懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2426


881#
發表於 06-4-5 13:20 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI :

你同我週數差不多,我會5月13,20 weeks 去睇陳醫生,姑娘華會做個detail U/S, 唔知同結構性U/S同唔同?!

我個妹第一胎時無做結構, only rountine check-up with Doctor Chan, but 第二胎佢成日作小產,陳醫生就叫佢去仁安做結構, 姑娘話其實每次照U/S,醫生都會好小心睇阿B 點,有問題一定話我地知。

TST Clinic 係應該有結構性U/S 做ge, 你下次去問下啦!


大宅

積分: 2426


882#
發表於 06-4-5 13:22 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi JojoB:

我地7,8 月可食西瓜,many many, very happy!!!
JojoB 寫道:
係樹呵...hehe
今日留向屋企hea 出面好熱呵
家下已經咁熱 遲d夏天點算 有咩解救...


大宅

積分: 1815


883#
發表於 06-4-5 13:24 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi JojoB,

我就會去Swimming , 行街就去有冷氣嘅地方Shopping. hehe



大宅

積分: 1815


884#
發表於 06-4-5 13:27 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi Waikiki,

嘩.要等到7-8個月後,可唔可以早小小呀
我而家已經開始有飲凍嘢,真係頂唔順呀 :-( :-(


大宅

積分: 2426


885#
發表於 06-4-5 13:27 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Kiki-Mami:

呀! 記得同廖琳娜醫生講你唔使抽blood, because 係廣華做jor la!!! Save money!!! 記得都同陳醫生講,book 復診可耐小小, 6 weeks, save money as well!!!

係呢,廣華有無比U/S photo 你架? 聯合無架!


大宅

積分: 2426


886#
發表於 06-4-5 13:31 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Kiki-Mami:

我每日都有飲凍嘢,all kinds of drinks, but 唔飲coke (dark in colour). 我唔飲凍嘢會死!!!

Swimming, 咁你買jor泳裝未? 幾多個月開始swim?


大宅

積分: 1815


887#
發表於 06-4-5 13:36 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi Waikiki,

我都係20Weeks 去睇陳醫生,等我明天再打去問清楚先.

我仲未聯絡到我個朋友,所以你上次問我關於陳醫生開刀好唔好嘅嘢,我要遲D話你知.

你是否都打算搵佢同你開刀


大宅

積分: 1815


888#
發表於 06-4-5 13:40 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi Waikiki,

未買泳裝, 我之前果件係兩件頭,而家仲可以著到.

今日都想去啦.睇吓老公得唔得閒先.


大宅

積分: 2426


889#
發表於 06-4-5 13:41 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Kiki-mami:

係呀,我打算搵佢開刀, if I go to 仁安生,唔使hurry, 你聯絡到個朋友再話我知啦!

JojoB:

你已16weeks 多,有無見肚? 有乜特別? 我仲有時想嘔,點好?


男爵府

積分: 6170


890#
發表於 06-4-5 13:43 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki & KIKI--MAMI
正呵..我最鐘意食西瓜
家下 都有飲凍野 但就冇出街叫囉..驚佢地d冰吾乾淨呵
我都想游水 但怕d人踢到..或者夜晚先去吧!


男爵府

積分: 6170


891#
發表於 06-4-5 13:47 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我二個月時都已經見肚啦..我係肥婆一名......
家下好d 但都係夜晚果餐頂住頂住 冇咩胃口
前日先刷牙時無啦啦嘔..... 不過聽到有d重嘔得勁, 我so far嘔左三次 都係夜晚刷牙時失手囉
不過朝早d時間都OK,食得就食啦
以前一想嘔時 就食D話梅 又真係頂得下喎


大宅

積分: 1815


892#
發表於 06-4-5 13:48 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki ,

我都未去廣華做第一次產檢,要等到4月20日先排到我去睇.我唸政府多數都無,我都唔會奇望有,我到現時為止都係得一張咋,想Show 比朋友睇都係得一張(威記做Oscar時醫生比我嘅) :-( :-(

但我在健康院時就抽咗一次血,仲需要抽嗎
你都知我之前個醫生幾懶嫁啦,乜都無同我做嫁.想比多D錢佢賺都唔得呀 ?-( ?-( ?-(


大宅

積分: 1815


893#
發表於 06-4-5 13:59 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi JojoB,

我尋日上磅,終於重咗7lbs啦,但身形就無乜變化,要大嘅地方又唔大(上圍),只係個肚微微脤大咗小小咋.

你試吓慢慢刷牙睇吓會唔會好D

我而家都係晚餐無胃口,但午餐就勁食.

前日朝無食嘢都嘔咗一次. :-( :-(


大宅

積分: 2426


894#
發表於 06-4-5 14:00 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

D U/S photos 我個妹話唔好周圍show 比 others 睇,only husband wor. 佢話BB 小氣,唔知true or not?


大宅

積分: 1815


895#
發表於 06-4-5 14:08 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi Waikiki & JojoB ,

飲可樂可以止嘔(我自己就好有效),但而家情況好咗就已無再飲.因為始終有咖啡因同色素,我唔想生個黑人B仔,我有個朋友生咗兩個女,佢自己就一向都好鍾意飲可樂,所以生第一胎時無戒可樂,第二個就有,所以佢兩個女係一黑一白,仲要好明顯果隻添呀,我都係嘔得好辛苦先飲小小咋.


大宅

積分: 1815


896#
發表於 06-4-5 14:13 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi Waikiki ,

係呀,咁咪要變成珍藏

出咗世後呢

我都係比屋企人同老爺奶奶佢地睇.

朋友都比咗兩個.(快D收起佢先得啦)


大宅

積分: 2426


897#
發表於 06-4-5 15:53 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI-MAMI:

"(快D收起佢先得啦)" 都係零可信其有啦,!


大宅

積分: 1339


898#
發表於 06-4-5 21:05 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

ivybeyond:

我家陣18weeks4days啦, 我覺得個肚開始凸出嚟, 其實我都未同d同事講我有咗(老人家話唔好咁快講, 怕bb小氣, 等d人自己發現喎), 不過再係咁熱落去, 睇怕好快就比人發現啦!!
其實你都唔駛太擔心, 個肚既size好因人而異, 係咪你本身都唔肥呀??不過最好就係去照u/s, 醫生會同你check個size啱唔啱, 睇下bb有冇問題架!!我都問過醫生, 佢話around 20 weeks先feel到bb郁, 會有d彈彈下既感覺架!!

[quote]
ivybeyond 寫道:
[quote]

PMbb:

我今日睇完醫生照


大宅

積分: 1339


899#
發表於 06-4-5 21:18 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB:

我之前都有去過贊育check架, 呀李之朋醫生好好架, 佢又細心, 解釋得又好清楚, 不過贊育check就要比錢, 廣華check就唔駛比錢!!

唔好太擔心呀, 祝你一齊順利啦!!

JojoB 寫道:
PMbb,
我就20號先向贊育到照..希望一齊順利!


大宅

積分: 1339


900#
發表於 06-4-5 21:30 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI & ac321:

其實未到15weeks我個c+醫生就話係仔嚟架, 不過太早, 我驚會check錯, 都係半信半疑, 不過家陣18weeks政府同c+都話係仔, 我諗唔會有錯啦掛

我諗我多數會係廣華生, 一來口啤唔錯, 二來可以留番多d錢比bb呀!! :-P

KIKI--MAMI 寫道:
Hi PMbb,

你今日去照,照到係仔仔定女女未呀
我同你一樣都係兩邊睇,我都會揀廣華同法國.而家仲考慮緊,因為我仲未去廣華做產檢,要等到4月20號.



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo