想生BB

跳至

首頁

尾頁
   6


複式洋房

積分: 220


881#
發表於 09-12-2 10:49 |只看該作者
原帖由 奶茶小露寶 於 1-12-2009 20:52 發表
唉,身體又唔知做咩喇,好煩呀!
今個CYCLE我只係食fertilaid, 無再睇中醫。
一心以為好似第一次食fertilaid個情況咁好(體溫在排卵前後有分別,紅d預期有深色),誰不知,今次連續7天淺線,本應諗住今日淺,再一路check就有深粗啦,唉, ...


你覺得係fertilaid搞成咁??
你會唔會係太緊張??
唔好放棄??
你體溫有無邊化亞??


大宅

積分: 2802


882#
發表於 09-12-9 16:51 |只看該作者
各位sis:冇見一排,記得我嘛??

我想同大家講,我食左Fertilaid BINGO 咗啊!!!
大家努力,呢隻野係得


伯爵府

積分: 18588

畀面勳章


883#
發表於 09-12-9 16:59 |只看該作者
原帖由 ballm 於 09-12-9 16:51 發表
各位sis:冇見一排,記得我嘛??

我想同大家講,我食左Fertilaid BINGO 咗啊!!!
大家努力,呢隻野係得


恭喜晒呀~

你食咗幾耐呀? 同埋你做乜要食呀?


公爵府

積分: 29804


884#
發表於 09-12-9 17:11 |只看該作者
原帖由 ballm 於 09-12-9 16:51 發表
各位sis:冇見一排,記得我嘛??

我想同大家講,我食左Fertilaid BINGO 咗啊!!!
大家努力,呢隻野係得

恭喜你呀!


大宅

積分: 2802


885#
發表於 09-12-9 22:36 |只看該作者
原帖由 buzz1234 於 09-12-9 16:59 發表


恭喜晒呀~

你食咗幾耐呀? 同埋你做乜要食呀?

Day1食到Day16 law...
食咗排卵準時,卵靚d囉


洋房

積分: 48


886#
發表於 09-12-9 23:03 |只看該作者
什麼情況要食,洗唔洗問doctor?


禁止訪問

積分: 3139


887#
發表於 09-12-10 10:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 220


888#
發表於 09-12-10 17:09 |只看該作者
原帖由 ballm 於 9-12-2009 22:36 發表

Day1食到Day16 law...
食咗排卵準時,卵靚d囉


你食左15日就bingo啦..
我而加食緊第二個cycle..

恭喜你....!!!!!!!!


複式洋房

積分: 220


889#
發表於 09-12-10 17:20 |只看該作者
原帖由 ballm 於 9-12-2009 22:36 發表

Day1食到Day16 law...
食咗排卵準時,卵靚d囉


你試左幾耐就bingo亞?


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


890#
發表於 09-12-11 22:08 |只看該作者
想請問m黎緊可以食嗎?


大宅

積分: 1890


891#
發表於 09-12-12 00:48 |只看該作者
各位SIS,

其實我想問吓我嘅情況係咪食呢隻卵子維生素會有幫助?

- m前一定流啡, 通常第5日正式見紅
- cycle 32-35days
- 通常day18-19先排卵
- 體溫偏低 (35.8~36.4/5)左右
- 睇咗中醫成年, 流啡冇改善, 而家開始睇第3個中醫

其實我先前買咗款pregnacare conception,但未食過, 買完又好似冇乜sis有comment,所以唔敢食

可以俾意見我嗎?


大宅

積分: 2978


892#
發表於 09-12-12 19:40 |只看該作者
請問若做iui期間,食cm丸同助孕茶得嗎﹖


男爵府

積分: 6795


893#
發表於 09-12-13 16:10 |只看該作者
BALLM

恭喜你呀! 又一個jm成功喇! 萬事小心!


男爵府

積分: 6795


894#
發表於 09-12-13 16:16 |只看該作者
上次留言無啦啦出血既…
結果流血2天,m到喇
但係個cycle得22日,cycle好短(平時37-43日,食左fertilaid都係試過32日),好唔正常,m左前後9日先乾淨(以前5-6日乾淨)

分享下,我係食3粒fertilaid, +3粒cm丸
唔知係咪咁,太勁,身體應付唔到!

所以大家都小心個份量呀!
我諗住食一次勁足份量bingo左唔洗煩ma,點知搞成咁
唉…無心機之餘,都唔到我急

今次食2粒fertilaid ,唔食cm丸
對上一次食埋cm,又係唔係幾好
可能cm唔arm我

大家都要留意下呀!


男爵府

積分: 6795


895#
發表於 09-12-13 16:17 |只看該作者
原帖由 jennynini 於 09-12-11 22:08 發表
想請問m黎緊可以食嗎?


佢無話唔得,我照食ga


複式洋房

積分: 220


896#
發表於 09-12-14 16:55 |只看該作者
原帖由 奶茶小露寶 於 13-12-2009 16:17 發表


佢無話唔得,我照食ga


我都係..m緊都照食


複式洋房

積分: 220


897#
發表於 09-12-14 16:58 |只看該作者
原帖由 MaMaTracy 於 12-12-2009 00:48 發表
各位SIS,

其實我想問吓我嘅情況係咪食呢隻卵子維生素會有幫助?

- m前一定流啡, 通常第5日正式見紅
- cycle 32-35days
- 通常day18-19先排卵
- 體溫偏低 (35.8~36.4/5)左右
- 睇咗中醫成年, 流啡冇改善, 而家開始睇 ...


我覺得食就無防..
我cycle 38days..
食左一個月cycle28 days..短左10days
我今個月係食緊第二個cycle...
仲未知會唔會都係cycle28 days....


大宅

積分: 1890


898#
發表於 09-12-15 15:57 |只看該作者
咁我都試吓先, thanks!

原帖由 Pobie 於 09-12-14 16:58 發表


我覺得食就無防..
我cycle 38days..
食左一個月cycle28 days..短左10days
我今個月係食緊第二個cycle...
仲未知會唔會都係cycle28 days....


男爵府

積分: 7342


899#
發表於 09-12-16 00:46 |只看該作者
真係太好喇 ! 又有 sister bingo !! 恭喜恭喜 !!

各位 >> 我 .... 無左妹妹喇



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


男爵府

積分: 7342


900#
發表於 09-12-16 00:50 |只看該作者
但多左個弟弟

照完後話比亞仔知, 佢竟然話 "真係弟弟 ? yes !"
我問佢點解, 佢話 "我可以同佢踢波同玩打交, 唔駛陪妹妹玩 Barbie ...." Thanks God ! 原來亞仔一路都係想要弟弟, 只係得我同老公想生女, anyway, 個 bb 係生黎陪仔仔的, 當然係以佢為先啦, 感謝主 ! 為我地預備最好的



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo