影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   41


珍珠宮

積分: 48371


901#
發表於 22-7-2 02:19 |只看該作者
本帖最後由 smile555 於 22-7-2 02:24 編輯
AC117 發表於 22-7-2 02:11
我記得有套是陳秀雯曾偉權

呢個我唔記得la!如果講曾偉權我比較有印象ge係胭脂水粉呢套..陳豪做得一般..曾同向海嵐係入面係做一對苦命情人..因為曾屋企係做生意ge..佢係做陳豪個大佬..而向嵐係平民無錢女..初初男方屋企反對佢地係一齊..後尾講向嵐有左..曾ge屋企就無奈接受左佢但無幾耐曾死於一次意外入面..然後向嵐痴左線


伯爵府

積分: 16332


902#
發表於 22-7-2 02:21 |只看該作者
smile555 發表於 22-7-2 01:58
都係.但無論點舊版十月初五都一定係經典..仲有西關大少都係啊佘同張霖架!又係好睇!而套鳳凰四重奏就係同 ...

張智霖嗰d電視劇歌好正


珍珠宮

積分: 48371


903#
發表於 22-7-2 02:21 |只看該作者
AC117 發表於 22-7-2 02:11
本帖最後由 AC117 於 22-7-2 02:19 編輯

你啱係茶是故鄉濃
茶是個故仔我覺得一般般


伯爵府

積分: 16332


904#
發表於 22-7-2 02:22 |只看該作者
smile555 發表於 22-7-2 02:19
呢個我唔記得la!如果講曾偉權我比較有印象ge係胭脂水粉呢套..陳豪做得一般..曾同向海嵐係入面係做一對苦命 ...

我記錯,印象佢過TVB做過男一拍陳秀雯,可能都係亞視劇


珍珠宮

積分: 48371


905#
發表於 22-7-2 02:24 |只看該作者
AC117 發表於 22-7-2 02:21
張智霖嗰d電視劇歌好正
佢唱歌好聽架


伯爵府

積分: 16332


906#
發表於 22-7-2 02:25 |只看該作者
smile555 發表於 22-7-2 02:19
呢個我唔記得la!如果講曾偉權我比較有印象ge係胭脂水粉呢套..陳豪做得一般..曾同向海嵐係入面係做一對苦命 ...

專業演員,由男一做到綠葉,但無緣拎男配,KC 都係好正


珍珠宮

積分: 48371


907#
發表於 22-7-2 02:25 |只看該作者
AC117 發表於 22-7-2 02:22
我記錯,印象佢過TVB做過男一拍陳秀雯,可能都係亞視劇
我少睇亞視


珍珠宮

積分: 48371


908#
發表於 22-7-2 02:26 |只看該作者
AC117 發表於 22-7-2 02:25
專業演員,由男一做到綠葉,但無緣拎男配,KC 都係好正
而家曾都唔係度la!可惜!另外KC真係好正


伯爵府

積分: 16332


909#
發表於 22-7-2 02:27 |只看該作者
smile555 發表於 22-7-2 02:24
佢唱歌好聽架

曾經聽過他唱張國榮好正,有段時間愛上他,但最近上聲生不息有比較有傷害


珍珠宮

積分: 48371


910#
發表於 22-7-2 02:27 |只看該作者
小傑媽媽 發表於 22-7-2 02:05
本帖最後由 小傑媽媽 於 22-7-2 02:08 編輯

西關大少我都有返睇呀,好正!中後段講到chilam錯過左呀佘 ...
好彩最尾佢地有重新係埋一齊


珍珠宮

積分: 48371


911#
發表於 22-7-2 02:28 |只看該作者
AC117 發表於 22-7-2 02:27
曾經聽過他唱張國榮好正,有段時間愛上他,但最近上聲生不息有比較有傷害
...
聲生不息我無點睇


珍珠宮

積分: 48371


912#
發表於 22-7-2 02:31 |只看該作者
小傑媽媽 發表於 22-7-2 01:32
所以醒目女寧願棄獎項揀早d入娛圈揾真銀
呢樣真!拎到手ge錢先係自己ge


珍珠宮

積分: 48371


913#
發表於 22-7-2 02:33 |只看該作者
小傑媽媽 發表於 22-7-2 01:33
我最鍾意睇搞笑戲,咁呢套一定要揾返黎睇
如果你like睇笑劇就一定要睇返九五至尊同黃子華套棟篤神探


珍珠宮

積分: 48371


914#
發表於 22-7-2 02:34 |只看該作者
小傑媽媽 發表於 22-7-2 00:43
咁又係喎,三甲要一年後卸任了先可以簽約拍劇,冇入圍既就即刻可以拍,都係你心水清
...



珍珠宮

積分: 48371


915#
發表於 22-7-2 02:36 |只看該作者
rayrayus 發表於 22-7-2 00:25
我都好鍾意情濃大地,佢/張家輝/周海媚真係靚仔靚女,套戲劇情又好
情濃大地入面我記得有佢..張兆輝同周海媚做


珍珠宮

積分: 48371


916#
發表於 22-7-2 02:38 |只看該作者
本帖最後由 smile555 於 22-7-2 02:38 編輯
小傑媽媽 發表於 22-7-2 00:25
佢演唐僧都入型入格

真係好正..成日話:悟空..悟空你太頑劣la


伯爵府

積分: 16332


917#
發表於 22-7-2 02:38 |只看該作者
smile555 發表於 22-7-2 02:19
呢個我唔記得la!如果講曾偉權我比較有印象ge係胭脂水粉呢套..陳豪做得一般..曾同向海嵐係入面係做一對苦命 ...

應該係酒是故鄉順同鄧萃雯做一對

陳秀雯是早十年情陷特區,2000年前都有重要角色

點評

smile555    發表於 22-7-2 02:39


珍珠宮

積分: 48371


918#
發表於 22-7-2 02:43 |只看該作者
小傑媽媽 發表於 22-7-1 22:19
今生無悔,天涯歌女都好睇,情深深我就未睇過
講真情深深呢套唔算必睇之作


伯爵府

積分: 16332


919#
發表於 22-7-2 02:44 |只看該作者
smile555 發表於 22-7-2 02:21
茶是個故仔我覺得一般般

但好有印象有靚景,現在只有時裝劇


子爵府

積分: 13039


920#
發表於 22-7-2 02:45 |只看該作者
bbsbbs 發表於 22-7-2 01:38
九五至尊,真係好睇

95真係好好睇,我睇過好多次

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo