影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   35


男爵府

積分: 8247

美好大世界2017勳章 熱血勳章 畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


881#
發表於 18-5-3 13:44 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-5-3 13:42
覺呀,但孫女神後生個樣唔似,可能年紀大左先似,但我覺得孫女神靚d
...

當然係啦!孫女神靚d


大宅

積分: 3340


882#
發表於 18-5-3 14:51 |只看該作者
yukocyc620 發表於 18-5-3 12:43
反而我留意到佢地埋位時兩隻野之間既小對話。真兒問丁丁琴晚幾點瞓。丁丁話清晨5點。真兒問搞乜咁夜瞓。丁 ...

咦,中字翻譯有講d咩既內容咩?我睇無中字版,我識韓文,聽佢地講既內容,無講電視播出既野,唔通我聽漏左?

Anyway,透過making睇佢地既互動,成日笑好開心。


大宅

積分: 3340


883#
發表於 18-5-3 15:09 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-5-3 13:38
有你出來翻譯真好我覺得拍攝期間2個關係熟絡d拍感情戲時會投入好多
...

唔知點解,總覺得丁丁對女神有點像小粉絲。而且睇花絮,覺得導演都好錫孫女神。


男爵府

積分: 5466


884#
發表於 18-5-3 15:09 |只看該作者
livewiflove 發表於 18-5-3 14:51
咦,中字翻譯有講d咩既內容咩?我睇無中字版,我識韓文,聽佢地講既內容,無講電視播出既野,唔通我聽漏左 ...

本帖最後由 yukocyc620 於 18-5-3 15:30 編輯

其實同你講嘅一樣
嗰意思我覺得丁丁好緊張套劇出街反應,話曬第一套男1,訓吾著好正常你識韓文好勁



男爵府

積分: 5466


885#
發表於 18-5-3 15:29 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-5-3 13:39
明顯冇幫女仔著過啦,我估佢都幾大男人的

你覺得邊方面大男人吖吾知係咪睇得多佢劇,丁丁好小奶狗feel


大宅

積分: 3340


886#
發表於 18-5-3 16:13 |只看該作者
yukocyc620 發表於 18-5-3 15:29
你覺得邊方面大男人吖吾知係咪睇得多佢劇,丁丁好小奶狗feel:happ ...

小奶狗形容得好似。

我睇佢既肢體語言,覺得佢係現場係充滿緊張既狀態,可能第一套男一,亦可能因導演同女神都係勁量級人碼,所以自己都無一刻放鬆著的,


男爵府

積分: 5466


887#
發表於 18-5-3 17:06 |只看該作者
livewiflove 發表於 18-5-3 16:13
小奶狗形容得好似。

我睇佢既肢體語言,覺得佢係現場係充滿緊張既狀態,可能第一套男一,亦可能因 ...

你咁講又係,好好笑,近呢幾個花絮都放啲。
兩個好有默契,互相配合,睇孫女神私下性格開朗 絕對係令丁丁演得自然投入嗰角色度


大宅

積分: 3927


888#
發表於 18-5-3 22:22 |只看該作者

回覆樓主

百想藝術大賞

myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


889#
發表於 18-5-4 09:26 |只看該作者
livewiflove 發表於 18-5-3 15:09
唔知點解,總覺得丁丁對女神有點像小粉絲。而且睇花絮,覺得導演都好錫孫女神。
...

話曬丁丁同女神的級數相差都幾大架


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


890#
發表於 18-5-4 09:31 |只看該作者
yukocyc620 發表於 18-5-3 15:29
你覺得邊方面大男人吖吾知係咪睇得多佢劇,丁丁好小奶狗feel:happ ...

你覺得邊方面大男人吖>>>要話曬事啦,唔比自己女朋友見邊個邊個啦btw,我覺得現實韓國男人唔會踎喺度幫女人著鞋,仲要顯得女人高高在上咁


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


891#
發表於 18-5-4 09:33 |只看該作者
yukocyc620 發表於 18-5-3 15:29
你覺得邊方面大男人吖吾知係咪睇得多佢劇,丁丁好小奶狗feel:happ ...

我就係喺微博成日見到小奶狗呢個名稱,唔係好明點解,即係好嗲嘅死狗咁解?


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


892#
發表於 18-5-4 09:34 |只看該作者
bluebell22 發表於 18-5-3 22:22
百想藝術大賞

d相好靚佢地只係做嘉賓?


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


893#
發表於 18-5-4 09:37 |只看該作者
yukocyc620 發表於 18-5-3 15:29
你覺得邊方面大男人吖吾知係咪睇得多佢劇,丁丁好小奶狗feel:happ ...

尋日睇到報紙講韓國唔太接受姊弟戀的,拍劇還拍劇,同現實係兩回事

原來rain同金泰希都係
myimage.jpg


男爵府

積分: 8360


894#
發表於 18-5-4 09:45 |只看該作者
期待今晚直播


大宅

積分: 3927


895#
發表於 18-5-4 09:58 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-5-4 09:34
d相好靚佢地只係做嘉賓?

丁丁得人氣獎


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


896#
發表於 18-5-4 10:42 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-5-4 09:37
尋日睇到報紙講韓國唔太接受姊弟戀的,拍劇還拍劇,同現實係兩回事

原來rain同金泰希都係:surpri ...
唔接受估唔到WOR, 真係好多


大宅

積分: 3340


897#
發表於 18-5-4 13:35 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-5-4 09:33
我就係喺微博成日見到小奶狗呢個名稱,唔係好明點解,即係好嗲嘅死狗咁解?
...

小奶狗咪即係話佢似puppy咁,好討人歡喜,得意,又痴住人,跟跟貢,cute爆。


大宅

積分: 3340


898#
發表於 18-5-4 13:36 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-5-4 09:37
尋日睇到報紙講韓國唔太接受姊弟戀的,拍劇還拍劇,同現實係兩回事

原來rain同金泰希都係:surpri ...

我都有睇呢篇報導,我都覺得奇怪,印象中韓國係好興姐弟戀嘛。


男爵府

積分: 5466


899#
發表於 18-5-4 17:16 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-5-4 09:26
話曬丁丁同女神的級數相差都幾大架

宋宋都係,係太陽爆起差距縮小
丁丁事業剛有啲成績,吾想佢咁快做人老公住


大宅

積分: 2907


900#
發表於 18-5-4 17:59 |只看該作者
回覆 JulieMay 的帖子

怎樣可以睇到有中文字幕的韓劇?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo