立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 48371
AC117 發表於 22-7-2 02:11 我記得有套是陳秀雯曾偉權
伯爵府
積分: 16332
smile555 發表於 22-7-2 01:58 都係.但無論點舊版十月初五都一定係經典..仲有西關大少都係啊佘同張霖架!又係好睇!而套鳳凰四重奏就係同 ...
AC117 發表於 22-7-2 02:11 本帖最後由 AC117 於 22-7-2 02:19 編輯 你啱係茶是故鄉濃
smile555 發表於 22-7-2 02:19 呢個我唔記得la!如果講曾偉權我比較有印象ge係胭脂水粉呢套..陳豪做得一般..曾同向海嵐係入面係做一對苦命 ...
AC117 發表於 22-7-2 02:21 張智霖嗰d電視劇歌好正
AC117 發表於 22-7-2 02:22 我記錯,印象佢過TVB做過男一拍陳秀雯,可能都係亞視劇
AC117 發表於 22-7-2 02:25 專業演員,由男一做到綠葉,但無緣拎男配,KC 都係好正
smile555 發表於 22-7-2 02:24 佢唱歌好聽架
小傑媽媽 發表於 22-7-2 02:05 本帖最後由 小傑媽媽 於 22-7-2 02:08 編輯 西關大少我都有返睇呀,好正!中後段講到chilam錯過左呀佘 ...
AC117 發表於 22-7-2 02:27 曾經聽過他唱張國榮好正,有段時間愛上他,但最近上聲生不息有比較有傷害 ...
小傑媽媽 發表於 22-7-2 01:32 所以醒目女寧願棄獎項揀早d入娛圈揾真銀
小傑媽媽 發表於 22-7-2 01:33 我最鍾意睇搞笑戲,咁呢套一定要揾返黎睇
小傑媽媽 發表於 22-7-2 00:43 咁又係喎,三甲要一年後卸任了先可以簽約拍劇,冇入圍既就即刻可以拍,都係你心水清 ...
rayrayus 發表於 22-7-2 00:25 我都好鍾意情濃大地,佢/張家輝/周海媚真係靚仔靚女,套戲劇情又好
小傑媽媽 發表於 22-7-2 00:25 佢演唐僧都入型入格
小傑媽媽 發表於 22-7-1 22:19 今生無悔,天涯歌女都好睇,情深深我就未睇過
smile555 發表於 22-7-2 02:21 茶是個故仔我覺得一般般
子爵府
積分: 13039
bbsbbs 發表於 22-7-2 01:38 九五至尊,真係好睇
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy