影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15625


901#
發表於 08-12-4 10:48 |只看該作者
原文章由 laamling 於 08-12-4 10:39 發表
lee 排仲乜咁靜架, 人家都巧忙呀??????~~~


係喎, 真係好多日唔見佢上來, 會唔會係年尾多野趕呀?
test test


珍珠宮

積分: 36825

醒目開學勳章


902#
發表於 08-12-4 11:19 |只看該作者
原文章由 laamling 於 08-12-4 10:39 發表
lee 排仲乜咁靜架, 人家都巧忙呀??????~~~


剛剛11月中先考完試....尋日又收到考試範圍

1月5日考到1月16日..
呢個聖誕假...冇得玩


伯爵府

積分: 15625


903#
發表於 08-12-6 00:14 |只看該作者
今晚真係幾凍, 大家記自穿多件衫啊
test test


水晶宮

積分: 73497


904#
發表於 08-12-6 22:10 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-12-4 10:45 發表


Y not? 禾又唔係楊桃

哦~~~你襯佢唔得閒黎咁話佢~~~


水晶宮

積分: 73497


905#
發表於 08-12-6 22:11 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-12-4 10:48 發表


係喎, 真係好多日唔見佢上來, 會唔會係年尾多野趕呀?

唔知呢~~~係既話就鄧佢辛苦囉, 咁又點呀~~


水晶宮

積分: 73497


906#
發表於 08-12-6 22:14 |只看該作者
原文章由 carollam310 於 08-12-4 11:19 發表


剛剛11月中先考完試....尋日又收到考試範圍

1月5日考到1月16日..
呢個聖誕假...冇得玩

唉~~~真係辛苦, 但冇法子, 好多學校都係咁, 我姪仔都係過完聖誕就考試, 仔囡囡都話以有考試範圍呀, 姪仔學校都未有呀, 我都唔好得你好多~~~


水晶宮

積分: 73497


907#
發表於 08-12-6 22:17 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-12-6 00:14 發表
今晚真係幾凍, 大家記自穿多件衫啊

多謝提醒~~~
凍我又唔覺係好凍, 但個鼻就想 C 咁濟~~~


翡翠宮

積分: 75475


908#
發表於 08-12-9 12:00 |只看該作者
呢隻馬油膏確係出名架, 同埋確係唔平 .........

原文章由 goodday228 於 08-11-21 18:00 發表

呢隻都係好出名, 印象中好似唔平


翡翠宮

積分: 75475


909#
發表於 08-12-9 12:01 |只看該作者
尤其是冬天時 ........

原文章由 goodday228 於 08-11-21 18:03 發表
呢樣我都知架, 可惜我有心無力


翡翠宮

積分: 75475


910#
發表於 08-12-9 12:02 |只看該作者
家陣好多間萬寧都有呢盒 mask 賣啦 .......

原文章由 laamling 於 08-11-22 13:53 發表
good good 我响元朗既 10 蚊店度見到有 "馬油"買呀, 你去睇下你果頭有冇, 另外萬寧又有"美麗日記"聖誕 set 買啦, 除左聖誕 set 之外, 仲有個別既盒裝, 每盒 $69, 快啲去睇睇啦~~~ ...


翡翠宮

積分: 75475


911#
發表於 08-12-9 12:04 |只看該作者
我果時係買定一大包紅棗, 晚晚焗黎飲架 ......

原文章由 goodday228 於 08-11-22 23:04 發表

禾都好懶, 試過買左成大樽紅棗茶, 沖過兩次擺左係雪柜, 一年半載後掉左


翡翠宮

積分: 75475


912#
發表於 08-12-9 12:05 |只看該作者
我都岩岩轉左個新牌子既 body cream, 但好似唔係好得咁 .......

原文章由 goodday228 於 08-11-22 23:20 發表

唉, 呢樣已係我每日每需要做的重要事項, 就算夏天時我都搽架, 最多爽D咋, 唔搽係唔得架


翡翠宮

積分: 75475


913#
發表於 08-12-9 12:09 |只看該作者
我都仲未有機會响香港試下 ......

原文章由 laamling 於 08-11-23 13:56 發表

今日下午, 囡囡先食完, 佢話都 ok 啦, 但就冇乜漿~~~


翡翠宮

積分: 75475


914#
發表於 08-12-9 12:10 |只看該作者
唔會啩, 你係咪睇錯呀 .........

原文章由 laamling 於 08-11-23 14:02 發表
講開阿 2 我前 2 日幾似响電視見到阿狐狸小姐喎, 唔知我冇冇應錯人, 就响東張西望到, 講一個旅遊特輯, 佢係其中一個人有份去拍既~~~ ...


翡翠宮

積分: 75475


915#
發表於 08-12-9 12:11 |只看該作者
始終感情關係要雙方面一齊維繫既, 有啲野好難講 ........

原文章由 laamling 於 08-11-23 14:09 發表

環顧自己身邊既 fd 都有一啲係有好大既問題, 所以我以經冇乜感覺, 我成日都話, 一日自己唔兩腳一伸, 同老公既感情都係話唔埋~~~


翡翠宮

積分: 75475


916#
發表於 08-12-9 12:16 |只看該作者
咁又係, 我都成日見到媽咪俾油彈親架 ........

去政府睇真係瞓幾轉都未到你呀 ......

原文章由 laamling 於 08-11-23 14:18 發表

咁又唔洗睇急症咁嚴重, 都係彈到吓啫, 邊個煮飯既未試過呀, 我驚如果去睇急症, 成 5 個鐘頭都未有得睇呀, 如果真係大件樹既, 我令原睇私家, 梗點都有買保險~~~ ...


翡翠宮

積分: 75475


917#
發表於 08-12-9 12:18 |只看該作者
呢排咁凍, 我要我老公瞓暖我果邊我先上去瞓 ........

原文章由 laamling 於 08-11-23 14:19 發表

我 good 左响張床好耐囉, 但瞓唔著~~~


翡翠宮

積分: 75475


918#
發表於 08-12-9 12:19 |只看該作者
我覺得係架, 剩係爭 10 年我妹妹果代都開始慘呀 .......

原文章由 goodday228 於 08-11-24 14:09 發表

有時諗自己好彩早十幾年畢業, 唔洗煩埋d咩補習, 學野呀等等! 所以我幾戥依家的父母仔女辛苦架


翡翠宮

積分: 75475


919#
發表於 08-12-9 12:21 |只看該作者
時辰八字既野, 唔係媽咪記架咩, 我次次都係問媽咪既 .......

原文章由 goodday228 於 08-11-24 14:51 發表

無啦, 媽咪話唔好喎, 話一陣人地講左唔好的驚我成日記住記住 ... 之但係我又心思思好想睇下, 但至衰我又唔記得時辰八字呢


翡翠宮

積分: 75475


920#
發表於 08-12-9 12:22 |只看該作者
我之前有諗過去學架, 但發覺買個現成返黎仲平啲 .........

原文章由 goodday228 於 08-11-24 14:54 發表


我都好鍾意食架, 仲整過幾次添, 不過整完洗餐C已經怕怕了

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo