立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 35196
原文章由 babycanny 於 08-7-31 15:25 發表 唔好屈知媽啲嘢有小強喎!係咸強呀!
子爵府
積分: 13105
原文章由 朗仔媽 於 08-7-31 15:19 發表 我都係喎 http://qqface.knowsky.com/jgc/jgc%20(75).gif
原文章由 Cammy3007 於 08-7-31 15:09 發表 都有關係 不過最大可能是食咗薑, 咸強, 豬手啦, 燥熱 & 夢見其中一位, 但我唔會講是那一位 我很久沒發預知夢了mouth:
原文章由 朗仔媽 於 08-7-31 15:37 發表 預知到咩嘢呀??係咪好準架
王國長老
積分: 51809
原文章由 朗仔媽 於 08-7-31 15:34 發表 點解係高比呀
原文章由 chunyatmama 於 08-7-31 15:39 發表 係咪我有喜呀
原文章由 醜樣豬 於 08-7-31 15:41 發表 高比今日食加料豬排 個同事飲強仔COFFEE
原文章由 醜樣豬 於 08-7-31 15:42 發表 通常掉轉架喎
公爵府
積分: 25532
原文章由 朗仔媽 於 08-7-31 15:44 發表 明白...唔係尋日咩 係喎..him sir隻脚好番未呀
原文章由 chunyatmama 於 08-7-31 15:44 發表 啋 :;pppp: :;pppp:
原文章由 醜樣豬 於 08-7-31 16:00 發表 做咗拐子佬,今日覆診話佢有陰影,所以拐拐下,其實條友無事,只係我哋成日問佢痛唔痛,佢一聽到就醒起
原文章由 朗仔媽 於 08-7-31 16:28 發表 咁個陰影會點架??即係咩嚟?? 咁你就咪鬼提佢啦
伯爵府
積分: 18610
原文章由 小倩 於 08-7-31 11:26 發表 係咪今年嗰本? 我有買喎... 我係想買返舊年嗰套咩潮語咭咋
積分: 10105
原文章由 Cammy3007 於 08-7-31 22:47 發表 剛才在太子冰室食晚飯, 本來晴爸飲餐湯的, 但隔離枱有人投訴d湯有強哥 so他立即唔飲了
積分: 13331
原文章由 EMILYYWN 於 08-7-31 23:13 發表 傻媽~我收到隻CD喇~星期六再教我~好嗎~~THNAKS
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy