興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


901#
發表於 10-10-11 23:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


902#
發表於 10-10-11 23:14 |只看該作者
原帖由 IgnatiusWong 於 10-10-11 23:05 發表
話時話,阿可樂,你睇完"海洋天堂"之後可唔可以俾D comment...
佢嘅comment會係" 原來我睇過架 ! " 再問企套野講咩架 ? 佢就會答: 妖 ~forgot already, 再加-->:;pppp:

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


903#
發表於 10-10-11 23:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50350


904#
發表於 10-10-11 23:15 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-10-11 23:14 發表
佢嘅comment會係" 原來我睇過架 ! " 再問企套野講咩架 ? 佢就會答: 妖 ~forgot already, 再加-->:;pppp:


牛牛,你好了解可樂.....

   


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


905#
發表於 10-10-11 23:16 |只看該作者
原帖由 cathy-tse 於 10-10-11 23:07 發表
對!!!!!!果餐真係客死禾...........


女高燒約2天不動....48小時睡!!!
知後我奶野..........我開始發燒!!!
女入院.........我頂冇住..老公入院照護女!!!
到我神志不清....收電話話'公公心臟衰X2天後要番天家!!!
仆 ...

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


水晶宮

積分: 54556

環保接龍勳章


906#
發表於 10-10-11 23:16 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-10-11 23:04 發表
呢樣野真係好驚 !

我牛b自從返k1後, 隔兩個星期就病一野, 次次都發燒, 真係唔知點攪!? 自問佢經常出去吸新鮮空氣, 又少去人多地方, 加上日日manuka 同 vitamin c, 又多吃水果....唉 ! 都攪成咁 ~ 幼稚園簡直就係病 ...

冇錯!
因為細菌最多、同最活躍嘅地方,就係牛B咁上下嘅高度喎...


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


907#
發表於 10-10-11 23:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


908#
發表於 10-10-11 23:17 |只看該作者
原帖由 kay4884 於 10-10-11 23:12 發表
我個仔咪又係個頭好返又到發燒.......唉
kay...原來你彈左入黎

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


909#
發表於 10-10-11 23:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


910#
發表於 10-10-11 23:18 |只看該作者
原帖由 cathy-tse 於 10-10-11 23:12 發表
禾個人覺得不\宜圢太多針
但如人人都唔打, 傳染力會唔會大增呢 ?....

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


水晶宮

積分: 54556

環保接龍勳章


911#
發表於 10-10-11 23:18 |只看該作者
但病菌do不斷變種,與時並進.
原帖由 牛精仔 於 10-10-11 23:06 發表
其實係咪真係如外間所言, 宜家病多d就有抗體呢 ?


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


912#
發表於 10-10-11 23:18 |只看該作者
咁大家識做啦~
原帖由 牛精仔 於 10-10-11 23:08 發表
呢d咪就係叫有d公德心law


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


913#
發表於 10-10-11 23:19 |只看該作者
所以打針唔係必然! 最緊要都係加強自身免疫力至得!
原帖由 aemc 於 10-10-11 23:09 發表
流感有好多種...視乎你中了那一隻!

去E生度打嗰D流感針,其實do械WHO預測的.....若然企預測A型,典知流行左隻B型...打左咪等於0 ..


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


914#
發表於 10-10-11 23:20 |只看該作者
原帖由 cathy-tse 於 10-10-11 23:15 發表
老人家系咪理應早睡早起阿牛精精
老人家當然應該早睡早起啦, 早睡= 2:00am睡, 早起 = 6:00am起, 4粒鐘一個circle

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


915#
發表於 10-10-11 23:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


916#
發表於 10-10-11 23:20 |只看該作者
係咪放一粒落水飲有氣果d呀?
原帖由 牛精仔 於 10-10-11 23:09 發表
我一日一粒維 多c, 真係有用。


子爵府

積分: 11100


917#
發表於 10-10-11 23:20 |只看該作者
原帖由 cathy-tse 於 10-10-11 23:17 發表
咁3歲女law.....


你做物共出黎ar........


20101011190800M

                酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


918#
發表於 10-10-11 23:20 |只看該作者
原帖由 IgnatiusWong 於 10-10-11 23:15 發表


牛牛,你好了解可樂.....
牛棚有人比我更了解企 ! bj ~ 可 ?

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


919#
發表於 10-10-11 23:21 |只看該作者
即係中左一次可以再中? 咁再中既機會又會比人多定少呢?
原帖由 chloemami618 於 10-10-11 23:10 發表


唔=........經常變種.......mouth:mouth:" />


水晶宮

積分: 54556

環保接龍勳章


920#
發表於 10-10-11 23:21 |只看該作者
小心D.唔好飲太多ar...聽人講對肝唔械貢好!
原帖由 牛精仔 於 10-10-11 23:09 發表
我一日一粒維 多c, 真係有用。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo