跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7735


9001#
發表於 05-5-18 23:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

ck1656 寫道:
合合,
沒有時間去睇, 跟你地介紹的咪得囉, 哈哈.[quote]


ck

我都覺得係,我地0411有一班shopping專家!!


公爵府

積分: 27329


9002#
發表於 05-5-18 23:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

好呀好呀
我入元朗好快


侯爵府

積分: 23951


9003#
發表於 05-5-18 23:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

敏敏,
city super 有隻米餅 for 6 months baby 幾好, 瑤瑤好鐘意,買比個仔試吓ar


男爵府

積分: 6998


9004#
發表於 05-5-18 23:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

金金
皓皓B.....鯨魚
聰聰.......鴨仔
梓謙......笨象


男爵府

積分: 5167


9005#
發表於 05-5-18 23:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

哈哈, 係我沒有留意到呢封相係咁得意囉. 晴晴好可愛呀.

Elainecnc 寫道:
ck
點解之前睇唔到嘰??咁你睇唔睇到簽名bar d新相?? ?-( ?-(
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


男爵府

積分: 7735


9006#
發表於 05-5-18 23:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

[size=x-large]黃色暴雨警告現正生效!


大宅

積分: 3899


9007#
發表於 05-5-18 23:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

我要 啦.....


侯爵府

積分: 21537


9008#
發表於 05-5-18 23:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

,
我返5days架!
你就合合好過啦!
snowman 寫道:
karen.....泳池要問下d uncle先喎 ?-( ?-( 6月都好,就你地short week or sun


男爵府

積分: 7735


9009#
發表於 05-5-18 23:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

snowman 寫道:
金金
皓皓B.....鯨魚
聰聰.......鴨仔
梓謙......笨象




真係好想睇下呢三劍俠一齊影張相!!


公爵府

積分: 27329


9010#
發表於 05-5-18 23:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

合合

你同我講定係同敏大人講呀

happy_mother 寫道:
敏敏,
city super 有隻米餅 for 6 months baby 幾好, 瑤瑤好鐘意,買比個仔試吓ar


侯爵府

積分: 23951


9011#
發表於 05-5-18 23:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

ok, let me think think :tongue: :tongue: :tongue:
karen&angus 寫道:
,
我返5days架!
你就合合好過啦!


男爵府

積分: 7735


9012#
發表於 05-5-18 23:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

karen&angus 寫道:
,
我返5days架!
你就合合好過啦!




侵埋我玩.............................. :-( :-( :-( (lur 下先!! )


侯爵府

積分: 21537


9013#
發表於 05-5-18 23:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

邊隻牌子呀?
不過, 我屋企仲有4盒未食.
happy_mother 寫道:
敏敏,
city super 有隻米餅 for 6 months baby 幾好, 瑤瑤好鐘意,買比個仔試吓ar


侯爵府

積分: 23951


9014#
發表於 05-5-18 23:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

叻叻,
一樣啦,反正敏大人都係shopping大王


公爵府

積分: 27329


9015#
發表於 05-5-18 23:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

20

淑女
你緊係無溫書
我個女好惡 c
早 2 日先打 bb


男爵府

積分: 7735


9016#
發表於 05-5-18 23:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

karen

梓謙張地墊好靚啊!


男爵府

積分: 7735


9017#
發表於 05-5-18 23:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

Valeriemama 寫道:
20

淑女
你緊係無溫書
我個女好惡 c
早 2 日先打 bb


nat nat

係?? ?-( ?-( 呢張相真係扼得下人喎!!

你仲會唔會去sk呀?


侯爵府

積分: 21537


9018#
發表於 05-5-18 23:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

點解梓謙係笨象
snowman 寫道:
金金
皓皓B.....鯨魚
聰聰.......鴨仔
梓謙......笨象


侯爵府

積分: 23951


9019#
發表於 05-5-18 23:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

敏大人,
係wakodo, 粉紅色盒
karen&angus 寫道:
邊隻牌子呀?
不過, 我屋企仲有4盒未食.


侯爵府

積分: 21537


9020#
發表於 05-5-18 23:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

20,
張playmat係朋友送,
d地膠就係自己買.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo