親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   113


侯爵府

積分: 24725


901#
發表於 16-4-3 08:42 |只看該作者

引用:去機場前先去左+大井関公園+滿開,+不過唔

原帖由 TMC3012 於 16-04-02 發表
去機場前先去左 大井関公園 滿開, 不過唔值專登黎
大井関公園 靚相!




侯爵府

積分: 24725


902#
發表於 16-4-3 08:47 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

燒肉吃了2間,一貴一平,貴那間好吃 (5人約¥23500),名見下圖;平那間失望(5人約¥13500)。
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 24725


903#
發表於 16-4-3 08:48 |只看該作者

引用:燒肉吃了2間,一貴一平,貴那間好吃+(5人約

原帖由 sunshine0613 於 16-04-03 發表
燒肉吃了2間,一貴一平,貴那間好吃 (5人約¥23500),名見下圖;平那間失望(5人約¥13500)。




...
好吃
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


904#
發表於 16-4-3 11:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sunshine0613 於 16-04-03 發

原帖由 sunshine0613 於 16-04-03 發表
好吃
我5月東京快閃3天,一定去食!





珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


905#
發表於 16-4-3 11:39 |只看該作者

引用:機場食完飯去抽獎, 中左4獎, promo做到聽

原帖由 TMC3012 於 16-04-02 發表
機場食完飯去抽獎, 中左4獎, promo做到聽日, 滿2000有得抽
你邊個機場有抽獎?




寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


906#
發表於 16-4-3 12:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+TMC3012+於+16-04-02+發表機

原帖由 maggielau0705 於 16-04-03 發表
你邊個機場有抽獎?
関西呀, T1




寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


907#
發表於 16-4-3 12:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sunshine0613+於+16-04-03+發

原帖由 sunshine0613 於 16-04-03 發表
好吃
呢間 一上年食過麻麻




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


908#
發表於 16-4-3 15:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 16-04-03

原帖由 TMC3012 於 16-04-03 發表
関西呀, T1
omg...我唔知道!




寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


909#
發表於 16-4-3 15:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+TMC3012+於+16-04-03+發表関

原帖由 maggielau0705 於 16-04-03 發表
omg...我唔知道!
我都係食完野個職員比單我先知咋, 之前果三個都唔中, 點知我好好彩




子爵府

積分: 12338

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


910#
發表於 16-4-3 15:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggielau0705+於+16-04-02+

原帖由 wingyee_ma 於 16-04-02 發表
我搵唔到間國產牛,食唔到。好彩係京都食左間本格燒肉。
我自己買左4對鞋,一件衫。
呀女買左旦黃哥精品, ...
間國產牛又真係幾難搵 我果日都搵左好耐 間野樓下又無咩指示 最尾搵到座大廈 但入到又係無指示😹但明明就係果棟樓 𨋢入面層層都有餐廳名 唯獨國產牛係無名🤔🤔好奇怪
不過食物幾好😋唔錯




大宅

積分: 1203


911#
發表於 16-4-3 15:59 |只看該作者
maggielau0705 發表於 16-4-3 02:04
我囡間屋響bic c買5880yen冇包傢俱!已經覺得抵即買……點知去到京都專門店係有set裝,包傢俱……先7772yen ...

請問係京都咩位置?


侯爵府

積分: 24725


912#
發表於 16-4-3 17:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sunshine0613+於+16-04-03+發

原帖由 TMC3012 於 16-04-03 發表
呢間 一上年食過麻麻
我們覺得好味喎,可能心情好
舊年在京都吃 「弘」也很好味




侯爵府

積分: 24725


913#
發表於 16-4-3 17:35 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

今晚吃 月鳥居




侯爵府

積分: 24725


914#
發表於 16-4-3 17:35 |只看該作者

引用:今晚吃+月鳥居 +

原帖由 sunshine0613 於 16-04-03 發表
今晚吃 月鳥居
月鳥居
myphoto.jpg




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


915#
發表於 16-4-3 17:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+情若真+於+16-04-02+發表吾該

原帖由 DonnaLau 於 16-04-03 發表
一定要食,仲有食埋吉野家呀!
喜歡松屋網燒牛




侯爵府

積分: 24725


916#
發表於 16-4-3 18:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sunshine0613+於+16-04-03+發

原帖由 sunshine0613 於 16-04-03 發表
月鳥居
好好味
myphoto.jpg



點評

TMC3012    發表於 16-4-3 20:21


侯爵府

積分: 24725


917#
發表於 16-4-3 18:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DonnaLau+於+16-04-03+發表一

原帖由 1928mickey 於 16-04-03 發表
喜歡松屋網燒牛
早幾個月東京,吃了幾歺松屋牛
今次同老公及阿哥嫂,吃好些




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


918#
發表於 16-4-3 18:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+1928mickey+於+16-04-03+發表

原帖由 sunshine0613 於 16-04-03 發表
早幾個月東京,吃了幾歺松屋牛
今次同老公及阿哥嫂,吃好些
すき家牛丼好味




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


919#
發表於 16-4-3 18:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sunshine0613+於+16-04-03+發

原帖由 sunshine0613 於 16-04-03 發表
好好味
有蛋餅




水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


920#
發表於 16-4-3 18:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 16-04-03

原帖由 TMC3012 於 16-04-03 發表
我都係食完野個職員比單我先知咋, 之前果三個都唔中, 點知我好好彩



...
我食左6000yen都無話我知有獎抽


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo