夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 30347


881#
發表於 05-3-21 21:34 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


882#
發表於 05-3-21 22:02 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@0@" andrea, 我亂食我老公d藥, 我覺得隻隻傷風藥都差唔多la, 咪拿來吃. ><~ 今日我好老實咁把吃藥的事, 告訴醫生, 想不到醫生會氣到半死, 還罵我><~~~~ 我都知衰了, 因為我個樣真是好病, @"@ 番臉白過張紙, 把聲都沙沙地, 又咳到心口都痛埋. ><~ 佢話亂食醫生開的藥, 會好大件事, 佢話寧願我吃幸福傷風素, 必理痛都冇咁嚴重. ><~ 又話我冇錢就transfer我睇政府..我唔敢同佢講d藥是政府藥. 俾佢罵到有點想哭.

睇完醫出, 在等拿藥期間, 老公望真d我個樣, 就話我好蒼白ar. ~.~ 唉...睇黎我真是幾似一個病人. 我以後有事都睇醫生啦.

本來想睇埋暗瘡, 醫生話叫我遲d先黎睇, 佢話搞暗瘡, 最少要2個星期ga wor, ><~ 又話現在最緊要是我個肺, 否則, 我會有肺炎><~~~~

估唔到會咁嚴重. ~.~ 不過, 這些說話是醫生講ga, 佢唔會騙我的.

andrea, 我看中的袋子, 上網有2手 ga. ^^" 我心死了, 唔買la, ^^" 無左個袋唔會死人.

@ 你奶奶是中醫師來的嗎? 對了, 你喊奶奶做奶奶ga? 我是喊他媽咪的. @"@ 老公要我這樣子喊, 覺得喊奶奶好見外喎.

減肥茶@"@ wa....我都想飲...


禁止訪問

積分: 30347


883#
發表於 05-3-21 22:48 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


884#
發表於 05-3-21 23:07 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@0@ andrea,
咁...其實當初, 你喊奶奶就阿媽, 習慣嗎? 始終他不是你媽咪. @"@~ 唉啊, 老公叫我喊什麼我就喊什麼....我有些不習慣, 不過, 我都唔想叫佢做奶奶, 因為@_@" 叫媽咪親一點.. 也是你老公叫你喊他媽做媽的嗎?


禁止訪問

積分: 30347


885#
發表於 05-3-21 23:23 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


886#
發表於 05-3-21 23:52 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@_@" 因為我的工作包括support, 是有機會去客人公司的, 所以咪是是但但咁買了一個A4 SIZE的黑色尼龍公文袋, 是普通品牌, BUT都要成300蚊. ~.~ 這個是我去客人公司才用, :mrgreen: , 多數都放在公司.

@V@" 平日番工, 會用個黑色PUMA 細細個手挽袋, 那是我的生日GIFT, 是一個台灣的NET FRIEND送我的. :lol: 佢當我是妹妹看當GA. 本來都有一些SUNBELLA 細細個手挽袋, 還有一些細細個手挽袋, 但都打入冷宮LA.

@"@ 本來我成日用一個BULE LABEL袋, 但老公話WEEKENDS先用, 唔想咁快用殘喎.

@V@" 我個人唔是特別鐘意名牌GA, 不過, 唔知點解, 鐘情於小手袋. 不過, 老公話我喜歡的袋子, 也不太實用, 只夠放銀包, 化妝袋, 電話, 和一包紙巾, 就沒有空位GA LA..

>< SO, 老公咪想我買個大一些的袋子.

:cry: 習慣用細袋MA, 你呢??

我唔多鐘意我老媽子跟奶奶聯絡, 佢最鐘意在別人面前數落我. -.-" 唉....家門不幸. 咁你又點?

唔是問題太太, 只是你對我有點好奇吧, 對不?


禁止訪問

積分: 30347


887#
發表於 05-3-22 00:00 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


888#
發表於 05-3-22 00:17 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

~.~ NO AR, 我不高, 只有157CM, 用大袋會好怪GA, 我D FD都是咁講, 成日都叫我買D細袋.

我唔是好LIKE用名牌, 因為..@"@~ 覺得太貴, 用左又唔會靚女D, 用普通品牌就OK.

我媽佢唔鐘意我GA, 佢會在我背口數落我. ~.~ 佢同我2嫂的媽咪講, 我有幾衰格, 數到我一文不值. 點解我知, 2嫂話番俾我知GA. 以前佢又同我EX-BF講我點衰, 最初我都唔知GA, 在一次跟EX-BF吵架, 佢唔少心暴左出黎. 唉...點解佢要破壞我的姻緣.


禁止訪問

積分: 30347


889#
發表於 05-3-22 00:24 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


890#
發表於 05-3-22 00:28 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

-.-' 這樣的老媽子, 唉我覺得佢份人好有問題, 佢人人都唔鐘意的, 唔鐘意我2嫂, 唔鐘意我, 唔鐘意我2哥, 唔鐘意和隔鄰溝通, 佢鐘意做孤獨精, 講野又好負面, 愛大聲講話, 粗聲粗氣.


大宅

積分: 4323


891#
發表於 05-3-22 00:32 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

~.~ 我老媽信佛的, 但就唔覺佢有口德, 愛說三道四, 單單打打. 我由細就俾佢單打單到大GA LA, 又愛打我, 日打夜打, 唔鐘意我扮靚, 樣樣事都唔順佢眼咁. 唉, 我只能說他是佛口蛇心. 他這人愛說是非, 己犯了佛教裡頭, 五戒十善之中的妄語和惡口了.

我有2個哥哥, 1個弟弟.


禁止訪問

積分: 30347


892#
發表於 05-3-22 14:50 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


893#
發表於 05-3-22 15:48 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Andrea, 你回家了嗎? 咁快?! DHC 的薏米粉有乜用GA?


大宅

積分: 4323


894#
發表於 05-3-22 16:02 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

andrea,
@"@ 我的直覺冇錯, 估到佢是男人, 因為聽佢post的messages, 唔似是女人, 同埋佢寫廣東話, d語氣, 十足十一個中年男人咁. @"@ 之前你話佢是女人, 我都唔多覺. 還有, 是女人就唔會改一個咁...怪的名字啦.

@@" 其實, 我都唔多明佢做乜? ~.~ also, 這只是聊天網吧, 不能作惡的.


禁止訪問

積分: 30347


895#
發表於 05-3-22 16:05 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30347


896#
發表於 05-3-22 16:06 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


897#
發表於 05-3-22 16:12 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Andrea,
@v@"你去街點可以去咁快就回家? 如果我和公去街, 都去一整天的. 銅鑼灣有冇好逛?

/_\ 唉...我老公變左..以前會俾我去化妝品COUNTER同埋時裝店, 現在都唔俾我入去. ><~ 你今日同老公行街街嗎? 還是同D FD去?

有冇食文煇呀? 還是吃了別的^^"


大宅

積分: 4323


898#
發表於 05-3-22 16:15 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

美白和去水腫. >.<~ 我就冇你那麼好心機用食療養顏LA. @"@~ 以前我食過FANCL 的美白丸, 去豆豆丸, 維他命丸, DHA丸...ETC....~.~ 我覺得..吃了和沒吃, 差不多.不過, DHC就未食過, 希望你能成功美白和去水腫LA.



禁止訪問

積分: 30347


899#
發表於 05-3-22 16:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


900#
發表於 05-3-22 16:30 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

~.~ 問題是, 我出街是同佢一齊出GA, 放工又是佢接我下班, 跟本冇得一個人去街. 我好耐都冇做過獨行俠.

/_\ 對了, 你有冇睇今季的春裝, @"@~ 我覺得唔是好靚. ~.~ 不過, 我有好多夏天衫,如果要買, 都是買外套. 對了, 你番工是否要穿到好OFFICE LADY, 或是行攻 / SALES LOOK 或 牛仔褲LOOK?

我是穿OFFICE LADY 的, 都是斯文樣子, 同埋..@"@ 一年365日, 都穿裙子.
:-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo