marykwan615 寫道:
rube_by,
我有落呀, 係咪好叻呢?..![]()
:mrgreen:
個湯好水甜好正呀!!! :-P 不過呀囡好似唔係好鍾意食南加溶! ?-( ?-( (佢都食... 不過唔係好熱誠咁"攞食"law.. ?-( ?-( ) 不過......... 我尋日都試食過d 南加, 我都覺得有d "怪味", 可能食唔慣; 飲就好甜好正lart.... :-| (我又廢話一輪)

Ellice 寫道:
ng……亞仔仲未識講野呀,不過最近聽話左好多,
同埋玩既野多左,尋晚已經識得同我玩推波,
就係一人坐一邊,我推比佢,佢又推比我,來來回回都推到幾個回合架!
ng……仲有咩呢,呀,亞仔終於識得祈禱謝飯la,
而家一見到支奶,唔使叫都會雙手合十,不過未識尾埋眼……
ng……仲有可以拖住佢上扶手電梯la,佢會企得好定唔敢攪野,
ar……佢仲試左一啖pizza cut既pizza,食bbq既腸仔,
冬瓜盅既冬瓜………
相比起大家d bb,其實佢既進步係幾慢架,不過見到係有進步law,
大小肌肉果d ok,但語言發展同social skill 就rm for improvement lart!
一於努力!一於努力!

Ellice 寫道:
哎ya,打完篇野比mk,又發現你隻2517同shirley話我比較,
我有話同你地鬥過咩﹖﹖
我只係話個仔慢,咁佢係慢呀馬,
呢個慢字係我報告佢既進度比大家知,係報告既其中一個形容詞,唔係投訴佢呀,水婆!!
好,廢話少講!
2517,今次報告詳盡,專程為你,開唔開心﹖有冇feel﹖
Ellice 寫道:
我就唔知原來亞仔唔係好識同同年bb玩,
咁我就會多d留意佢呢方面,又好似你地個個b都識叫babamama呀,亞仔未識,咁我就會留意下佢到底係啞既定係聾既定係慢人三拍果d,
總之………你明唔明我up mud,我既動機唔係比較跟住逼個仔去做人地識果d,而係想多d了解自己個仔既進度!
喂,你請左鍾點未﹖你隻腳好返side未﹖
SHRILEY 寫道:佢自己行到7.8步啦,
最近放假同男哥去邊度玩呀?
2517-2517 寫道:
[quote]
Ellice 寫道:
哎ya,打完篇野比mk,又發現你隻2517同shirley話我比較,
我有話同你地鬥過咩﹖﹖
我只係話個仔慢,咁佢係慢呀馬,
呢個慢字係我報告佢既進度比大家知,係報告既其中一個形容詞,唔係投訴佢呀,水婆!!
好,廢話少講!
2517,今次報告詳盡,專程為你,開唔開心﹖有冇feel﹖



Ellice 寫道:
7點8步係點計出黎既呢﹖
最近成日落雨,無去outdoor呀!
反而成日去人地屋企玩,最近好多朋友搬屋,
個個星期都有house warming,試左好多club house既playroom呀,
發現星月居果個最好玩,
波波池d波係足球咁大,大人都可以入埋去,
裡面仲有造型衫,可以任小朋友著,
又有好多大小肌肉玩具、音樂玩具、兒童圖書同金魚水族柱!
我個仔就同一個著公主造型衫既姐姐玩左好耐lar!