懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5375


9001#
發表於 05-8-9 00:40 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

饅頭媽媽(町) 寫道:
你地D BB係外國人黎架~hahahaha
我囡囡食粥狂食架~~[quote]
Sammiy 寫道:

Resley 鍾意食糊仔,唔食粥
[/quote]

我個仔係"bu"粥狂....勁唔like 呀


甘妳會加咩料落d 粥仔度呀??
鋕堅不摧毅力驚, 泓澄水清萬人敬。入黎睇下 caleb 既相啦.. CALEB哥哥 +INGRID妹妹=AJ'S 寶貝


公爵府

積分: 25160

畀面勳章


9002#
發表於 05-8-9 00:42 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

aj-caleb 寫道:
我地初初仲以為好"荀"添
甘妳拿拿聲話妳媽知..把遮寫左d 咩晌樹喇....

[quote]
雪晴晴 寫道:
我拎左把傘返屋企就俾左我亞媽,好彩你地講咋,唔係我諗我亞媽會攞黎用,而家即係拎左舊垃圾返屋企啦~~ :tongue:
[/quote]

呀.....我諗到啦,一係攞俾我奶奶用~~


男爵府

積分: 5375


9003#
發表於 05-8-9 00:51 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

雪晴晴 寫道:
[quote]
aj-caleb 寫道:
我地初初仲以為好"荀"添
甘妳拿拿聲話妳媽知..把遮寫左d 咩晌樹喇....

[quote]
雪晴晴 寫道:
我拎左把傘返屋企就俾左我亞媽,好彩你地講咋,唔係我諗我亞媽會攞黎用,而家即係拎左舊垃圾返屋企啦~~ :tongue:
[/quote]

呀.....我諗到啦,一係攞俾我奶奶用~~ [/quote]

o甘正呀
鋕堅不摧毅力驚, 泓澄水清萬人敬。入黎睇下 caleb 既相啦.. CALEB哥哥 +INGRID妹妹=AJ'S 寶貝


公爵府

積分: 25160

畀面勳章


9004#
發表於 05-8-9 00:58 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

aj-caleb:你咁夜仲未訓嘅


男爵府

積分: 5375


9005#
發表於 05-8-9 01:07 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

我係夜鬼嘛....實情...陪緊老公齊齊上網...

妳呢??
鋕堅不摧毅力驚, 泓澄水清萬人敬。入黎睇下 caleb 既相啦.. CALEB哥哥 +INGRID妹妹=AJ'S 寶貝


男爵府

積分: 5375


9006#
發表於 05-8-9 01:09 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

都差唔多zzzzz 喇.....
今日好倦
鋕堅不摧毅力驚, 泓澄水清萬人敬。入黎睇下 caleb 既相啦.. CALEB哥哥 +INGRID妹妹=AJ'S 寶貝


男爵府

積分: 5375


9007#
發表於 05-8-9 01:13 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

雪晴晴
得閒黎傾下啦


byebye
鋕堅不摧毅力驚, 泓澄水清萬人敬。入黎睇下 caleb 既相啦.. CALEB哥哥 +INGRID妹妹=AJ'S 寶貝


公爵府

積分: 25160

畀面勳章


9008#
發表於 05-8-9 01:17 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

aj-caleb :我睇緊電視,早抖啦~~


男爵府

積分: 9551

好媽媽勳章


9009#
發表於 05-8-9 10:37 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

雪晴晴媽,
得閒入多D黎啦~hahaa因為我成日係到自言自語架

aj
我諗我奶奶冇所謂掛 我怕我老爺唔知拎左出街用~haahhaa咁就好笑囉~~~~~


大宅

積分: 3680


9010#
發表於 05-8-9 11:20 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

morning....有無人呀
[size=medium]**小綽瑤車厘子綱頁**[/quote][size=small]綽悅非凡性溫柔,瑤池仙子氣清幽


大宅

積分: 2066


9011#
發表於 05-8-9 17:01 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

bbQma:
可能你個女比較洋化,所以鐘意食西洋嘢

bbQma 寫道:
siulowbo,

我個女唔like食粥, 淨係like食糊仔, 佢唔通係....外國人


大宅

積分: 3680


9012#
發表於 05-8-9 22:44 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

係呢, 你女女呢輛點ar??

siulowbo 寫道:
bbQma:
可能你個女比較洋化,所以鐘意食西洋嘢

[quote]
bbQma 寫道:
siulowbo,

我個女唔like食粥, 淨係like食糊仔, 佢唔通係....外國人
[/quote]
[size=medium]**小綽瑤車厘子綱頁**[/quote][size=small]綽悅非凡性溫柔,瑤池仙子氣清幽


大宅

積分: 1511


9013#
發表於 05-8-10 00:32 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

all,
你地like 糊仔係洋化,like粥仔中國化,我個女
咩都唔like都唔知咩化!

bbQma 寫道:
係呢, 你女女呢輛點ar??

[quote]
siulowbo 寫道:
bbQma:
可能你個女比較洋化,所以鐘意食西洋嘢

[quote]
bbQma 寫道:
siulowbo,

我個女唔like食粥, 淨係like食糊仔, 佢唔通係....外國人
[/quote][/quote]


大宅

積分: 2066


9014#
發表於 05-8-10 10:09 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

我個女,好貪玩,有時都會要人抱,都算乖啦!但係就勁怕熱,每日我抱佢返屋企之後都要即刻開冷氣,有時老公都會先返屋企,開定個冷氣俾個寶貝女。

bbQma 寫道:
係呢, 你女女呢輛點ar??


大宅

積分: 2066


9015#
發表於 05-8-10 10:12 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

小兵:
終會有日你會發現你個女鐘意食甚麼,咁就知道佢係洋化定中國化,話唔定佢係韓化或東洋化呢!

小兵 寫道:
all,
你地like 糊仔係洋化,like粥仔中國化,我個女
咩都唔like都唔知咩化!


子爵府

積分: 13088

畀面勳章


9016#
發表於 05-8-10 16:36 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

730 之後我病
靖直樂天名聲留, 朗月高照映楊柳


男爵府

積分: 9551

好媽媽勳章


9017#
發表於 05-8-10 16:44 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

maisy
冇事呀???好返未呀???有冇睇醫生呢?
怪不得你失踪啦~~


男爵府

積分: 5375


9018#
發表於 05-8-10 20:44 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

maisy
保重保重....希望妳快 d 好番啦.....
鋕堅不摧毅力驚, 泓澄水清萬人敬。入黎睇下 caleb 既相啦.. CALEB哥哥 +INGRID妹妹=AJ'S 寶貝


大宅

積分: 3680


9019#
發表於 05-8-10 22:44 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

MAISY,

你保重身體ar, 而家好d未呀
[size=medium]**小綽瑤車厘子綱頁**[/quote][size=small]綽悅非凡性溫柔,瑤池仙子氣清幽


大宅

積分: 3680


9020#
發表於 05-8-10 22:45 |只看該作者

Re: [Bi~Li~Ba~La媽咪會]~~~

siulowbo,

你個女而家比邊個湊架, 快d post你個女d相比我地睇下la~~
[size=medium]**小綽瑤車厘子綱頁**[/quote][size=small]綽悅非凡性溫柔,瑤池仙子氣清幽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo