美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   61


別墅

積分: 979


901#
發表於 11-8-3 11:24 |只看該作者
我都開始跳左兩次,舉啞鈴舉到有點吃力。有D動作真係好難跟到,好似左右腦不協調咁。
大家加油!

點評

迪迪洛洛媽媽  最初我都係手腳唔協調,但耐咗就會記得d動作,慢慢就會跟得上。加油!  發表於 11-8-3 11:50


子爵府

積分: 13120


902#
發表於 11-8-3 12:45 |只看該作者
回覆 迪迪洛洛媽媽 的帖子

你是跳這只舞嗎?


大宅

積分: 3865


903#
發表於 11-8-3 12:54 |只看該作者

引用:知唔知係咪will+有呢個遊戲?

原帖由 ernniechow 於 11-08-02 發表
知唔知係咪will 有呢個遊戲?
我有wii呢只game,係電腦晝面,跳既野一樣,但係唔知點解比拍子慢,協調唔到




洋房

積分: 55


904#
發表於 11-8-3 14:55 |只看該作者
我今日開始跳,但係跳到廿幾分鐘已經好累,出哂汗喇,聽日要堅持先得要完成30mins!


大宅

積分: 3322


905#
發表於 11-8-3 15:28 |只看該作者
ernniechow 發表於 11-8-3 12:45
回覆 迪迪洛洛媽媽 的帖子

你是跳這只舞嗎?

係呀! 我都買咗1 SET連啞鈴, 不過我最初跳半個鐘, 但對我唔多見效 (落磅好慢或唔多落磅), 慢慢適應咗就開始加長運動時間。

2個星期左右, 開始試下跳1個鐘, 有時跳完1隻碟, 再跳第2隻, 真係好攰同辛苦。咁我就將後半個鐘既時間改做其他運動, 自己做下D簡單D既動作 (但要快少少, 如左右快踏步+手部伸展), 或跳下D輕鬆D既舞步, 總之就要過1個鐘既運費量。

呢排好忙, 我都堅持3-4日運動, 但我發覺自己新陳代謝好咗! 好似呢兩個星期, 食咗1餐BUFFET (仲食咗好多野, 蛋糕都食咗6件, 又牛扒羊架, 壽司, 刺身, 蟹腳.....), 去咗1次飲宴(碟碟食齊), 同親友飲咗5次午茶, 又食咗兩次扒餐。食完返到屋企磅下, 即刻重咗成1-1.5KG, 但第二日又可以回落1KG, 然後再運動下, 又可以再落下磅。比着未運動前, 真係好好多!

我一直運動都唔太介口, 寧願食少一D, 但樣樣都食, 唔會介肉或殿粉質食物或零食(食少D), 我希望自己身體可以自己調節, 適應消耗任何食物, 純屬個人決定。


子爵府

積分: 13120


906#
發表於 11-8-3 15:47 |只看該作者
回覆 sos... 的帖子

叫乜名?


男爵府

積分: 8425


907#
發表於 11-8-3 16:20 |只看該作者
我驚自己3分鐘熱度, 如果有人陪下我做就好囉, 1個人造運動真係好悶!
隋心而行


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


908#
發表於 11-8-4 01:00 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

我個fd都燒左套碟比我,但我都仲想訂套啞鈴返黎




男爵府

積分: 5684

環保接龍勳章 畀面勳章


909#
發表於 11-8-4 07:25 |只看該作者
我想問下深圳書城有冇得買,因我仲未買到


子爵府

積分: 14437


910#
發表於 11-8-4 10:19 |只看該作者
噚晚, 我媽話見我有D 成績喎! 我問佢點有成績法, 佢話講唔出邊度瘦左
但係望上去成個人都清減左!

點評

Babyeddie  very good result
how many pounds you lost?  發表於 11-8-10 01:11


複式洋房

積分: 107


911#
發表於 11-8-4 12:10 |只看該作者


男爵府

積分: 7706


912#
發表於 11-8-4 17:36 |只看該作者
嘩!你地好好成績喎!我跳咗三星期,每日跳一隻,無輕過!但睇落firm咗!

點評

迪迪洛洛媽媽  我跳1隻都唔見效, 跳2雙或做其他運動就ok, 總之要有1小時運動量就最好。  發表於 11-8-5 13:48
thunder_bunny  如果你習慣左可以一日跳2次 ^^  變成60 mins 運動  發表於 11-8-5 11:11


別墅

積分: 752

畀面勳章


913#
發表於 11-8-4 19:39 |只看該作者
我都買左佢本書!


複式洋房

積分: 109


914#
發表於 11-8-5 09:47 |只看該作者
其實只要開始咗做三日左右, 每日做一隻碟一D 都唔困難, 最難反而係每日都KEEP 住做嘅動力。有時會比好多籍口自己唔做。 我自己有個小貼士, 我有本日曆簿, 每日做完自已蓋上印仔。 當你見到成版都係印仔時, 會好有成功感,
另外我做嗰時會對住直身鏡做, 咁樣可以KEEP 住動作正確。


男爵府

積分: 6506

畀面勳章


915#
發表於 11-8-5 11:08 |只看該作者
加入


大宅

積分: 3657


916#
發表於 11-8-5 13:34 |只看該作者
dvd我淘的~
書係開益買$78


翡翠宮

積分: 79896

醒目開學勳章 BK Milk勳章


917#
發表於 11-8-6 13:03 |只看該作者
queenmiffy 發表於 11-8-5 13:34
dvd我淘的~
書係開益買$78
$78 Taiwan?


洋房

積分: 55


918#
發表於 11-8-6 13:10 |只看該作者
我都有d左右不協調~不過跳多幾下就ok~
我岩岩都開始玩funnky dance~唔洗上堂時~就係屋企自己跳呢套碟,
發覺d筋係鬆左d!
我都要堅持先得!

點評

queenmiffy  同你一樣, funky + dvd~  發表於 11-8-9 11:28


別墅

積分: 979


919#
發表於 11-8-6 19:57 |只看該作者
雖然個指示話week 1-2只需隔日跳,但我都無跟,跳左星期日、星期二、星期三、星期四、星期六。自己唔知係凝住,定係真,覺得自己行樓梯都無咁辛苦,個人好似輕身左咁。希望係真有成績啦!大家繼續加油努力啊!


別墅

積分: 561


920#
發表於 11-8-6 23:24 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

我上個星期開始左跳幾日,今個星期就因為m而停左幾日,今日又繼續開始跳返。未開始跳之前,我出街幾個鐘就已經攰到死,但幾日前去左OP玩成日都唔覺攰,連我老公都話我體能好咗!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo