立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9669
原帖由 nakoko 於 10-1-28 16:31 發表 我上次都打去問黎啦,佢所講只係提供4:30~7:00既功課付導,我以為長假都可照顧埋,原來唔係,我都唔諗lu,不過,就算yy讀邊間都好,如果你諗住搵佢幫,最多咪到時搭車o係啟言門口落,你放工過去接佢,感覺上會同幼稚園生涯冇 ...
侯爵府
積分: 23818
原帖由 berthanokching 於 10-1-28 16:25 發表 nc baba見我好愁個樣就唱世上只有媽媽好!跟手就同nc講,你都唔好得醉你呀媽!
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 berthanokching 於 10-1-28 16:29 發表 湯下佢囉,其實你唔搵洗衣機think乾水,真的好難乾得x!
積分: 157649
原帖由 berthanokching 於 10-1-28 16:31 發表 o ic, 佢可能真系唔系好知,加上如果問個個坐系樓面個個更加唔駛問!
原帖由 keroppipooh 於 10-1-28 16:37 發表 完全插5入
原帖由 jcy 於 10-1-28 16:36 發表 長假...最唔想發生ge咪就係99度囉...一係睇下有無短期鐘點
原帖由 nakoko 於 10-1-28 16:40 發表 咪係囉....即係有後著啦....
原帖由 jcy 於 10-1-28 16:38 發表 插得入...你姐姐幾時到期
原帖由 jcy 於 10-1-28 16:48 發表 咁係人都有ge...只係想唔想囉...呢個係超級極度非常唔想...如果逢紅假可以停薪留職我寧願揀呢樣...
原帖由 keroppipooh 於 10-1-28 16:50 發表 9月中, mm 撞成p1 6應期
原帖由 nakoko 於 10-1-28 16:52 發表 咁即係差唔多去到冇人幫都盡可能唔搵佢啦,如果自己真係咁唔鍾意,都唔好諗佢,一定有路行
原帖由 nakoko 於 10-1-28 16:36 發表 你咁講係咪即係你有fing乾先晾都乾唔切呢? 你晾屋外定內??
原帖由 jcy 於 10-1-28 16:58 發表
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy