立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20768
原帖由 毛B 於 09-1-10 00:24 發表 我學過兩次, 織左兩次都失敗, 就係咁, 所以就無再織lu
子爵府
積分: 10674
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:26 發表 我好鍾意做呢d野架
伯爵府
積分: 18922
原帖由 毛B 於 09-1-10 12:25 AM 發表 屯門真係凍到入心, 我老公守天水圍....凍到入骨添呀
原帖由 毛B 於 09-1-10 00:25 發表 屯門真係凍到入心, 我老公守天水圍....凍到入骨添呀
原帖由 ChristieMing 於 09-1-10 00:26 發表 總有個轉接期嘛~ 好過你隔幾日又勞氣一次!
原帖由 毛B 於 09-1-10 12:27 AM 發表 我都覺呀, 見到茱利安咁勁, 真係有d自卑.....
原帖由 ChristieMing 於 09-1-10 00:27 發表 你都好呀~肯去學.. 我連學都冇學呀~ 可能我對呢方面,真係冇咩興趣!!
原帖由 毛B 於 09-1-10 12:29 AM 發表 基本上可以講係每兩個星期就壞一次
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:27 發表 我煮野係唔叻架....只係有興趣整蛋糕麵包, 如果煮餐飯果d就麻麻地....但我自己本身好鍾意家証呢d野....所以就有心機學囉~~~
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:28 發表 咁我老公咪凍到心入心肺入骨入腸
原帖由 毛B 於 09-1-10 12:30 AM 發表 兩次都係媽咪教架, 但係佢都話 '你唔好再織喇, 搵著我黎搞, 無天份!!!!!!' 死唔死, 阿媽都咁講我
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:29 發表 咦...你咪咁講啦, 你煮飯煲湯仲叻過我啦....
原帖由 ChristieMing 於 09-1-10 12:30 AM 發表 所以咪話,wallace and 你老公好幸福囉.. 剩係煮野食呢招,都應該令佢地更加愛你喎! 呵....呵.....呵....
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:31 發表 其實我早幾日出MK睇冷想織比wallace, 不過依家織得黎又驚會回暧喇.....mouth:mouth:" />
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:30 發表 和記其實應該比人鬧慣, 所以就算點鬧佢, 佢都無反應....真係索性轉過間公司算
原帖由 毛B 於 09-1-10 12:31 AM 發表 凍到入定添喇~~~~~ 唔怪得你honey要練到咁大隻喇, 厚肉d頂冷都頂得耐dd
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:32 發表 但我係有興趣整蛋糕麵包呢...又唔係日日煮飯煲湯....早幾日我煮飯, 我老公即刻話"嘩...好耐無食喇"
原帖由 julieann 於 09-1-10 00:31 發表 咁係果兩次都係唔成功呀?? 其實我早幾日出MK睇冷想織比wallace, 不過依家織得黎又驚會回暧喇.....mouth:mouth:" />
原帖由 毛B 於 09-1-10 12:32 AM 發表 有幾叻丫~~~~~只不過食唔到入院啫
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy