跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5465


901#
發表於 09-4-23 14:06 |只看該作者
你隻衰嘢仲懶過我, 9號唔去都要交相嘛! 12唔係返下晝堂咩? 但母親節活動好似好多嘢玩喎, 唔去咪好嘥?

就係依兩個星期六都有嘢攪, 掉假掉到成個5月都要返星期六.

就係上次懶叻整咁多嘢食, 攞住咁重嘢周圍行, 所以今次打死都唔好攪.

原帖由 klam 於 09-4-23 13:15 發表
9/5, 星期六, 12有堂上呀, 我都未諗惦返吾返學校參加母親節活動,如果吾返, 係咪可以吾交相架?

12爸未諗到整乜帶去旅行喎~, 你上次咁勁?整咁多?
杯麵? 點整呀?去7仔攞滾水?

...


大宅

積分: 1455


902#
發表於 09-4-23 16:44 |只看該作者
嘻嘻
12上次既course完左喇, 就係咁岩9/5開始轉新course, (今次專登同佢簡上晝.....因為上次報下晝....攪到次次都好煩, 朝早迫佢瞓教, 又打又鬧, 諗起都怕.....), 返上晝, 吾通第一堂就skip, 都好似好唗喎~....睇下點先啦, 打去問下, 有冇得轉班啦.....
學校個活動好似真係好吸引 !其實我都好難取捨....
原帖由 cl76215 於 09-4-23 14:06 發表
你隻衰嘢仲懶過我, 9號唔去都要交相嘛! 12唔係返下晝堂咩? 但母親節活動好似好多嘢玩喎, 唔去咪好嘥?

就係依兩個星期六都有嘢攪, 掉假掉到成個5月都要返星期六.

就係上次懶叻整咁多嘢食, 攞住咁重嘢周圍行, 所以 ...


男爵府

積分: 5465


903#
發表於 09-4-23 17:29 |只看該作者
咁又係呀, 依家放假佢瞓到9點幾, 下晝無3,4點都唔會瞓, 瞓上床仲玩一輪先瞓. 好羡慕你唔洗返星期六, 我想安排d嘢同佢學都要左度右度, 星期日又想同佢去吓街鬆吓, 煩...

原帖由 klam 於 09-4-23 16:44 發表
嘻嘻…
12上次既course完左喇, 就係咁岩9/5開始轉新course, (今次專登同佢簡上晝.....因為上次報下晝....攪到次次都好煩, 朝早迫佢瞓教, 又打又鬧, 諗起都怕.....), 返上晝, 吾通第一堂就skip, 都好似好唗喎~....睇 ...


大宅

積分: 1455


904#
發表於 09-4-24 09:33 |只看該作者
學校有相睇呀~
http://picasaweb.google.com.tw/agns.elchk/ipIJvC?authkey=7TmtbOX2N9Q#5327843043301760514
有怪獸呀~


男爵府

積分: 5465


905#
發表於 09-4-24 10:13 |只看該作者
咁樣話個女, 佢擺哂post著到咁靚. 不過咁多口罩黨

原帖由 klam 於 09-4-24 09:33 發表
學校有相睇呀~
http://picasaweb.google.com.tw/agns.elchk/ipIJvC?authkey=7TmtbOX2N9Q#5327843043301760514
有怪獸呀~


大宅

積分: 1455


906#
發表於 09-4-24 10:50 |只看該作者
12爸, 頭先帶12返學時, 發現有新相, 佢話同家希, 同埋幾個同學仔一齊睇完至返入課室....
佢講完俾我聽, 我地同時話:怪獸!~
你睇下人地文恩著同樣既衫, 人地影得幾靚~


原帖由 cl76215 於 09-4-24 10:13 發表
咁樣話個女, 佢擺哂post著到咁靚. 不過咁多口罩黨


大宅

積分: 1455


907#
發表於 09-4-24 12:28 |只看該作者
希ma, 你地聽日著咩色衫呀?
(最好係全家都著果隻色喎)


男爵府

積分: 5465


908#
發表於 09-4-24 14:58 |只看該作者
黃色衫喎, 希希勉強有件橙+黃, c6更加無黃色衫啦, 佢咁肥, 著左個肥肚腩咪自暴其短(肥蕉+肥芒果), 我都有件短袖, 不過聽日咁涼又有雨, 唔係好想著.

尋晚同c6去超市掃貨(報紙話最平星期四), 買左大將撈麵當聽日午餐, 因為餐廳係碼頭嗰邊, 沙灘係中間, 馬灣公園係尾, 如果係沙灘玩完集體遊戲, 又行返上頭食嘢, 再行去馬灣公園真係有排行.

原帖由 klam 於 09-4-24 12:28 發表
希ma, 你地聽日著咩色衫呀?
(最好係全家都著果隻色喎)


大宅

積分: 1455


909#
發表於 09-4-24 15:31 |只看該作者
??真架?
入面吾係有supermarket咩?
我都要搵搵(黃色衫, 3個都有, 但好似短袖...加件外套啦...)


原帖由 cl76215 於 09-4-24 14:58 發表
黃色衫喎, 希希勉強有件橙+黃, c6更加無黃色衫啦, 佢咁肥, 著左個肥肚腩咪自暴其短(肥蕉+肥芒果), 我都有件短袖, 不過聽日咁涼又有雨, 唔係好想著.

尋晚同c6去超市掃貨(報紙話最平星期四), 買左大將撈麵當聽日午餐, ...


男爵府

積分: 5465


910#
發表於 09-4-24 16:29 |只看該作者
超市都係餐廳嗰邊, 就係廢事行嚟行去, 可以係沙灘嗰邊食完嘢就行去馬灣公園玩. (其實我唔知學校玩完集體遊戲跟住點安排, 係我自己諗咋)

原帖由 klam 於 09-4-24 15:31 發表
??真架?
入面吾係有supermarket咩?
我都要搵搵(黃色衫, 3個都有, 但好似短袖...加件外套啦...)


男爵府

積分: 7703


911#
發表於 09-4-24 18:04 |只看該作者
咁, 唯有派d壯丁去買野食喇...
原帖由 cl76215 於 09-4-24 16:29 發表
超市都係餐廳嗰邊, 就係廢事行嚟行去, 可以係沙灘嗰邊食完嘢就行去馬灣公園玩. (其實我唔知學校玩完集體遊戲跟住點安排, 係我自己諗咋)
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5465


912#
發表於 09-4-27 11:29 |只看該作者
收到風你話16號補返去喎, 希望OK喇, 唔係你都唔知點同晞登交代喇

原帖由 tantaub 於 09-4-24 18:04 發表
咁, 唯有派d壯丁去買野食喇...


大宅

積分: 1455


913#
發表於 09-4-27 14:27 |只看該作者
真係可以改到期?16/5去?
12都成日問我:取消呀?我想去喎!~

原帖由 cl76215 於 09-4-27 11:29 發表
收到風你話16號補返去喎, 希望OK喇, 唔係你都唔知點同晞登交代喇


大宅

積分: 1455


914#
發表於 09-4-27 14:32 |只看該作者
有冇可能改到9/5呀?16/5....c6要返工呀!~
我一個帶12去?
我會得c架喎....

原帖由 klam 於 09-4-27 14:27 發表
真係可以改到期?16/5去?
12都成日問我:取消呀?我想去喎!~


男爵府

積分: 7703


915#
發表於 09-4-27 14:41 |只看該作者
係呀. 今朝袁老師講架..

原帖由 cl76215 於 09-4-27 11:29 發表
收到風你話16號補返去喎, 希望OK喇, 唔係你都唔知點同晞登交代喇
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 7703


916#
發表於 09-4-27 14:42 |只看該作者
9/5? o個日唔係母親節活動咩?
原帖由 klam 於 09-4-27 14:32 發表
有冇可能改到9/5呀?16/5....c6要返工呀!~
我一個帶12去?
我會得c架喎....
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5465


917#
發表於 09-4-27 14:43 |只看該作者
9/5咪母親節活動喎, 12pa請唔請到假/掉假.

我又要同同事掉假, 欠落一身債



原帖由 klam 於 09-4-27 14:32 發表
有冇可能改到9/5呀?16/5....c6要返工呀!~
我一個帶12去?
我會得c架喎....


大宅

積分: 1455


918#
發表於 09-4-27 15:01 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-4-27 14:43 發表
9/5咪母親節活動喎, 12pa請唔請到假/掉假.

我又要同同事掉假, 欠落一身債


你提醒我喇.....9/5 & 16/5, 都撞12既星期六班呀.....仲大鑊!要搵下有冇得調班先得喇...
12pa果度又係, 16/5佢longweek, 佢公司要調week要一個星期咁調....但16/5果個禮拜, 佢partier放大假, 9成9冇得調......  


男爵府

積分: 5465


919#
發表於 09-4-27 15:35 |只看該作者
咁你又真係幾煩喎! 如果真係得你一個帶12去都唔緊要啦, 嗰日晉生MA都係一個帶住個仔去. 12有得玩就得啦, 應該唔會扭計. 我都唔知C6去唔去到, 都係到時至算.


原帖由 klam 於 09-4-27 15:01 發表


你提醒我喇.....9/5 & 16/5, 都撞12既星期六班呀.....仲大鑊!要搵下有冇得調班先得喇...
12pa果度又係, 16/5佢longweek, 佢公司要調week要一個星期咁調....但16/5果個禮拜, 佢partier放大假, 9成9冇得調......:sig ...


大宅

積分: 1455


920#
發表於 09-4-27 16:22 |只看該作者
12爸旅行果度, 我搵左亞妹幫, 但我而家仲頭痕緊, 星期六班, 果度我同吾同佢轉班好?我改左6月班, 一陣6月又話有父親節慶祝會....我咪又要skip一堂?
希ma, 你記吾記得學校行事曆入面, 有冇寫6月有慶祝活動?

原帖由 cl76215 於 09-4-27 15:35 發表
咁你又真係幾煩喎! 如果真係得你一個帶12去都唔緊要啦, 嗰日晉生MA都係一個帶住個仔去. 12有得玩就得啦, 應該唔會扭計. 我都唔知C6去唔去到, 都係到時至算.


...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo