
原帖由 dadawc 於 09-7-6 23:37 發表
老師又冇咁問過我,面試
的話我都會叫埋老公"
老師一見到就會問:你地系?!我就會答:爸爸,媽媽!
之後佢就會上下打量...<~呢下我已經唔鍾意!
返保良局老師有時會講:疑!穎妍返左屋企2日好似瘦左喎!
你整咩俾佢食牙?!佢返學食好多野架喎"
我俾果d野一定好過學校架拉!

原帖由 susi1024169 於 09-7-6 23:42 發表
我都習慣囉..但只係覺得影響左啊仔姐....早兩日,同c6啊仔去食飯,坐果張"木台"同隔離痴得好埋,啊仔一去到就扭計喊,我咪比張紙巾佢叫佢快d收聲喇,一陣侍應姐姐鬧你,隔離"木台"果個女人,由我地一坐低就望到我地實,真係 ...