想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 4874


881#
發表於 11-8-9 11:48 |只看該作者
我想問大家我應該信分泌+紅D定係信體溫呀?
因為我上個星期開始好多分泌, 多到直頭抺完會滴落地下, 仲要係拉C果隻, 同日我CHECK 紅D有50%線, 第2日有100%線, 第3日就變返淺線, 咁我估第3日應該排卵! 不過之後2日體溫只係升左0.2-0.3度, 得36.3-36.4度, 仲係好低溫...咁我係米應該已經排左卵?

另外我支探熱針探1分鐘內就會響, 會唔會唔準呢? 有JM話要探3-5 MINS先可以作準...不過我之前果D CYCLE都係用呢支探熱針架, 只係最近入住支探熱針果個膠盒唔見左, 我就咁將支針放係PILLOW底, 唔知會唔會有影响?


複式洋房

積分: 447


882#
發表於 11-8-9 12:19 |只看該作者

回覆:siuangel1 的帖子

12/8就應該係m come啦!所以今日有谷m feel似係m就黎囉!




男爵府

積分: 6375


883#
發表於 11-8-9 12:28 |只看該作者

引用:12/8就應該係m+come啦!所以今日有谷m+fee

原帖由 vsing 於 11-08-09 發表
12/8就應該係m come啦!所以今日有谷m feel似係m就黎囉!
其實我已經好亂,我每日都記錄自己身體變化,我上星期個肚唔多舒服,但唔谷m, 幾日後無感覺,但上星期同一日個胸漲痛到今日(好辛苦)我都唔知點,我呢個cycle已經好有問題




大宅

積分: 3315


884#
發表於 11-8-9 13:12 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-9 12:28
其實我已經好亂,我每日都記錄自己身體變化,我上星期個肚唔多舒服,但唔谷m, 幾日後無感覺,但上星期同一 ...
唔好擔心唔好諗咁多, 排旦後14日左右唔bingo就會黎m, 所以等多幾日就會有結果, 你都等左咁耐至排, 都唔怕等多幾日啦~~~ 加油!!!


男爵府

積分: 6375


885#
發表於 11-8-9 13:22 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-9 13:12
唔好擔心唔好諗咁多, 排旦後14日左右唔bingo就會黎m, 所以等多幾日就會有結果, 你都等左咁耐至排, 都唔怕等 ...

都係嘅下星期就有結果….

bingo, 唔好有咩暗病就得喇


大宅

積分: 3315


886#
發表於 11-8-9 13:39 |只看該作者
本帖最後由 Cruby 於 11-8-9 13:57 編輯
siuangel1 發表於 11-8-9 13:22
都係嘅… 下星期就有結果…. 唔bingo事小, 唔好有咩暗病就得喇

無論bingo唔bingo下個月都去check清楚d啦, 你今次有多1個cycle既體溫表俾e生參考會好好多...


複式洋房

積分: 447


887#
發表於 11-8-9 14:42 |只看該作者

回覆:siuangel1 的帖子

我上胎好早有胸脹痛啦,仲成日頭暈,今次一d都無呢d感覺!我唔知第二次有會唔會同第一次一樣,但直到而家都無,12/8我都係等m come黎多啦!




男爵府

積分: 6375


888#
發表於 11-8-9 16:14 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+Cruby+於+11-8-9+13:57+

原帖由 Cruby 於 11-08-09 發表
本帖最後由 Cruby 於 11-8-9 13:57 編輯
我呢個cycle後會去睇e生check吓




男爵府

積分: 6375


889#
發表於 11-8-9 16:15 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我又開始唔多委,今晚食返個橙好d




大宅

積分: 3282


890#
發表於 11-8-9 19:12 |只看該作者
我好慘呀!等黎等去都未等到,都知係咪過左排卵都唔知!唉!次次check都話未排!到底點婝?開工開到無引啦!


大宅

積分: 3315


891#
發表於 11-8-9 19:42 |只看該作者

引用:我好慘呀!等黎等去都未等到,都知係咪過左

原帖由 missmon987 於 11-08-09 發表
我好慘呀!等黎等去都未等到,都知係咪過左排卵都唔知!唉!次次check都話未排!到底點婝?開工開到無引啦 ...
咁你有無用紅d呀?




男爵府

積分: 6375


892#
發表於 11-8-9 20:15 |只看該作者
missmon987 發表於 11-8-9 19:12
我好慘呀!等黎等去都未等到,都知係咪過左排卵都唔知!唉!次次check都話未排!到底點婝?開工開到無引啦 ...
咁有冇分泌?


大宅

積分: 3315


893#
發表於 11-8-9 22:35 |只看該作者
體溫低左呀...........


大宅

積分: 3315


894#
發表於 11-8-9 22:36 |只看該作者
唉... 又準備黎新cycle喇...........


男爵府

積分: 6375


895#
發表於 11-8-9 22:40 |只看該作者

引用:唉...+又準備黎新cycle喇...........

原帖由 Cruby 於 11-08-09 發表
唉... 又準備黎新cycle喇...........
吓?你幾時check架?




子爵府

積分: 10404


896#
發表於 11-8-9 22:44 |只看該作者

引用:體溫低左呀...........

原帖由 Cruby 於 11-08-09 發表
體溫低左呀...........
夜晚check唔準嫁喎!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 3315


897#
發表於 11-8-9 22:49 |只看該作者
我日日都早晚check一次架... 連續十一晚都37.x 但今日就跌到36.7................. 唯有等聽朝再check多次啦...


子爵府

積分: 10404


898#
發表於 11-8-9 22:50 |只看該作者

引用:我日日都早晚check一次架...+連續十一晚都3

原帖由 Cruby 於 11-08-09 發表
我日日都早晚check一次架... 連續十一晚都37.x 但今日就跌到36.7................. 唯有等聽朝再check多次 ...
聽朝再check啦!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


899#
發表於 11-8-9 22:53 |只看該作者

引用:我日日都早晚check一次架...+連續十一晚都3

原帖由 Cruby 於 11-08-09 發表
我日日都早晚check一次架... 連續十一晚都37.x 但今日就跌到36.7................. 唯有等聽朝再check多次 ...
早上跌溫先計




大宅

積分: 3315


900#
發表於 11-8-9 23:04 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-9 22:53
早上跌溫先計
嗯... 聽日再睇埋紅d先.........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo