立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5375
饅頭媽媽(町) 寫道: 你地D BB係外國人黎架~hahahaha 我囡囡食粥狂食架~~[quote] Sammiy 寫道: Resley 鍾意食糊仔,唔食粥
公爵府
積分: 25160
aj-caleb 寫道: 我地初初仲以為好"荀"添 甘妳拿拿聲話妳媽知..把遮寫左d 咩晌樹喇.... [quote] 雪晴晴 寫道: 我拎左把傘返屋企就俾左我亞媽,好彩你地講咋,唔係我諗我亞媽會攞黎用,而家即係拎左舊垃圾返屋企啦~~ :tongue:
雪晴晴 寫道: [quote] aj-caleb 寫道: 我地初初仲以為好"荀"添 甘妳拿拿聲話妳媽知..把遮寫左d 咩晌樹喇.... [quote] 雪晴晴 寫道: 我拎左把傘返屋企就俾左我亞媽,好彩你地講咋,唔係我諗我亞媽會攞黎用,而家即係拎左舊垃圾返屋企啦~~ :tongue:
積分: 9551
大宅
積分: 3680
積分: 2066
bbQma 寫道: siulowbo, 我個女唔like食粥, 淨係like食糊仔, 佢唔通係....外國人
siulowbo 寫道: bbQma: 可能你個女比較洋化,所以鐘意食西洋嘢 [quote] bbQma 寫道: siulowbo, 我個女唔like食粥, 淨係like食糊仔, 佢唔通係....外國人
積分: 1511
bbQma 寫道: 係呢, 你女女呢輛點ar?? [quote] siulowbo 寫道: bbQma: 可能你個女比較洋化,所以鐘意食西洋嘢 [quote] bbQma 寫道: siulowbo, 我個女唔like食粥, 淨係like食糊仔, 佢唔通係....外國人
bbQma 寫道: 係呢, 你女女呢輛點ar??
小兵 寫道: all, 你地like 糊仔係洋化,like粥仔中國化,我個女 咩都唔like都唔知咩化!
子爵府
積分: 13088
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy