美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   61


珍珠宮

積分: 34040


881#
發表於 11-7-30 11:41 |只看該作者
本帖最後由 wai001 於 11-7-30 11:42 編輯
leewu 發表於 11-7-30 11:02
請問你地係屋企跳, 會唔會著波鞋跳呢?

始終都係做運動,所以一定要著,以避免弄傷足部wor!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


882#
發表於 11-7-30 11:44 |只看該作者
每天至少进餐6次

这是确保能提升身体新陈代谢水平的最低每日进餐频率。每一次进餐的时候,你的新陈代谢水平都会稍稍上升。如果你每隔三个小时进餐一次,每天进餐6次,就可以最大限度地利用这种效能来提升身体的新陈代谢水平。尤其是在减脂期间,在控制热量和碳水化合物摄入量的情况下,坚持每天进餐6次,可以在很大程度上避免身体的新陈代谢水平下降。
(轉載自http://www.jingcaijs.com/thread-9618-1-1.html)
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


禁止訪問

積分: 18477


883#
發表於 11-7-30 13:20 |只看該作者

等我有時間都試下先.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34040


884#
發表於 11-7-31 11:12 |只看該作者
本帖最後由 wai001 於 11-7-31 11:13 編輯

我琴日跳o左disc 4, 好似目訓係mat度舉起隻腳都有些少辛苦wor!!! 不過仍會keep 住努力架!!!
Go Fighting!!!奸爸爹!!!

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


885#
發表於 11-7-31 17:13 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+wai001+於+11-7-31+11:13

原帖由 wai001 於 11-07-31 發表
本帖最後由 wai001 於 11-7-31 11:13 編輯

我琴日跳o左disc 4, 好似目訓係mat度舉起隻腳都有些少辛苦wor ...
努力! 加油! Fighting!



我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


886#
發表於 11-8-1 11:00 |只看該作者
wai001 發表於 11-7-31 11:12
我琴日跳o左disc 4, 好似目訓係mat度舉起隻腳都有些少辛苦wor!!! 不過仍會keep 住努力架!!!
Go Fighting!!! ...
今周是week 2 啦,今日我跳o左disc 1 啦!!! 好似冇week 1 o甘辛苦tim!!! 好似輕鬆o左d wor!!!努力!!! fighting!!! 奸爸爹!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


大宅

積分: 3657


887#
發表於 11-8-1 11:09 |只看該作者
加油, 今個星期我又重新出發~


水晶宮

積分: 52761


888#
發表於 11-8-1 11:21 |只看該作者
身體習慣左就好好多~

今朝度下條腰, 又少左半寸....
但距離做女果陣既25" 仲有一段距離....

依家食緊我既水果點心(車厘子)


珍珠宮

積分: 34040


889#
發表於 11-8-1 17:21 |只看該作者

引用:Quote:wai001+發表於+11-7-31+11:12+我琴日

原帖由 wai001 於 11-08-01 發表
今周是week 2 啦,今日我跳o左disc 1 啦!!! 好似冇week 1 o甘辛苦tim!!! 好似輕鬆o左d wor!!!努力!!! fighti ...
我開始week 1 之前個星期腸胃炎病咗幾日,食唔到野,之後上星期開始week 1 跳咗3 日,今日開始week 2 第一日,剛剛落街經過醫生嘅診所,上磅磅一下,比我未開始病之前嘅體重輕咗差不多5磅之多!



點評

艾莉    發表於 11-8-2 00:09
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


子爵府

積分: 14437


890#
發表於 11-8-2 00:08 |只看該作者
今日不在狀態..跳左2/3 已非常頂唔順...收檔~ 聽日再努力!


子爵府

積分: 13063

環保接龍勳章 大廚勳章


891#
發表於 11-8-2 01:43 |只看該作者

今日跳左2
聽日再努力
要有成績!努力


大宅

積分: 3657


892#
發表於 11-8-2 09:08 |只看該作者
擒晚跳咗3, 可能因為跳了funkydance, 沒有那麼辛苦和痛,感覺良好~


子爵府

積分: 14437


893#
發表於 11-8-2 09:26 |只看該作者
wai001 發表於 11-7-30 11:36
郑多燕健身舞注意事项
  如果晚上做的话,我给点建议是最好六点钟之前就吃完东西,并且六点之后不要再吃东西了。七八点钟的样子开始跳。记住一定不要再吃东西了哦。
6點之前...我仲未放工呀...
七八点钟的样子开始跳==> 岩岩先返到屋企咋!

點評

迪迪洛洛媽媽  唔緊要! 我都係每晚十點先得閒跳(有時九點仲食野), 堅持多運動就會見效。  發表於 11-8-3 11:28


複式洋房

積分: 391


894#
發表於 11-8-2 13:13 |只看該作者

回覆:艾莉 的帖子

唔該有冇人知香港有冇門市出售呀?我未試過喺tb買嘢架!




點評

manthy  我見 bk 二手市場都有喎 !  發表於 11-8-2 14:49
艾莉  yahoo 拍賣都有架, 貴2-30蚊左右喇, 但可以即日交收, 你上去搵搵LA!  發表於 11-8-2 14:15


珍珠宮

積分: 34040


895#
發表於 11-8-2 14:39 |只看該作者

引用:唔該有冇人知香港有冇門市出售呀?我未試過

原帖由 Littlerachel 於 11-08-02 發表
唔該有冇人知香港有冇門市出售呀?我未試過喺tb買嘢架!
好似冇,只有在淘寶or yahoo 有得賣!



我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


複式洋房

積分: 109


896#
發表於 11-8-2 14:45 |只看該作者
尋晚度下條粗手臂, 瘦咗一吋呀! 好開心,總算有少少成績, 我會繼續加油!
早幾日我仲試埋隨書附送嘅CD, 入面D動作都係响呢4隻碟度抽出嚟, 不過得15分鐘唔多夠喉!

點評

thunder_bunny  加油呀 ^^  發表於 11-8-5 11:03
迪迪洛洛媽媽  嘩你好勁! 第4隻碟我真係頂唔順, 3個月內都係跳過2次, 15分鐘都好辛苦下!  發表於 11-8-3 11:22


子爵府

積分: 13120


897#
發表於 11-8-2 16:03 |只看該作者
知唔知係咪will 有呢個遊戲?


珍珠宮

積分: 34040


898#
發表於 11-8-3 10:58 |只看該作者

引用:Quote:wai001+發表於+11-7-31+11:12+我琴日

原帖由 wai001 於 11-08-01 發表
今周是week 2 啦,今日我跳o左disc 1 啦!!! 好似冇week 1 o甘辛苦tim!!! 好似輕鬆o左d wor!!!努力!!! fighti ...
今日跳咗 disc 2,舉啞鈴冇上星期咁辛苦 tim! 努力!加油!



我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


大宅

積分: 3322


899#
發表於 11-8-3 11:20 |只看該作者
我都報告一下先, 3個月減咗10-11磅, 仲有十幾磅要減 >.<, 繼續努力!



大宅

積分: 3069


900#
發表於 11-8-3 11:21 |只看該作者
回覆 wai001 的帖子

YOU TUBE 有 video 可以照住做 wo

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo