立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珊瑚宮
積分: 119925
原帖由 小楷 於 09-9-20 10:59 發表 昨晚我出 post 時您仍 online, 我以為您佢未瞓 mouth:mouth:" />
禁止訪問
積分: 31232
原帖由 小楷 於 09-9-20 14:02 發表 可能 saturday, 夜咗少少, 因為平時您 11 點零就 offline 咗架啦.....
翡翠宮
積分: 91289
原帖由 小楷 於 09-9-19 23:55 發表 逛街有無收獲呢
原帖由 wendykaka 於 09-9-20 18:25 發表 有少少. CD, DVD, 手袋, 外套, 小飾物, 玩具(買比姪仔).
原帖由 wendykaka 於 09-9-20 18:29 發表 月希: ettusais 冇乜新野. 舊嗰隻蜜粉唔出. e + 出一隻幼細 d. HK$280. 以前 $265.
原帖由 月希 於 09-9-20 19:29 發表 依d我都想買丫
原帖由 月希 於 09-9-20 19:29 發表 咪即係又加價mouth: 我好鍾意以前隻蜜粉架.... 咁今期買滿幾錢有乜送丫?
原帖由 wendykaka 於 09-9-20 21:25 發表 8 月黎 HK 冇買 ?
原帖由 wendykaka 於 09-9-20 21:31 發表 蜜粉 d 色一樣. 但幼細 d 喎. 今期買滿 $520 都送白色底環保袋.
原帖由 月希 於 09-9-20 21:53 發表 冇乜點買野.. 老公比得少錢..都唔夠洗 佢重話我大洗左.. 放完summer...先返家同佢算帳..明明年年都比萬幾我.. 今年分2次先岩岩比夠一萬 我洗晒都好正常姐 ...
原帖由 月希 於 09-9-20 21:55 發表 個粉盒係點架? 我唔係好like一個個孔果d..覺得好難添d粉上黎 我like以前粉紅色盒...一片網果d..添粉又易又平均 又係環保袋mouth: 我唔like佢送果d..以前普通買野果個環保袋咪幾靚幾好用..我媽同婆婆都有用...我 ...
原帖由 wendykaka 於 09-9-21 02:56 發表 咁下黎先再買咯.
原帖由 月希 於 09-9-21 12:58 發表 唉~下次..都唔知幾時
原帖由 wendykaka 於 09-9-22 21:59 發表 10月尾咯. 萬聖節呀.
原帖由 月希 於 09-9-22 22:10 發表 我都唔知返唔返好..都諗唔到同駿駿扮乜
原帖由 wendykaka 於 09-9-23 00:20 發表 扮 d 佢以前未扮過嗰 d 咯
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy