烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   10


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


881#
發表於 12-10-13 01:03 |只看該作者
lhtruby 發表於 12-10-13 00:29
各位,跟足曬了 我係第一次整老麵阿....我以為因為無油份先咁癡..... ...

晌任何包譜都係....

水份一定要自己睇, 唔好跟足....

如果你有追過舊POST, 你會知道..同一份量晌唔同地區都可以有唔同水份要求...ED 真是要你自己跟啦...
Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 2625


882#
發表於 12-10-13 01:04 |只看該作者
natalielin 發表於 12-10-13 00:55
會唔會水多?未試過老麵出事
我都好驚訝出黎係咁, 岩岩洗左我好耐


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


883#
發表於 12-10-13 01:05 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-10-13+00:44+L

原帖由 wyfpoon 於 12-10-13 發表
我之前見過免費報紙可以剪coupon去ok換, $100有12本, 好似早幾日
嗰個應該你係Dr Max版,中文,英文堆曬去最後2頁,我睇嗰個英文版,$419 34本,包送到屋企
諗要中定要英好,英驚深,定谷下佢去睇好
myphoto.jpg




[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


884#
發表於 12-10-13 01:06 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-10-13+00:46+

原帖由 wyfpoon 於 12-10-13 發表
唔該晒, 咁你攪掂晒俾半人魔就得, 我唔急
OK





[/url]


大宅

積分: 2625


885#
發表於 12-10-13 01:06 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-10-13 01:03
晌任何包譜都係....

水份一定要自己睇, 唔好跟足....
我知道阿, 所以本來落160ml, 見太硬&乾先逐少加


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


886#
發表於 12-10-13 01:07 |只看該作者
natalielin 發表於 12-10-13 00:42
鄭C9買左2年,跳左2日
導出入機你試左未?work唔worK呀?
G真係睇到頭暈,唔學喇!


剛試左兩次咋, 唔係日日用...暫時唔覺特別....

G就一直都有,衫,鑊,日用品.... 都同阿女買左唔少ESTUDE HOUSE...不過未買過SAMPLE...講到好抵用...又想試下隻後.......忍緊...
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 37201


887#
發表於 12-10-13 01:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-10-12+發表佢又

原帖由 natalielin 於 12-10-12 發表
我都記得,我話我湊3個,住天水圍,D女返學喺九龍,冇工人,我都追到



...
你係我偶爾




珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


888#
發表於 12-10-13 01:08 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-10-13 00:59
上次$11盒太吸引


.....係AR...所以入左唔少
Stay Hungry , stay foolish !!


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


889#
發表於 12-10-13 01:09 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-10-13+00:57+

原帖由 wyfpoon 於 12-10-13 發表
GMarket買好多嘢果個?
係呀,閃圖閃到我反胃,放棄




[/url]


珍珠宮

積分: 37201


890#
發表於 12-10-13 01:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+12-10-12+發表散金

原帖由 natalielin 於 12-10-12 發表
散金我分過一次,呃秤架,同埋個軟袋好難分,我鍾意分矮仔粉多D!
矮仔粉好味




子爵府

積分: 13105


891#
發表於 12-10-13 01:10 |只看該作者
natalielin 發表於 12-10-13 01:05
嗰個應該你係Dr Max版,中文,英文堆曬去最後2頁,我睇嗰個英文版,$419 34本,包送到屋企
諗要中定要英好 ...

嘩, 好抵! 買啦!


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


892#
發表於 12-10-13 01:10 |只看該作者

引用:Quote:lhtruby+發表於+12-10-13+00:29+各位

原帖由 hinhin_ma 於 12-10-13 發表
晌任何包譜都係....

水份一定要自己睇, 唔好跟足....
特別首領嗰區,用水量比較高




[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


893#
發表於 12-10-13 01:12 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-10-13+00:42+

原帖由 hinhin_ma 於 12-10-13 發表
剛試左兩次咋, 唔係日日用...暫時唔覺特別....

G就一直都有,衫,鑊,日用品.... 都同阿女買左唔少ESTUDE H ...
你有G呀,咁你巧唔得閒,第日有野搵你G先




[/url]


珍珠宮

積分: 37201


894#
發表於 12-10-13 01:12 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-10-13+00:59+所

原帖由 wyfpoon 於 12-10-13 發表
我都有諗過做part-time, 但世事點會咁如意呢
所以得個諗字,你要加油!




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


895#
發表於 12-10-13 01:12 |只看該作者
lhtruby 發表於 12-10-13 01:02
係阿!!! 一絲絲咁癡住曬
從未試過咁喎 點解呢兩日咁多疑團ge


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


896#
發表於 12-10-13 01:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natalielin+於+12-10-12+發表

原帖由 吉蒂小豬 於 12-10-13 發表
你係我偶爾
我會面紅架!




[/url]


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


897#
發表於 12-10-13 01:13 |只看該作者
lhtruby 發表於 12-10-13 01:06
我知道阿, 所以本來落160ml, 見太硬&乾先逐少加


你用邊個MODE?? 26 OR 13??
Stay Hungry , stay foolish !!


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


898#
發表於 12-10-13 01:14 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-10-13+00:59+上

原帖由 hinhin_ma 於 12-10-13 發表
.....係AR...所以入左唔少
我仲有11KG




[/url]


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


899#
發表於 12-10-13 01:16 |只看該作者
本帖最後由 hinhin_ma 於 12-10-13 01:16 編輯
natalielin 發表於 12-10-13 01:12
你有G呀,咁你巧唔得閒,第日有野搵你G先

mouth:mouth:" />。。。大家研究下...不過, 果度都多野都是靠估...好多都是圖, 用唔到 TRANSLATE
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 37201


900#
發表於 12-10-13 01:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-10-13+發表你

原帖由 natalielin 於 12-10-13 發表
我會面紅架!
I am serious
我放假一個湊奀豬都覺得吃力mouth:仲要自己食飯盒煮蹶到飯(不過會做包)你仲要湊三個送番學




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo