想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 6375


901#
發表於 11-8-9 23:09 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-9 23:04
嗯... 聽日再睇埋紅d先.........
我就check綠d

點評

ilovedogs322  祝bingo~  發表於 11-8-10 09:38


大宅

積分: 3315


902#
發表於 11-8-9 23:36 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-9 23:09
我就check綠d
哈哈... 你買左咁多綠d, 梗係趁依家要用多d啦...


男爵府

積分: 6375


903#
發表於 11-8-10 08:12 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-9+23:09+我就

原帖由 Cruby 於 11-08-09 發表
哈哈... 你買左咁多綠d, 梗係趁依家要用多d啦...
今日36.6...... 我諗我今晚要睇e生




大宅

積分: 3315


904#
發表於 11-8-10 08:17 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-10 08:12
今日36.6...... 我諗我今晚要睇e生
跌左喇????

你今日DAY 幾呀??

我已經day 29, 31日cycle, 排後d-12, 紅d都係白雪雪, 體溫 37.1, 應該仲有2日就開估...


子爵府

積分: 10404


905#
發表於 11-8-10 08:23 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-10+08:12+今

原帖由 Cruby 於 11-08-10 發表
跌左喇????

你今日DAY 幾呀??
都話你尋晚量唔準嫁啦!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


906#
發表於 11-8-10 08:57 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-10+08:12+今

原帖由 Cruby 於 11-08-10 發表
跌左喇????

你今日DAY 幾呀??
我未跌溫,今日day60.... 我day46, 47 (27/7, 28/8排卵)綠d仲係雪白,個胸仲係好漲痛。我作病咁,成個人好軟懶懶,所以睇睇穩陣d



點評

izumiwai  保重呀! 休息多d!  發表於 11-8-10 09:45


大宅

積分: 3315


907#
發表於 11-8-10 08:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-08-10+發表跌左

原帖由 siuangel1 於 11-08-10 發表
我未跌溫,今日day60.... 我day46, 47 (27/7, 28/8排卵)綠d仲係雪白,個胸仲係好漲痛。我作病咁,成個人好 ...
記住同巴e生講你可能有左呀!




男爵府

積分: 6375


908#
發表於 11-8-10 09:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-10+發表

原帖由 Cruby 於 11-08-10 發表
記住同巴e生講你可能有左呀!
我會呀,只怕今晚冇時間睇




大宅

積分: 3315


909#
發表於 11-8-10 09:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-08-10+發表跌左

原帖由 K.K.NG 於 11-08-10 發表
都話你尋晚量唔準嫁啦!
我上個cycle都係夜晚一跌溫就mc喇!




子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


910#
發表於 11-8-10 09:42 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-10 08:57
我未跌溫,今日day60.... 我day46, 47 (27/7, 28/8排卵)綠d仲係雪白,個胸仲係好漲痛。我作病咁,成個人好 ...
保重身體呀


民房

積分: 80


911#
發表於 11-8-10 09:54 |只看該作者

回覆:ilovedogs322 的帖子

今日已經day26,今朝起身個胸超痛,又肚痛都唔知想點!本來早幾日都覺得自己會中,但係依家已經唔覺啦!因為冇左頂住頂住嘅感覺,不過今次等m小姐嚟真係好辛苦,從來都未會個胸咁痛,個人又勁唔舒服唉




男爵府

積分: 6375


912#
發表於 11-8-10 10:15 |只看該作者
我5/8到而家就胸漲+痛…. 5/8-6/8就下腹唔舒服, 但唔係谷m feel


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


913#
發表於 11-8-10 10:24 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

今朝都係高溫37.4,係咪一直keep到高溫就有機呀?星期日就知m小姐來不來,不過今個月無肚痛,仲好瞓左,個人精神左,只係胃氣多左,所以我都打定輸數




大宅

積分: 3315


914#
發表於 11-8-10 10:28 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-10 10:15
我5/8到而家就胸漲+痛…. 5/8-6/8就下腹唔舒服, 但唔係谷m feel
我都有胸漲+痛, 不過今次漲得黎唔會"實", 係好水好軟咁樣架, 你係唔係呀?


男爵府

積分: 6375


915#
發表於 11-8-10 10:33 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-10 10:28
我都有胸漲+痛, 不過今次漲得黎唔會"實", 係好水好軟咁樣架, 你係唔係呀?

一時時有一兩日就軟, 有幾日就實….

今次同平時分別唔大唯一分別就係早咗….


子爵府

積分: 10404


916#
發表於 11-8-10 10:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-08-10+發表都話

原帖由 Cruby 於 11-08-10 發表
我上個cycle都係夜晚一跌溫就mc喇!
知唔知點解要朝早瞓醒先可以量?就係因為如果夜晚量,已經郁動咗一日,身體嘅溫度會因為我地嘅郁動而影響咗!所以夜晚量嘅溫度都會偏高!朝早要瞓醒量係等d溫度可以响我地休息狀態時恆番溫,所以瞓醒都唔可以大動作去量咗先!所以一定要朝早瞓醒量先最準!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


917#
發表於 11-8-10 10:42 |只看該作者
chrislpy 發表於 11-8-10 10:24
今朝都係高溫37.4,係咪一直keep到高溫就有機呀?星期日就知m小姐來不來,不過今個月無肚痛,仲好瞓左,個 ...

我諗除咗體溫可以估自己有冇機會bingo之外, 都冇其他特征….


民房

積分: 80


918#
發表於 11-8-10 10:46 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-10+10:15+我5

原帖由 Cruby 於 11-08-10 發表
我都有胸漲+痛, 不過今次漲得黎唔會"實", 係好水好軟咁樣架, 你係唔係呀?
我都係脹,但係唔實,不過今日好痛!你今日day幾?




大宅

積分: 3315


919#
發表於 11-8-10 11:03 |只看該作者
llovebabybaby 發表於 11-8-10 10:46
我都係脹,但係唔實,不過今日好痛!你今日day幾?
我d-12喇... 等多幾日就知派彩~~


男爵府

積分: 6375


920#
發表於 11-8-10 11:09 |只看該作者
llovebabybaby 發表於 11-8-10 10:46
我都係脹,但係唔實,不過今日好痛!你今日day幾?

day 60....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo