興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


901#
發表於 10-1-27 14:43 |只看該作者
去旅行我會15-30,50.4,135


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


902#
發表於 10-1-27 14:47 |只看該作者
水清沙幼, 藍天碧海, 椰林樹影o既馬爾代x呀....

最好帶我去囉....


原帖由 MomMom 於 10-1-27 12:24 發表
講開又講,我3月頭會去馬爾代x, 今次會帶埋腳架去,想影d 靚靚既日出日落相同blue 天白雲。又帶咩鏡好呢?
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




侯爵府

積分: 23142


903#
發表於 10-1-27 23:33 |只看該作者
5 知馬記有無夜景影呢?

我諗住張支腳pack落得李,去到就長夜係露台。hehe.

原帖由 KnN 於 10-1-27 12:29 發表
日出日落同藍天白雲都五使腳架嫁喎


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


904#
發表於 10-1-27 23:35 |只看該作者
原帖由 MomMom 於 10-1-27 23:33 發表
5 知馬記有無夜景影呢?

我諗住張支腳pack落得李,去到就長夜係露台。hehe.

小心到左第二朝, 你起身會只見到支腳架, 部機同鏡都無左


侯爵府

積分: 23142


905#
發表於 10-1-27 23:36 |只看該作者
係咪笑我唔會早起先?1x年前去過馬記,果時真係有早起睇日出架,老公而家唔知有無咁神心陪我呢? 我都係諗住盡下人事架咋[/url]
原帖由 googoo 於 10-1-27 12:50 發表


你肯定會影?


侯爵府

積分: 23142


906#
發表於 10-1-27 23:37 |只看該作者
機梗係會拎走啦。haha.

原帖由 chloepapa 於 10-1-27 23:35 發表

小心到左第二朝, 你起身會只見到支腳架, 部機同鏡都無左


侯爵府

積分: 23142


907#
發表於 10-1-27 23:38 |只看該作者
17-35好定14-24好呢?14-24 2手幾$$?

原帖由 chloepapa 於 10-1-27 14:26 發表

我都借我支 15-30 俾你la (不過你要來 tst 攞)

其實買支 2手14-24 都係好主意, 成象好好多
二手入, 二手出, 分分鐘唔單止唔駛蝕, 可能賣返出去有 $ 賺 tim

鏡, 我去台灣都帶 15-30, 24-70, 55- ...


侯爵府

積分: 23142


908#
發表於 10-1-27 23:39 |只看該作者
你因住有人 Mar Cha 你呀。haha.

原帖由 Simar 於 10-1-27 14:47 發表
水清沙幼, 藍天碧海, 椰林樹影o既馬爾代x呀....

最好帶我去囉....



版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


909#
發表於 10-1-28 10:11 |只看該作者
原帖由 MomMom 於 10-1-27 23:38 發表
17-35好定14-24好呢?14-24 2手幾$$?

原廠果支 17-35 唔平

14-24 的14mm 真係同 17mm 無得比 (梗係 14mm好la)
二手 $12,000左右


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


910#
發表於 10-1-28 14:52 |只看該作者
14-24 gogogogogoggoogoogogogogogogogogogo

14-24 tatatatatatatatatatatatatatatatatatatatata



原帖由 chloepapa 於 10-1-28 10:11 發表

原廠果支 17-35 唔平

14-24 的14mm 真係同 17mm 無得比 (梗係 14mm好la)
二手 $12,000左右
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




侯爵府

積分: 23142


911#
發表於 10-1-29 01:24 |只看該作者
咁貴,同你借支17-35算啦。haha.

原帖由 Simar 於 10-1-28 14:52 發表
14-24 gogogogogoggoogoogogogogogogogogogo

14-24 tatatatatatatatatatatatatatatatatatatatata




侯爵府

積分: 23142


912#
發表於 10-1-29 01:24 |只看該作者
咁貴,同你借支17-35算啦。haha.

原帖由 Simar 於 10-1-28 14:52 發表
14-24 gogogogogoggoogoogogogogogogogogogo

14-24 tatatatatatatatatatatatatatatatatatatatata




男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


913#
發表於 10-1-29 15:54 |只看該作者
Happy birthday to NN ar.....

祝月大月令!! 月大月歷! 月大月毛豆!!

一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


914#
發表於 10-1-29 21:51 |只看該作者
原帖由 Simar 於 10-1-29 15:54 發表
Happy birthday to NN ar.....

祝月大月令!! 月大月歷! 月大月毛豆!!


nn 生日快樂 !!!!


版主

積分: 34265

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


915#
發表於 10-1-29 22:34 |只看該作者
Happy birthday NN


原帖由 chloepapa 於 10-1-29 21:51 發表

nn 生日快樂 !!!!


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


916#
發表於 10-1-31 12:51 |只看該作者
thx thhx thx 嘻嘻, 好開心呀
呢個係nn既生日蛋糕~




[ 本帖最後由 KnN 於 10-1-31 12:52 編輯 ]


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


917#
發表於 10-1-31 15:07 |只看該作者
[quote]原帖由 KnN 於 10-1-31 12:51 發表
thx thhx thx 嘻嘻, 好開心呀
呢個係nn既生日蛋糕~
[quote]

可唔可以Order 一個俾Chloe 下一年生日食 ?


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


918#
發表於 10-2-1 09:33 |只看該作者
尋日又去左打鷹... 不過今次去左西貢....
d鷹好近, 200mm 都好大隻....

去片..







落水啦...


可惜條魚走左....


呢隻唔怕人飛到上頭頂.... 爆左框....
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


919#
發表於 10-2-1 10:17 |只看該作者
原帖由 Simar 於 10-2-1 09:33 AM 發表
尋日又去左打鷹... 不過今次去左西貢....
d鷹好近, 200mm 都好大隻....

去片..



http://simar.smugmug.com/Nature/10 ...
好靚!
西貢邊到影呀? 碼頭?

[ 本帖最後由 KnN 於 10-2-1 10:18 編輯 ]


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


920#
發表於 10-2-1 10:44 |只看該作者
原帖由 Simar 於 10-2-1 09:33 發表
尋日又去左打鷹... 不過今次去左西貢....
d鷹好近, 200mm 都好大隻....

去片..



http://simar.smugmug.com/Nature/10 ...


打雀英雄傳 ! 勁 !!
(係時候入返支大炮來影雀仔)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo