在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3093

BK Milk勳章


901#
發表於 09-7-6 23:38 |只看該作者
原帖由 kai3028 於 09-7-6 23:37 發表

係喎,,咁易死我地真係死左幾年啦

死左n次~再起身


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


902#
發表於 09-7-6 23:40 |只看該作者
原帖由 dadawc 於 09-7-6 05:37 AM 發表

老師又冇咁問過我,面試的話我都會叫埋老公"
老師一見到就會問:你地系?!我就會答:爸爸,媽媽!
之後佢就會上下打量...

妖,,,至憎聽到依句,,,又瘦左喎:;pppp:


大宅

積分: 3093

BK Milk勳章


903#
發表於 09-7-6 23:40 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-7-6 23:31 發表

身體健康最緊要~錢都事小

系!最後都系唔做,理好佢身體先"
到而家我都唔敢再話返工,.,.,


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


904#
發表於 09-7-6 23:42 |只看該作者
原帖由 kai3028 於 09-7-6 23:34 發表

有D人真係好'奇'視後生媽咪,....
後生唔生得B唔做得呀媽咩

我都習慣囉..但只係覺得影響左啊仔姐....早兩日,同c6啊仔去食飯,坐果張"木台"同隔離痴得好埋,啊仔一去到就扭計喊,我咪比張紙巾佢叫佢快d收聲喇,一陣侍應姐姐鬧你,隔離"木台"果個女人,由我地一坐低就望到我地實,真係上下打量果隻,啊仔一路喊,喊喊下發覺個女人望住佢,就喊住咁講"佢係咁望住我呀..."我答佢"望你咪由佢望囉,未見過人喊呀?"啊仔即刻抹干淨眼淚,望住佢講"咪係,有咩好望"真係勁無禮貌囉佢,成餐飯佢都係望住我同啊仔食,完全無理佢對面個男人....都唔知係咪有精神病


大宅

積分: 3093

BK Milk勳章


905#
發表於 09-7-6 23:42 |只看該作者
原帖由 kai3028 於 09-7-6 23:40 發表

妖,,,至憎聽到依句,,,又瘦左喎:;pppp:

系喎!我都好討厭呢句!!
我囡而家高左同埋我覺得佢去到差唔多3歲
應該都系時候瘦,冇可能一路肥落去架麻"
我屋企人見到就會話:又瘦左既"
大佬牙!一路肥你仲驚拉!我同老公又唔系肥


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


906#
發表於 09-7-6 23:46 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-7-6 05:42 AM 發表

我都習慣囉..但只係覺得影響左啊仔姐....早兩日,同c6啊仔去食飯,坐果張"木台"同隔離痴得好埋,啊仔一去到就扭計喊,我咪比張紙巾佢叫佢快d收聲喇,一陣侍應姐姐鬧你,隔離"木台"果個女人,由我地一坐低就望到我地實,真係 ...

真係咩人都有....下次再望,,叫你個囝講,,
未見過靚仔呀
我最多俾人話我係琳琳家姐....
之後我都會答返人我係媽咪!!!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


907#
發表於 09-7-6 23:46 |只看該作者
原帖由 dadawc 於 09-7-6 23:37 發表
老師又冇咁問過我,面試的話我都會叫埋老公"
老師一見到就會問:你地系?!我就會答:爸爸,媽媽!
之後佢就會上下打量...<~呢下我已經唔鍾意!
返保良局老師有時會講:疑!穎妍返左屋企2日好似瘦左喎!
你整咩俾佢食牙?!佢返學食好多野架喎"

我俾果d野一定好過學校架拉!

我成日都遇到....雖然我都唔鐘意,但已經開始麻木......
有時參加學校d活動,都會見到同學d家長,好多都會上下打量下我同c6,所以c6唔鐘意參加.....但我覺得無理由因為咁而影響到啊仔,啊仔都想我地參加,睇佢表演,所以我都會堅持,但果下都真係幾難受
瘦左.....呢句我都聽唔少,而家啊仔出街d人都仲會問佢食咪兩歲,三歲,但佢今個月中已經5歲


大宅

積分: 3093

BK Milk勳章


908#
發表於 09-7-6 23:46 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-7-6 23:42 發表

我都習慣囉..但只係覺得影響左啊仔姐....早兩日,同c6啊仔去食飯,坐果張"木台"同隔離痴得好埋,啊仔一去到就扭計喊,我咪比張紙巾佢叫佢快d收聲喇,一陣侍應姐姐鬧你,隔離"木台"果個女人,由我地一坐低就望到我地實,真係 ...

唉!d人系咁架拉!果時我囡仲細我背住佢!
有2個女人行過我身邊講
a:喂!你睇下而家d女仔咁細個就整件出黎!
b:系喎!都唔知咩世界"
我仲系佢地旁邊...我好大聲話:唔得牙!關你咩事牙!
佢地望一望我走左...
咁系牙麻~又唔關佢地事!我又冇做錯事!
我唔食煙,唔講粗口...我生個囡出黎就要咁樣話我


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


909#
發表於 09-7-6 23:48 |只看該作者
原帖由 dadawc 於 09-7-6 05:42 AM 發表

系喎!我都好討厭呢句!!
我囡而家高左同埋我覺得佢去到差唔多3歲
應該都系時候瘦,冇可能一路肥落去架麻"
我屋企人見到就會話:又瘦左既"
大佬牙!一路肥你仲驚拉!我同老公又唔系肥 ...

正常人都係拉高架啦,,唔通打橫生肉咩:;pppp:
我99最鍾意話琳琳瘦...冇見一排,,一先到就話;
妹妹又瘦左啦,,你買返惠氏俾佢飲啦(琳琳飲惠氏會肥)


大宅

積分: 3093

BK Milk勳章


910#
發表於 09-7-6 23:48 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-7-6 23:46 發表

我成日都遇到....雖然我都唔鐘意,但已經開始麻木......
有時參加學校d活動,都會見到同學d家長,好多都會上下打量下我同c6,所以c6唔鐘意參加.....但我覺得無理由因為咁而影響到啊仔,啊仔都想我地參加,睇佢表演,所以我 ...

街d人我唔理拉~最慘系連屋企人都以為我系屋企冇野俾佢食咁....可能系佢地心中我永遠都系小朋友揍小朋友拉!

我同意你做法牙!他日我都會咁!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


911#
發表於 09-7-6 23:49 |只看該作者
原帖由 kai3028 於 09-7-6 23:46 發表

真係咩人都有....下次再望,,叫你個囝講,,
未見過靚仔呀
我最多俾人話我係琳琳家姐....
之後我都會答返人我係媽咪!!!

不過果日啊仔真係好堅,以前佢見人地望實佢佢會好驚,一係大喊,一係lee埋我度,佢竟然夠擔同個女人鬥啤.....再加多句"咪係,有咩好望呀....."
真係唔捨得佢大得咁快


大宅

積分: 3093

BK Milk勳章


912#
發表於 09-7-6 23:50 |只看該作者
原帖由 kai3028 於 09-7-6 23:48 發表

正常人都係拉高架啦,,唔通打橫生肉咩:;pppp:
我99最鍾意話琳琳瘦...冇見一排,,一先到就話;
妹妹又瘦左啦,,你買返惠氏俾佢飲啦(琳琳飲惠氏會肥)
...

未系囉!!佢健康未得囉!我俾野佢食都唔肥,
我可以點先"


大宅

積分: 3093

BK Milk勳章


913#
發表於 09-7-6 23:51 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-7-6 23:49 發表

不過果日啊仔真係好堅,以前佢見人地望實佢佢會好驚,一係大喊,一係lee埋我度,佢竟然夠擔同個女人鬥啤.....再加多句"咪係,有咩好望呀....."
真係唔捨得佢大得咁快 ...

咁做d人未以為佢未冇禮貌囉"


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


914#
發表於 09-7-6 23:52 |只看該作者
原帖由 dadawc 於 09-7-6 23:50 發表

未系囉!!佢健康未得囉!我俾野佢食都唔肥,
我可以點先"
係wo~我仔而家都幾食得下,飯筒咁,但都唔肥,我都無計嫁wo,係唔吸收就唔吸嫁啦,唔通我抽d脂過佢到咩


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


915#
發表於 09-7-6 23:52 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-7-6 05:49 AM 發表

不過果日啊仔真係好堅,以前佢見人地望實佢佢會好驚,一係大喊,一係lee埋我度,佢竟然夠擔同個女人鬥啤.....再加多句"咪係,有咩好望呀....."
真係唔捨得佢大得咁快 ...

真係大個仔啦,,唔捨得都係會大,,
我都唔捨得琳琳9月返學!!


大宅

積分: 3093

BK Milk勳章


916#
發表於 09-7-6 23:53 |只看該作者
原帖由 kai3028 於 09-7-6 23:52 發表

真係大個仔啦,,唔捨得都係會大,,
我都唔捨得琳琳9月返學!!

其實我都唔捨得我囡返學...我諗我會好唔慣!
成日都同自己講都系返幾個鐘姐~
我諗我會好掛住佢


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


917#
發表於 09-7-6 23:54 |只看該作者
原帖由 dadawc 於 09-7-6 23:51 發表

咁做d人未以為佢未冇禮貌囉"
我仔無禮貌?


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


918#
發表於 09-7-6 23:54 |只看該作者
原帖由 dadawc 於 09-7-6 05:50 AM 發表

未系囉!!佢健康未得囉!我俾野佢食都唔肥,
我可以點先"

都唔明D人....要咁肥把鬼呀.....


大宅

積分: 3093

BK Milk勳章


919#
發表於 09-7-6 23:54 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-7-6 23:52 發表
係wo~我仔而家都幾食得下,飯筒咁,但都唔肥,我都無計嫁wo,係唔吸收就唔吸嫁啦,唔通我抽d脂過佢到咩

我最唔開心系d人又唔了解下你,就話你!
我同老公細個都好瘦架...d野講遺傳架麻!
佢唔系肥我都估到,d人又唔諗下!
唔通一路肥嘟嘟咩!


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


920#
發表於 09-7-6 23:56 |只看該作者
原帖由 dadawc 於 09-7-6 05:53 AM 發表

其實我都唔捨得我囡返學...我諗我會好唔慣!
成日都同自己講都系返幾個鐘姐~
我諗我會好掛住佢

慢慢會慣,,,又驚佢俾人蝦,,又驚佢蝦人,....
乜都驚餐!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo