想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4447


901#
發表於 11-7-28 11:09 |只看該作者
見悶悶地, 我想訪問下大家點解想生BB??
係自己鍾意, 老公鍾意, 定係覺得有個小朋友先似個完整嘅家??

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


902#
發表於 11-7-28 11:10 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 10:35
多人到爆呀,我前面應用有十幾個

而家仲未到你呀?


子爵府

積分: 10404


903#
發表於 11-7-28 11:13 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 11:07
覆診埋呢次, 下次就係檢查啦

14日後仲要番去照旦旦呀,所以係仲有一次診覆呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4447


904#
發表於 11-7-28 11:13 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 11:07
覆診埋呢次, 下次就係檢查啦

我要等到年底先可能見到呢個公仔


若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


905#
發表於 11-7-28 11:14 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-28 11:09
見悶悶地, 我想訪問下大家點解想生BB??
係自己鍾意, 老公鍾意, 定係覺得有個小朋友先似個完整嘅家?? ...

我覺得有個小朋友個家係完整d既.....
而且我覺得小朋友有個細佬妹會成長得開心d, 所以想早d生....早d追多個~


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


906#
發表於 11-7-28 11:15 |只看該作者

引用:Quote:buzztigger+發表於+11-7-28+10:35+多

原帖由 waynewy827 於 11-07-28 發表
而家仲未到你呀?
睇完,幾癈下呀!
唔問佢,上次報告都唔同我講呀!



每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


907#
發表於 11-7-28 11:16 |只看該作者

引用:見悶悶地,+我想訪問下大家點解想生BB??係自

原帖由 lilichan 於 11-07-28 發表
見悶悶地, 我想訪問下大家點解想生BB??
係自己鍾意, 老公鍾意, 定係覺得有個小朋友先似個完整嘅家?? ...
我地都鍾意小朋友,同埋都叫咩都ok晒先準備生!



每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


908#
發表於 11-7-28 11:16 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-28 11:13
14日後仲要番去照旦旦呀,所以係仲有一次診覆呀!

咁呀~~~~~去埋呢兩次啦!!~
之後再去就係照閃閃啦!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


909#
發表於 11-7-28 11:18 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-28 11:13
我要等到年底先可能見到呢個公仔

點解呀?????


大宅

積分: 4447


910#
發表於 11-7-28 11:18 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 11:14
我覺得有個小朋友個家係完整d既.....
而且我覺得小朋友有個細佬妹會成長得開心d, 所以想早d生....早d追多 ...

wayway, 你好叻呀


若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


911#
發表於 11-7-28 11:20 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 11:16
我地都鍾意小朋友,同埋都叫咩都ok晒先準備生!

雖然好多人都話平有平養, 但我都認為要OK哂先準備生係岩嘅

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


912#
發表於 11-7-28 11:21 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 11:15
睇完,幾癈下呀!
唔問佢,上次報告都唔同我講呀!

咁係咪代表報告OK所以佢唔講

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 10404


913#
發表於 11-7-28 11:21 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-28 11:09
見悶悶地, 我想訪問下大家點解想生BB??
係自己鍾意, 老公鍾意, 定係覺得有個小朋友先似個完整嘅家?? ...

其實最主要係我愛人好想有我地兩個既結晶品!而我亦知道佢會係一個好老公,好爸爸!加上兩個人相處日子耐左,話題就好易會少左,就自然好想有d生活上既改變,就好似生小朋友,可以令個屋企多好多歡樂,煩惱,嘈吵!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


914#
發表於 11-7-28 11:24 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 11:18
點解呀?????

你唔好理佢姐,佢成日話自己唔得,要年尾見完醫生睇下使唔使做iui/ivf!所以咪要年尾先有機會中囉!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


915#
發表於 11-7-28 11:24 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-28 11:18
wayway, 你好叻呀

有幾叻呀????

係咪反話黎架???


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


916#
發表於 11-7-28 11:26 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-28 11:24
你唔好理佢姐,佢成日話自己唔得,要年尾見完醫生睇下使唔使做iui/ivf!所以咪要年尾先有機會中囉! ...

點會呀???? 可能年尾之前已經, 見醫生係照閃閃啦!!~


子爵府

積分: 10404


917#
發表於 11-7-28 11:26 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 11:15
睇完,幾癈下呀!
唔問佢,上次報告都唔同我講呀!

政府就係咁嫁啦,等就等餐懵,睇就3分鐘,仲要求求其,所以點解要自己俾錢去C+做產檢就係咁解囉!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


918#
發表於 11-7-28 11:28 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 11:26
點會呀???? 可能年尾之前已經, 見醫生係照閃閃啦!!~

所以先叫你唔使理佢囉!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


919#
發表於 11-7-28 11:30 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 11:16
咁呀~~~~~去埋呢兩次啦!!~
之後再去就係照閃閃啦!

我都希望,不過望左成年,依家都仲係去拎藥照旦呢!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


920#
發表於 11-7-28 11:31 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-28 11:28
所以先叫你唔使理佢囉!

佢成日都嚇屎人.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo