影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   35


公爵府

積分: 25512


901#
發表於 18-5-4 19:52 |只看該作者
mayc 發表於 18-5-4 17:59
回覆 JulieMay 的帖子

怎樣可以睇到有中文字幕的韓劇?

千尋、Viu、韓劇TV


公爵府

積分: 27971


902#
發表於 18-5-4 22:00 |只看該作者
mayc 發表於 18-5-4 17:59
回覆 JulieMay 的帖子

怎樣可以睇到有中文字幕的韓劇?

www.maplestage.com
我將這事告訴你們,是叫你們在我裡面有平安.在世上你們有苦難,但你們可以放心,我已經勝了世界. (約16:33)Born 3.02kg/1m 4.52kg/2m 6.06kg/3m10d 7.19kg/4m25d 8.38kg/6m 8.79kg/7m 9kg/8m 9.6kg/10m3w 10.2kg/12m 10.2kg/13m 10.8kg/16m 11.2kg


大宅

積分: 4364


903#
發表於 18-5-5 08:17 |只看該作者

回覆樓主:

我諗我要大結局先再追,而家開始狗血了


公爵府

積分: 25512


904#
發表於 18-5-5 13:10 |只看該作者
chung816 發表於 18-5-5 08:17
我諗我要大結局先再追,而家開始狗血了

最新一集,估唔到最狗血唔係痴根亞媽,係真兒


大宅

積分: 4364


905#
發表於 18-5-5 13:20 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-5-5 13:10
最新一集,估唔到最狗血唔係痴根亞媽,係真兒



大宅

積分: 3340


906#
發表於 18-5-5 14:06 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-5-5 13:10
最新一集,估唔到最狗血唔係痴根亞媽,係真兒

下,發生咩事?我仲未睇tim, 即係開始唔好睇?爛尾?


珍珠宮

積分: 44400


907#
發表於 18-5-5 14:34 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-5-5 13:10
最新一集,估唔到最狗血唔係痴根亞媽,係真兒

本帖最後由 olkan 於 18-5-5 14:35 編輯

佢細佬話齋,反抗係最唔好,佢同家姐都係媽寶,表面係順從,但內裡繼續自我。


公爵府

積分: 25512


908#
發表於 18-5-5 14:59 |只看該作者
olkan 發表於 18-5-5 14:34
本帖最後由 olkan 於 18-5-5 14:35 編輯

佢細佬話齋,反抗係最唔好,佢同家姐都係媽寶,表面係順從,但 ...

對住個咁執著唔化嘅亞媽,係要長期抗戰但成三十幾歲人,順從都要有底線,諗吓後果


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


909#
發表於 18-5-5 15:12 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-5-5 14:59
對住個咁執著唔化嘅亞媽,係要長期抗戰但成三十幾歲人,順從都要有底線,諗吓後果
...

我初時以為真兒去見62佢同家姐唔知係咪關係太好,唔應該講果句都講埋出來,話約左人唔得嘅仲有明明要堅持抗爭到底嘛,就算順從都要有底線啦今日爸爸食飯時鬧阿媽我覺得佢真係好型,點知都係又要威又要戴頭盔


公爵府

積分: 25512


910#
發表於 18-5-5 15:19 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-5-5 15:12
我初時以為真兒去見62佢同家姐唔知係咪關係太好,唔應該講果句都講埋出來,話約左人唔得嘅:nothing ...

本帖最後由 Benbenmum 於 18-5-5 15:22 編輯

我都覺得亞爸好man,好有一家之主風範點知唔可以一鼓作氣,有頭威,冇尾陣


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


911#
發表於 18-5-5 18:20 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-5-5 15:19
本帖最後由 Benbenmum 於 18-5-5 15:22 編輯

我都覺得亞爸好man,好有一家之主風範 ...

爸爸叉住條腰,話全家都要崇尚個人自由,邊個違抗就要走,好精彩,真係大快人心架,點知細佬一句話佢係咪誇張左呢,即刻淆底真係有頭威冇尾陣唔怪得阿媽跟本唔放佢在眼內


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


912#
發表於 18-5-5 18:25 |只看該作者

回覆樓主

公司果2個次長真係超賤格,竟然夠膽拉真兒條bra帶出來,可以報警告佢非禮佢地都係因為見冇女同事出聲先咁得寸進尺,越來越過份


公爵府

積分: 25512


913#
發表於 18-5-5 18:36 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-5-5 18:20
爸爸叉住條腰,話全家都要崇尚個人自由,邊個違抗就要走,好精彩,真係大快人心架,點知細佬一句話佢係咪 ...

純粹亂吹,如果細佬話鐘意咗京善,嚟過姊弟戀crossover ,唔知兩老會有乜反應


侯爵府

積分: 22800

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


914#
發表於 18-5-5 18:40 |只看該作者

回覆樓主

Mola mola,第七集我已經覺得好悶。


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


915#
發表於 18-5-5 18:57 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-5-5 18:36
純粹亂吹,如果細佬話鐘意咗京善,嚟過姊弟戀crossover ,唔知兩老會有乜反應
...

嘩!如果你講中,我估阿媽吊頸死左佢好過


公爵府

積分: 25512


916#
發表於 18-5-5 19:03 |只看該作者
ryan_mami 發表於 18-5-5 18:40
Mola mola,第七集我已經覺得好悶。

其實我都覺得悶,每集太長之餘,有好多場景都夾硬播歌拖長來做


大宅

積分: 1798


917#
發表於 18-5-5 20:52 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-5-5 19:03
其實我都覺得悶,每集太長之餘,有好多場景都夾硬播歌拖長來做
...

睇到第7集都有悶位,無什麼突破了


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


918#
發表於 18-5-5 21:02 |只看該作者
ryan_mami 發表於 18-5-5 18:40
Mola mola,第七集我已經覺得好悶。

我睇左4集就停左啦!
[


侯爵府

積分: 21341


919#
發表於 18-5-5 21:11 |只看該作者
amychoi 發表於 18-5-5 21:02
我睇左4集就停左啦!

睇左頭幾集已覺劇情薄弱,唔知点解孫女神會接,成套就係sweet 完遭家人反對嘅老套橋段,無劇情可言,某d位成兩分鐘都唔講野


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


920#
發表於 18-5-5 21:14 |只看該作者
soscho 發表於 18-5-5 21:11
睇左頭幾集已覺劇情薄弱,唔知点解孫女神會接,成套就係sweet 完遭家人反對嘅老套橋段,無劇情可言,某d位 ...

我覺得悶,劇情都估到係咁, 仲大問題係我自己接受唔到姊弟戀。
[

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo