立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10674
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:19 發表 我有話過織比佢架, 不過佢話佢少著, 叫我織比wallace仲好.....我都覺得係, 同埋織比wallace細件d, 唔洗織比老公咁大件 今晚佢一定好凍, 因為佢今晚係要出去企架....不過有大暧爐既, 但都好凍啦....得果 ...
伯爵府
積分: 18922
原帖由 ChristieMing 於 09-1-10 12:18 AM 發表 咁你老公有冇著定o個o的「規佬褲」呀?
侯爵府
積分: 20768
原帖由 毛B 於 09-1-10 00:19 發表 請問bk係咪仲未整好呢????? 有d野我好似仲未睇到咁
原帖由 毛B 於 09-1-10 12:18 AM 發表 我都好掛住你地呀, 和記就黎搵到我癲架喇, 成日都上唔到網
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:20 發表 有呀...我上年已經買定比佢架喇, 因為果時佢剛剛調去, 佢話好凍, 咁我就買定比佢放係差館囉~
原帖由 毛B 於 09-1-10 12:19 AM 發表 請問bk係咪仲未整好呢????? 有d野我好似仲未睇到咁
原帖由 毛B 於 09-1-10 00:20 發表 你好叻呀, 我淨係識織頸巾架咋~~~~~ 出去吹風, 仲凍喎
原帖由 毛B 於 09-1-10 12:20 AM 發表 你好叻呀, 我淨係識織頸巾架咋~~~~~ 出去吹風, 仲凍喎
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:21 發表 我明白你心情....係東涌果時都試過, 唔知我妹依家仲有無上唔到...如果係我都會叫佢cut左佢算啦~
原帖由 毛B 於 09-1-10 12:21 AM 發表 你係邊度買呀, 上年我見d褲都舊就無要, 點知搵唔返黎買呀, 我老公返公果度又係好凍, 我都想買返幾條比佢呀
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:22 發表 織頸巾我最叻....冷衫就要買冷時叫人教一次先囉....我都係試過織一次比自己架咋.....
原帖由 ChristieMing 於 09-1-10 12:23 AM 發表 你上年先買呀? 我老公當年守屯門.. 返夜時已經要著o剌~ 佢話佢頂唔順喎!真係好凍!!
原帖由 ChristieMing 於 09-1-10 00:23 發表 你上年先買呀? 我老公當年守屯門.. 返夜時已經要著o剌~ 佢話佢頂唔順喎!真係好凍!!
原帖由 毛B 於 09-1-10 12:24 AM 發表 我學過兩次, 織左兩次都失敗, 就係咁, 所以就無再織lu
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:24 發表 我早兩年係千色店男裝部果度有架喇...應該d大shop既男裝部有得買既, 果時我仲住元朗, 咁收工經過就買定比佢囉~
原帖由 毛B 於 09-1-10 00:23 發表 茱莉安 你真係明我喇 皓媽~~如果我cut左又唔係即刻有新公司用呢
原帖由 ChristieMing 於 09-1-10 12:25 AM 發表 你真係好叻呀~ 煮野食又叻,連織冷衫、織頸巾都有一手.. wallace and 你老公真係好幸福啊~
原帖由 ChristieMing 於 09-1-10 00:25 發表 你真係好叻呀~ 煮野食又叻,連織冷衫、織頸巾都有一手.. wallace and 你老公真係好幸福啊~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy