跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23951


9041#
發表於 05-5-18 23:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)


琥珀宮

積分: 165356


9042#
發表於 05-5-18 23:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

"woo" 原來d囡個個都身手靈活
嵐嵐識爬
琪琪識坐
anson琴日先識反番轉頭咋 :-(
佢仍然係一舊飯團 :-(


大宅

積分: 4613


9043#
發表於 05-5-18 23:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

合合
妳真係太好啦,仲以為妳唔記得 :-( :-( :-(


大宅

積分: 4613


9044#
發表於 05-5-19 00:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

順口羅,唔比呀


男爵府

積分: 6998


9045#
發表於 05-5-19 00:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

cc.....算吧啦....皓皓b前幾日先識反身咋


大宅

積分: 4613


9046#
發表於 05-5-19 00:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

雪人
咁我跳落個POOL,D BB就有得玩埋滑浪


男爵府

積分: 6998


9047#
發表於 05-5-19 00:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

金撈ma.....我怕你跳左落去,bb就聽游乾水


侯爵府

積分: 21537


9048#
發表於 05-5-19 00:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

我知你講邊隻,
佢仲有綠色盒,
我有買, 不過放咗響婆婆屋企.
happy_mother 寫道:
敏大人,
係wakodo, 粉紅色盒[quote]
karen&angus 寫道:
邊隻牌子呀?
不過, 我屋企仲有4盒未食.
[/quote]


男爵府

積分: 6998


9049#
發表於 05-5-19 00:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

今日見到嵐嵐表演一反再反又反反反反!勁呀! 爬完又反反完又爬


琥珀宮

積分: 165356


9050#
發表於 05-5-19 00:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)


侯爵府

積分: 21537


9051#
發表於 05-5-19 00:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

多事啦! 唔話你知
Elainecnc 寫道:
[quote]
SZEYUEN 寫道:
敏大人**

梓謙好似笨象咁........長


c

咩長?[/quote]


侯爵府

積分: 21537


9052#
發表於 05-5-19 00:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

,
邊件都無所謂啦! 我講笑之嘛!
snowman 寫道:
敏大人....其實我唔記得係笨象定長頸鹿,不過件泳衣好sharp....你唔喜歡我可以同你交換!


侯爵府

積分: 21537


9053#
發表於 05-5-19 00:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)


snowman 寫道:
金撈ma.....我怕你跳左落去,bb就聽游乾水


侯爵府

積分: 21537


9054#
發表於 05-5-19 00:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)




大宅

積分: 4613


9055#
發表於 05-5-19 00:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

作死妳
snowman 寫道:
金撈ma.....我怕你跳左落去,bb就聽游乾水


侯爵府

積分: 21537


9056#
發表於 05-5-19 00:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

金金,
你唔舒服, 好心就早d上床休息啦!
成鬼日掛住上網...快d熄機瞓呀!


大宅

積分: 4613


9057#
發表於 05-5-19 00:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

咁皓皓B都唔准落去
可以比多2個BB玩


男爵府

積分: 6998


9058#
發表於 05-5-19 00:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

:tongue: :tongue: :tongue:
ROLEXMA 寫道:
咁皓皓B都唔准落去
可以比多2個BB玩


男爵府

積分: 6998


9059#
發表於 05-5-19 00:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

我都唔知個泳池幾大,可以容納幾多bb ?-( ?-(


大宅

積分: 4613


9060#
發表於 05-5-19 00:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 13(03/05/2005)

係既敏大人
其實只化都睥住我

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo