你呀?


子爵府

積分: 11914


889#
發表於 04-9-1 12:33 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

哎唷, 茵茵你今日去婆婆到ar, 仲諗住問你整餸tim....

查實d egg蒸肉餅係咪好似蒸水egg咁, 一樣係要加凍滾水來 "法", 只不過係加d肉碎係入面咁炸???

定係整好肉碎再淋隻egg係上面, 吾駛加水咁ar???

因為加水後會變蒸水egg, 咁同d肉一齊蒸, 咪會變老egg 囉.........

celia, 你話會試下整架wor....整左咪, 講來聽下....


子爵府

積分: 11914


890#
發表於 04-9-1 12:35 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mcada

喂, 喂, 你食左飯....做緊mud野......今日有mud做........等你來吹幾十版.....我做完大份野, 要小休......


子爵府

積分: 11234


891#
發表於 04-9-1 12:52 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:

查實d egg蒸肉餅係咪好似蒸水egg咁, 一樣係要加凍滾水來 "法", 只不過係加d肉碎係入面咁炸???


係ar,最好用平d既"梯"碟(即銀色


大宅

積分: 1585


892#
發表於 04-9-1 13:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

各位,你地又吹左幾十版la~~~
我呢個幾星期幫個客攪seminar,做到頭昏腦漲呀!
有咩可以報告下呢,等我諗諗~~

ng……亞仔仲未識講野呀,不過最近聽話左好多,
同埋玩既野多左,尋晚已經識得同我玩推波,
就係一人坐一邊,我推比佢,佢又推比我,來來回回都推到幾個回合架!
ng……仲有咩呢,呀,亞仔終於識得祈禱謝飯la,
而家一見到支奶,唔使叫都會雙手合十,不過未識尾埋眼……
ng……仲有可以拖住佢上扶手電梯la,佢會企得好定唔敢攪野,
ar……佢仲試左一啖pizza cut既pizza,食bbq既腸仔,
冬瓜盅既冬瓜………
相比起大家d bb,其實佢既進步係幾慢架,不過見到係有進步law,
大小肌肉果d ok,但語言發展同social skill 就rm for improvement lart!

一於努力!一於努力!


大宅

積分: 4360


893#
發表於 04-9-1 13:42 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Ellice 寫道:
ng……仲有咩呢,呀,亞仔終於識得祈禱謝飯la,
而家一見到支奶,唔使叫都會雙手合十,不過未識尾埋眼……
一於努力!一於努力!


男哥:

您好叻仔! 感謝神! 您媽咪都好好媽咪.. 好好媽咪... mk ee 為求方便, 冇教過小pp 咁做.. 我其實咁做好自私! 神 赐小pp 比ee, ee 係有責任教她, 引領她認識 神同做 神喜悅既事的; :-| 你長大後都要keep 住信靠 神, 知mar?

mk ee 淨係每次開飯前"拿拿臨""自己攪掂就算數".. 實在係有待改善的. :-|

ellice,

點解你話個仔慢? 唔係卦?.. 我唔覺喎, 咁比法唔得掂呀! 咁小pp 好多野都慢過其他小朋老友b 架! (學早兩日mcada 話chy, 個個bb 既性格同發展都唔同, 都係唔好同人地比咁多lu.. 大家各有長短處的)

一陣會忙水又好眼目訓的真 :evil:


大宅

積分: 1795


894#
發表於 04-9-1 13:44 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

大班$$$$$如下:



大宅

積分: 1795


895#
發表於 04-9-1 13:47 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jo,
車下pm
haomama

jo2002 寫道:
haomama
無你電話喎!可否pm 我?


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


896#
發表於 04-9-1 13:50 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我返黎啦, 呀女今日開學, off 左半日陪佢, 真係快, 咁又一年啦!


男爵府

積分: 5639


897#
發表於 04-9-1 13:52 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

marykwan615 寫道:
各老友救命, 我個腦好實...


對眼就來豆鷄

團長, phd, ppima & 各人,

he.. 我尋晚都嚮uny 買咗個$5 既南瓜仔, 我仲未整, 不過個南仔好cutie :-P 燈色細細隻.. 好靚.. :mrgreen:

我今晚將會第一次整, 好rube_by, 等我學您咁煲豬骨番茄先!! yummy!!!


好似遲o左d....煲湯先要埋薑ga


大宅

積分: 1795


898#
發表於 04-9-1 14:03 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Ellice,
好久沒見你啦....
不過我覺得每個小朋友的發展都不同...
所以無需特別比較...
好多事haomama


Ellice 寫道:
各位,你地又吹左幾十版la~~~
我呢個幾星期幫個客攪seminar,做到頭昏腦漲呀!
有咩可以報告下呢,等我諗諗~~

ng……亞仔仲未識講野呀,不過最近聽話左好多,
同埋玩既野多左,尋晚已經識得同我玩推波,
就係一人坐一邊,我推比佢,佢又推比我,來來回回都推到幾個回合架!
ng……仲有咩呢,呀,亞仔終於識得祈禱謝飯la,
而家一見到支奶,唔使叫都會雙手合十,不過未識尾埋眼……
ng……仲有可以拖住佢上扶手電梯la,佢會企得好定唔敢攪野,
ar……佢仲試左一啖pizza cut既pizza,食bbq既腸仔,
冬瓜盅既冬瓜………
相比起大家d bb,其實佢既進步係幾慢架,不過見到係有進步law,
大小肌肉果d ok,但語言發展同social skill 就rm for improvement lart!

一於努力!一於努力!


男爵府

積分: 6881


899#
發表於 04-9-1 14:04 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

haomama 寫道:
大班$$$$$如下:



睇吾到呀
[url=[img][/url]


子爵府

積分: 11914


900#
發表於 04-9-1 14:05 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
[quote]
2517-2517 寫道:

查實d egg蒸肉餅係咪好似蒸水egg咁, 一樣係要加凍滾水來 "法", 只不過係加d肉碎係入面咁炸???



係ar,最好用平d既"梯"碟(即銀色

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo