跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4360


901#
發表於 04-9-1 14:06 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

rube_by 寫道:

好似遲o左d....煲湯先要埋薑ga


rube_by,

我有落呀, 係咪好叻呢?.. :mrgreen:

個湯好水甜好正呀!!! :-P 不過呀囡好似唔係好鍾意食南加溶! ?-( ?-( (佢都食... 不過唔係好熱誠咁"攞食"law.. ?-( ?-( ) 不過......... 我尋日都試食過d 南加, 我都覺得有d "怪味", 可能食唔慣; 飲就好甜好正lart.... :-| (我又廢話一輪 )


大宅

積分: 1795


902#
發表於 04-9-1 14:08 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PhD,
阿女開唔開心呀....
可以番學lor...
上次買唔買到鞋仔呀


大宅

積分: 1795


903#
發表於 04-9-1 14:11 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

小金,
大班

試下得唔得, 如果都看不到, pm 我email


男爵府

積分: 6881


904#
發表於 04-9-1 14:11 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

ELLICE,

想點呀大佬, 男哥都好叻叻呀. 你都好比心機丫, 都比個叻你啦

最近放假同男哥去邊度玩呀??? 仲有冇郊遊呀??

我E家都仲係努力緊同阿仔學行路, 佢自己行到7.8步啦, 不過都仲係好似行到醉酒路咁LAW.

[url=[img][/url]


男爵府

積分: 5639


905#
發表於 04-9-1 14:12 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

marykwan615 寫道:


rube_by,

我有落呀, 係咪好叻呢?.. :mrgreen:

個湯好水甜好正呀!!! :-P 不過呀囡好似唔係好鍾意食南加溶! ?-( ?-( (佢都食... 不過唔係好熱誠咁"攞食"law.. ?-( ?-( ) 不過......... 我尋日都試食過d 南加, 我都覺得有d "怪味", 可能食唔慣; 飲就好甜好正lart.... :-| (我又廢話一輪 )


掂呀!!!有前途......我煲依個湯通常都唔食d 南瓜溶,同埋我老公just like 陣味,佢話d 瓜溶放o左落湯難飲,so 我會隔一隔


子爵府

積分: 11914


906#
發表於 04-9-1 14:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Ellice 寫道:
ng……亞仔仲未識講野呀,不過最近聽話左好多,
同埋玩既野多左,尋晚已經識得同我玩推波,
就係一人坐一邊,我推比佢,佢又推比我,來來回回都推到幾個回合架!
ng……仲有咩呢,呀,亞仔終於識得祈禱謝飯la,
而家一見到支奶,唔使叫都會雙手合十,不過未識尾埋眼……
ng……仲有可以拖住佢上扶手電梯la,佢會企得好定唔敢攪野,
ar……佢仲試左一啖pizza cut既pizza,食bbq既腸仔,
冬瓜盅既冬瓜………
相比起大家d bb,其實佢既進步係幾慢架,不過見到係有進步law,
大小肌肉果d ok,但語言發展同social skill 就rm for improvement lart!

一於努力!一於努力!


嘩, 見你詳盡報告, 好有進步wor男哥......你都好有心機wor......

係囉....吾好比較, 我個囡打我, 吾通你要個囝又學咩!!!所以吾好比較.....個個都好叻叻.....

最衰你吾like食cake la, 下次, 下次又去gathering jet...咁就要玩全場架La.... :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 1585


907#
發表於 04-9-1 14:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mk,我係有比較,但唔係介意!
我係善意比較,所謂比較,就係唔知自己個仔發展成點,
咁睇到大家d進度,同自己個比較下,
就知自己果個發展成點,姑娘院d姑娘查實都係做緊呢d野姐!
但我唔介意亦唔會唔開心自己果個響某方面慢左,
只係會多加留意佢,有咩唔妥可以盡早糾正咁jet!
拿,好似如果唔係同你地果d比較過,我就唔知原來亞仔唔係好識同同年bb玩,
咁我就會多d留意佢呢方面,又好似你地個個b都識叫babamama呀,亞仔未識,咁我就會留意下佢到底係啞既定係聾既定係慢人三拍果d,
總之………你明唔明我up mud,我既動機唔係比較跟住逼個仔去做人地識果d,而係想多d了解自己個仔既進度!

喂,你請左鍾點未﹖你隻腳好返side未﹖


男爵府

積分: 6881


908#
發表於 04-9-1 14:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
2517-2517 寫道:

係ar,最好用平d既"梯"碟(即銀色
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 6881


909#
發表於 04-9-1 14:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

DUPLICATE
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 6881


910#
發表於 04-9-1 14:19 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

haomama 寫道:
小金,
大班

試下得唔得, 如果都看不到, pm 我email


都係不得. EMAIL比我丫, 你係咪有我EMAIL ADD?
[url=[img][/url]


大宅

積分: 1585


911#
發表於 04-9-1 14:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

哎ya,打完篇野比mk,又發現你隻2517同shirley話我比較,
我有話同你地鬥過咩﹖﹖
我只係話個仔慢,咁佢係慢呀馬,
呢個慢字係我報告佢既進度比大家知,係報告既其中一個形容詞,唔係投訴佢呀,水婆!!

好,廢話少講!
2517,今次報告詳盡,專程為你,開唔開心﹖有冇feel﹖


男爵府

積分: 5639


912#
發表於 04-9-1 14:22 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

攪笑o野幾則:

1.o甘晚同彤彤豬去吃飯慶祝,(係一間好有情調)ge餐廳彤彤豬竟然將個胡椒瓶成個放o左入有水ge 水杯度,我同我老公當堂呆o左,我o地兩個立刻爆肚笑o左出o黎,仲要比個waiter 見到,於是好唔好意思o甘係水入面拎番個胡椒瓶比個waiter加非常非常之embrasses,雖然好好笑,但話過以後再唔去依間o野度食o野,更再一次證明唔可以帶住彤彤豬去d 有格調有情調ge 地方食o野

2.o甘晚彤彤豬拎佢自己條揹帶出o黎,放係自己個頭上面,我老公問佢係咪要揹,then 好衰o甘play 佢,話不如揹bear bear 覺豬,佢又肯wor,then 成晚就揹住佢周圍行,餵奶比佢,拍佢覺,笑到我水,仲有梗係要影相啦!!

3.之前買o左barney 套書,入面d o野咪好真ge,佢睇本countingboolk 時,係度不停o甘拎入面d button,ballon,square block,flower........比我...仲要好似自己真係拎到o甘,你話佢係咪攪笑!!


子爵府

積分: 11914


913#
發表於 04-9-1 14:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Ellice 寫道:
哎ya,打完篇野比mk,又發現你隻2517同shirley話我比較,
我有話同你地鬥過咩﹖﹖
我只係話個仔慢,咁佢係慢呀馬,
呢個慢字係我報告佢既進度比大家知,係報告既其中一個形容詞,唔係投訴佢呀,水婆!!

好,廢話少講!
2517,今次報告詳盡,專程為你,開唔開心﹖有冇feel﹖


妖, 你吾好咁La, 一早明白你既意思La...咁要吹下回應下你架馬.......我知係一個報告ar ma!!!!!

好開心, 好有feel, 好感動........我有report小2517比你知ar.......好吾好ar......


大宅

積分: 4360


914#
發表於 04-9-1 14:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Ellice 寫道:
我就唔知原來亞仔唔係好識同同年bb玩,

咁我就會多d留意佢呢方面,又好似你地個個b都識叫babamama呀,亞仔未識,咁我就會留意下佢到底係啞既定係聾既定係慢人三拍果d,
總之………你明唔明我up mud,我既動機唔係比較跟住逼個仔去做人地識果d,而係想多d了解自己個仔既進度!

喂,你請左鍾點未﹖你隻腳好返side未﹖


喂, 衰幾,

我明lar 我明lar ...

不過想話你知mc家庭早兩日都發覺我地大多數的bb (包括之之同小pp) 都未識同其他bb 玩的; 係真架, 小pp 果日同之之係各自各玩架, 小pp 仲mung 之之件衫搶玩具添; :-P 所以事實証明佢地仲細, 係未識的;

喂您掂架喇, 講野果d, 慢慢來啦, 一陣男哥多野講到煩水你就麻煩喇!

鐘點, 未請呀, 要排期排多三幾個月先有多餘私己錢請呀!

我隻腳好番98%喇, 可以做番女飛人喇... 就來... :mrgreen:

take care,


大宅

積分: 1585


915#
發表於 04-9-1 14:33 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

7點8步係點計出黎既呢﹖

最近成日落雨,無去outdoor呀!
反而成日去人地屋企玩,最近好多朋友搬屋,
個個星期都有house warming,試左好多club house既playroom呀,
發現星月居果個最好玩,
波波池d波係足球咁大,大人都可以入埋去,
裡面仲有造型衫,可以任小朋友著,
又有好多大小肌肉玩具、音樂玩具、兒童圖書同金魚水族柱!
我個仔就同一個著公主造型衫既姐姐玩左好耐lar!

SHRILEY 寫道:佢自己行到7.8步啦,
最近放假同男哥去邊度玩呀?


大宅

積分: 1585


916#
發表於 04-9-1 14:37 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:好開心, 好有feel, 好感動........我有report小2517比你知ar.......好吾好ar......


好頂la,快d放馬過黎,一陣偷雞上黎睇!
拿,最少5000字架!


男爵府

積分: 6881


917#
發表於 04-9-1 14:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:
[quote]
Ellice 寫道:
哎ya,打完篇野比mk,又發現你隻2517同shirley話我比較,
我有話同你地鬥過咩﹖﹖
我只係話個仔慢,咁佢係慢呀馬,
呢個慢字係我報告佢既進度比大家知,係報告既其中一個形容詞,唔係投訴佢呀,水婆!!

好,廢話少講!
2517,今次報告詳盡,專程為你,開唔開心﹖有冇feel﹖


妖, 你吾好咁La, 一早明白你既意思La...咁要吹下回應下你架馬.......我知係一個報告ar ma!!!!!

好開心, 好有feel, 好感動........我有report小2517比你知ar.......好吾好ar...... [/quote]

我同如花意思一樣. 你之前已經講過你睇法變左啦, 我地明架. 吾係比較, 你要清楚明白了解嗎, right??
妖.............來啦..........吾准嬲, 咀啖先
[url=[img][/url]


子爵府

積分: 11914


918#
發表於 04-9-1 14:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Ellice 寫道:
7點8步係點計出黎既呢﹖
[quote]
SHRILEY 寫道:佢自己行到7.8步啦,



笑水我La......笑水我La.. 小金用尺度架.....


子爵府

積分: 11914


919#
發表於 04-9-1 14:40 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Ellice 寫道:

好頂la,快d放馬過黎,一陣偷雞上黎睇!
拿,最少5000字架!


講番正經野先....車pm


男爵府

積分: 6881


920#
發表於 04-9-1 14:42 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Ellice 寫道:
7點8步係點計出黎既呢﹖

最近成日落雨,無去outdoor呀!
反而成日去人地屋企玩,最近好多朋友搬屋,
個個星期都有house warming,試左好多club house既playroom呀,
發現星月居果個最好玩,
波波池d波係足球咁大,大人都可以入埋去,
裡面仲有造型衫,可以任小朋友著,
又有好多大小肌肉玩具、音樂玩具、兒童圖書同金魚水族柱!
我個仔就同一個著公主造型衫既姐姐玩左好耐lar!


佢行得幾步好易數架咋.

我都好鐘意去人地屋企既club house玩. 又係in-door, 又有冷氣涼.
[url=[img][/url]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo