跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10674


881#
發表於 09-1-10 00:20 |只看該作者
你好叻呀, 我淨係識織頸巾架咋~~~~~

出去吹風, 仲凍喎
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:19 發表



我有話過織比佢架, 不過佢話佢少著, 叫我織比wallace仲好.....我都覺得係, 同埋織比wallace細件d, 唔洗織比老公咁大件

今晚佢一定好凍, 因為佢今晚係要出去企架....不過有大暧爐既, 但都好凍啦....得果 ...


伯爵府

積分: 18922


882#
發表於 09-1-10 00:20 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-10 12:18 AM 發表

咁你老公有冇著定o個o的「規佬褲」呀?


有呀...我上年已經買定比佢架喇, 因為果時佢剛剛調去, 佢話好凍, 咁我就買定比佢放係差館囉~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


883#
發表於 09-1-10 00:20 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-10 00:19 發表
請問bk係咪仲未整好呢????? 有d野我好似仲未睇到咁

好似仲未整好晒o架..
我見有時click入去某o的位,
都仲係錯o既~

不過,唔理佢咁多了...
只要唔好影響到我留言and 睇留言就ok了!!


伯爵府

積分: 18922


884#
發表於 09-1-10 00:21 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-10 12:18 AM 發表
我都好掛住你地呀, 和記就黎搵到我癲架喇, 成日都上唔到網



我明白你心情....係東涌果時都試過, 唔知我妹依家仲有無上唔到...如果係我都會叫佢cut左佢算啦~


子爵府

積分: 10674


885#
發表於 09-1-10 00:21 |只看該作者
你係邊度買呀, 上年我見d褲都舊就無要, 點知搵唔返黎買呀, 我老公返公果度又係好凍, 我都想買返幾條比佢呀
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:20 發表


有呀...我上年已經買定比佢架喇, 因為果時佢剛剛調去, 佢話好凍, 咁我就買定比佢放係差館囉~


伯爵府

積分: 18922


886#
發表於 09-1-10 00:22 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-10 12:19 AM 發表
請問bk係咪仲未整好呢????? 有d野我好似仲未睇到咁


應該係呀, 我有d野都睇唔到呀


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


887#
發表於 09-1-10 00:22 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-10 00:20 發表
你好叻呀, 我淨係識織頸巾架咋~~~~~

出去吹風, 仲凍喎

嘻~我又係只識織頸巾咋~
我上年織o左條比老公..
佢都唔知有冇帶過三次!!
因佢都係o的好怕熱o既人o黎!!!


伯爵府

積分: 18922


888#
發表於 09-1-10 00:22 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-10 12:20 AM 發表
你好叻呀, 我淨係識織頸巾架咋~~~~~

出去吹風, 仲凍喎



織頸巾我最叻....冷衫就要買冷時叫人教一次先囉....我都係試過織一次比自己架咋.....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


889#
發表於 09-1-10 00:23 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:20 發表


有呀...我上年已經買定比佢架喇, 因為果時佢剛剛調去, 佢話好凍, 咁我就買定比佢放係差館囉~

你上年先買呀?
我老公當年守屯門..
返夜時已經要著o剌~
佢話佢頂唔順喎!真係好凍!!


子爵府

積分: 10674


890#
發表於 09-1-10 00:23 |只看該作者
茱莉安
你真係明我喇

皓媽~~如果我cut左又唔係即刻有新公司用呢
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:21 發表



我明白你心情....係東涌果時都試過, 唔知我妹依家仲有無上唔到...如果係我都會叫佢cut左佢算啦~


伯爵府

積分: 18922


891#
發表於 09-1-10 00:24 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-10 12:21 AM 發表
你係邊度買呀, 上年我見d褲都舊就無要, 點知搵唔返黎買呀, 我老公返公果度又係好凍, 我都想買返幾條比佢呀



我早兩年係千色店男裝部果度有架喇...應該d大shop既男裝部有得買既, 果時我仲住元朗, 咁收工經過就買定比佢囉~


子爵府

積分: 10674


892#
發表於 09-1-10 00:24 |只看該作者
我學過兩次, 織左兩次都失敗, 就係咁, 所以就無再織lu
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:22 發表



織頸巾我最叻....冷衫就要買冷時叫人教一次先囉....我都係試過織一次比自己架咋.....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


893#
發表於 09-1-10 00:25 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:22 發表
織頸巾我最叻....冷衫就要買冷時叫人教一次先囉....我都係試過織一次比自己架咋.....

你真係好叻呀~
煮野食又叻,連織冷衫、織頸巾都有一手..
wallace and 你老公真係好幸福啊~


伯爵府

積分: 18922


894#
發表於 09-1-10 00:25 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-10 12:23 AM 發表

你上年先買呀?
我老公當年守屯門..
返夜時已經要著o剌~
佢話佢頂唔順喎!真係好凍!!



應該係話07年尾....因為佢07年5月先調去打鼓嶺, 所以果時先買比佢囉.....因為佢之前守天水圍都係報案室, 唔洗出街...所以佢之前用唔著~~


子爵府

積分: 10674


895#
發表於 09-1-10 00:25 |只看該作者
屯門真係凍到入心, 我老公守天水圍....凍到入骨添呀
原帖由 ChristieMing 於 09-1-10 00:23 發表

你上年先買呀?
我老公當年守屯門..
返夜時已經要著o剌~
佢話佢頂唔順喎!真係好凍!!


伯爵府

積分: 18922


896#
發表於 09-1-10 00:26 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-10 12:24 AM 發表
我學過兩次, 織左兩次都失敗, 就係咁, 所以就無再織lu



我好鍾意做呢d野架


子爵府

積分: 10674


897#
發表於 09-1-10 00:26 |只看該作者
我聽日又去千色店供下先, 唔該尔呀
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:24 發表



我早兩年係千色店男裝部果度有架喇...應該d大shop既男裝部有得買既, 果時我仲住元朗, 咁收工經過就買定比佢囉~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


898#
發表於 09-1-10 00:26 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-10 00:23 發表
茱莉安
你真係明我喇

皓媽~~如果我cut左又唔係即刻有新公司用呢

總有個轉接期嘛~
好過你隔幾日又勞氣一次!


伯爵府

積分: 18922


899#
發表於 09-1-10 00:27 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-10 12:25 AM 發表

你真係好叻呀~
煮野食又叻,連織冷衫、織頸巾都有一手..
wallace and 你老公真係好幸福啊~



我煮野係唔叻架....只係有興趣整蛋糕麵包, 如果煮餐飯果d就麻麻地....但我自己本身好鍾意家証呢d野....所以就有心機學囉~~~


子爵府

積分: 10674


900#
發表於 09-1-10 00:27 |只看該作者
我都覺呀, 見到茱利安咁勁, 真係有d自卑.....
原帖由 ChristieMing 於 09-1-10 00:25 發表

你真係好叻呀~
煮野食又叻,連織冷衫、織頸巾都有一手..
wallace and 你老公真係好幸福啊~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo