興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


881#
發表於 12-9-27 16:56 |只看該作者

回覆:夜貓專區(≧∇≦)

大家好呀

終於放下心頭大石,已搵新居,雖然係貴左 d,但我地好滿意,琴日已拜了四角,聽朝準備清潔,星期日開始油牆,所以呢排我會小 d 上黎,但我會好掛住大家架



愛 我 就 別 傷 害 我


珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


882#
發表於 12-9-27 17:51 |只看該作者
kitwong 發表於 12-9-27 16:56
大家好呀

終於放下心頭大石,已搵新居,雖然係貴左 d,但我地好滿意,琴日已拜了四角,聽朝準備 ...

[size=15.555556297302246px]恭喜你找到個安樂窩啊, 我地會等你返黎


珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


883#
發表於 12-9-27 19:13 |只看該作者

引用:Quote:kitwong+發表於+12-9-27+16:56+大家

原帖由 Catrabbitc 於 12-09-27 發表
恭喜你找到個安樂窩啊, 我地會等你返黎
你今日有冇食到啲咩正嘢呀?




珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


884#
發表於 12-9-27 19:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Catrabbitc+於+12-09-27+發表

原帖由 hunny_master 於 12-09-27 發表
你今日有冇食到啲咩正嘢呀?
今日冇呀,要減一減肥先啦





珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


885#
發表於 12-9-27 19:32 |只看該作者

引用:Quote:kitwong+發表於+12-9-27+16:56+大家

原帖由 Catrabbitc 於 12-09-27 發表
恭喜你找到個安樂窩啊, 我地會等你返黎
間屋要八千五蚊租,好貴



愛 我 就 別 傷 害 我


珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


886#
發表於 12-9-27 19:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Catrabbitc+於+12-09-27+發表

原帖由 kitwong 於 12-09-27 發表
間屋要八千五蚊租,好貴
8500真係好貴但係環境舒服都值ga




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


887#
發表於 12-9-27 19:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hunny_master+於+12-09-27+發

原帖由 Catrabbitc 於 12-09-27 發表
今日冇呀,要減一減肥先啦
你唔係去咗outback咩?好鐘意食佢個包




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


888#
發表於 12-9-27 19:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kitwong+於+12-09-27+發表間

原帖由 Catrabbitc 於 12-09-27 發表
8500真係好貴但係環境舒服都值ga
響冰樹呀?




珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


889#
發表於 12-9-27 19:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Catrabbitc+於+12-09-27+發表

原帖由 hunny_master 於 12-09-27 發表
你唔係去咗outback咩?好鐘意食佢個包
我下午冇食野呀,晚餐對自己好小小黑糖包真係超正,我都好鍾意




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


890#
發表於 12-9-27 19:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hunny_master+於+12-09-27+發

原帖由 Catrabbitc 於 12-09-27 發表
我下午冇食野呀,晚餐對自己好小小黑糖包真係超正,我都好鍾意



...
講起都想食




珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


891#
發表於 12-9-27 19:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Catrabbitc+於+12-09-27+發表

原帖由 hunny_master 於 12-09-27 發表
講起都想食
我俾半個你啦




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


892#
發表於 12-9-27 20:07 |只看該作者

回覆:夜貓專區(≧∇≦)

好呀,多謝你!我好肚餓呀




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


893#
發表於 12-9-27 21:26 |只看該作者

引用:大家好呀+ 終於放下心頭大石,已搵新居,

原帖由 kitwong 於 12-09-27 發表
大家好呀

終於放下心頭大石,已搵新居,雖然係貴左 d,但我地好滿意,琴日已拜了四角,聽朝準備 ...
終於有好好安樂窩,add oil




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


894#
發表於 12-9-27 21:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Catrabbitc+於+12-09-27+發表

原帖由 kitwong 於 12-09-27 發表
間屋要八千五蚊租,好貴
而家到到都貴,荃灣套房180呎間一房一廳都5000~6000蚊啦




珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


895#
發表於 12-9-29 00:34 |只看該作者

回覆:夜貓專區(≧∇≦)

返來呀,夜貓們




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


896#
發表於 12-9-29 03:00 |只看該作者

引用:返來呀,夜貓們 +

原帖由 Catrabbitc 於 12-09-29 發表
返來呀,夜貓們
啤啤到!




珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


897#
發表於 12-9-29 10:24 |只看該作者
hunny_master 發表於 12-9-29 03:00
啤啤到!
早晨啊, bear bear


珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


898#
發表於 12-9-29 14:36 |只看該作者

引用:Quote:hunny_master+發表於+12-9-29+03:00+

原帖由 Catrabbitc 於 12-09-29 發表
早晨啊, bear bear
午安呀!貓兔c




珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


899#
發表於 12-9-29 15:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Catrabbitc+於+12-09-29+發表

原帖由 hunny_master 於 12-09-29 發表
午安呀!貓兔c
你醒啦




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


900#
發表於 12-9-29 16:17 |只看該作者

回覆:夜貓專區(≧∇≦)

午安~~~~~~~~




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo