立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6375
Cruby 發表於 11-8-9 23:04 嗯... 聽日再睇埋紅d先.........
大宅
積分: 3315
siuangel1 發表於 11-8-9 23:09 我就check綠d
原帖由 Cruby 於 11-08-09 發表 哈哈... 你買左咁多綠d, 梗係趁依家要用多d啦...
siuangel1 發表於 11-8-10 08:12 今日36.6...... 我諗我今晚要睇e生
子爵府
積分: 10404
原帖由 Cruby 於 11-08-10 發表 跌左喇???? 你今日DAY 幾呀??
原帖由 siuangel1 於 11-08-10 發表 我未跌溫,今日day60.... 我day46, 47 (27/7, 28/8排卵)綠d仲係雪白,個胸仲係好漲痛。我作病咁,成個人好 ...
原帖由 Cruby 於 11-08-10 發表 記住同巴e生講你可能有左呀!
原帖由 K.K.NG 於 11-08-10 發表 都話你尋晚量唔準嫁啦!
積分: 10065
siuangel1 發表於 11-8-10 08:57 我未跌溫,今日day60.... 我day46, 47 (27/7, 28/8排卵)綠d仲係雪白,個胸仲係好漲痛。我作病咁,成個人好 ...
民房
積分: 80
積分: 9185
siuangel1 發表於 11-8-10 10:15 我5/8到而家就胸漲+痛…. 5/8-6/8就下腹唔舒服, 但唔係谷m feel
Cruby 發表於 11-8-10 10:28 我都有胸漲+痛, 不過今次漲得黎唔會"實", 係好水好軟咁樣架, 你係唔係呀?
一時時… 有一兩日就軟, 有幾日就實….
今次同平時分別唔大… 唯一分別就係早咗….
原帖由 Cruby 於 11-08-10 發表 我上個cycle都係夜晚一跌溫就mc喇!
chrislpy 發表於 11-8-10 10:24 今朝都係高溫37.4,係咪一直keep到高溫就有機呀?星期日就知m小姐來不來,不過今個月無肚痛,仲好瞓左,個 ...
我諗除咗體溫可以估自己有冇機會bingo之外, 都冇其他特征….
原帖由 Cruby 於 11-08-10 發表 我都有胸漲+痛, 不過今次漲得黎唔會"實", 係好水好軟咁樣架, 你係唔係呀?
llovebabybaby 發表於 11-8-10 10:46 我都係脹,但係唔實,不過今日好痛!你今日day幾?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy