立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4447
子爵府
積分: 11711
buzztigger 發表於 11-7-28 10:35 多人到爆呀,我前面應用有十幾個
積分: 10404
waynewy827 發表於 11-7-28 11:07 覆診埋呢次, 下次就係檢查啦
14日後仲要番去照旦旦呀,所以係仲有一次診覆呀!
lilichan 發表於 11-7-28 11:09 見悶悶地, 我想訪問下大家點解想生BB?? 係自己鍾意, 老公鍾意, 定係覺得有個小朋友先似個完整嘅家?? ...
積分: 13667
原帖由 waynewy827 於 11-07-28 發表 而家仲未到你呀?
原帖由 lilichan 於 11-07-28 發表 見悶悶地, 我想訪問下大家點解想生BB?? 係自己鍾意, 老公鍾意, 定係覺得有個小朋友先似個完整嘅家?? ...
K.K.NG 發表於 11-7-28 11:13 14日後仲要番去照旦旦呀,所以係仲有一次診覆呀!
lilichan 發表於 11-7-28 11:13 我要等到年底先可能見到呢個公仔
waynewy827 發表於 11-7-28 11:14 我覺得有個小朋友個家係完整d既..... 而且我覺得小朋友有個細佬妹會成長得開心d, 所以想早d生....早d追多 ...
buzztigger 發表於 11-7-28 11:16 我地都鍾意小朋友,同埋都叫咩都ok晒先準備生!
buzztigger 發表於 11-7-28 11:15 睇完,幾癈下呀! 唔問佢,上次報告都唔同我講呀!
其實最主要係我愛人好想有我地兩個既結晶品!而我亦知道佢會係一個好老公,好爸爸!加上兩個人相處日子耐左,話題就好易會少左,就自然好想有d生活上既改變,就好似生小朋友,可以令個屋企多好多歡樂,煩惱,嘈吵!
waynewy827 發表於 11-7-28 11:18 點解呀?????
你唔好理佢姐,佢成日話自己唔得,要年尾見完醫生睇下使唔使做iui/ivf!所以咪要年尾先有機會中囉!
lilichan 發表於 11-7-28 11:18 wayway, 你好叻呀
K.K.NG 發表於 11-7-28 11:24 你唔好理佢姐,佢成日話自己唔得,要年尾見完醫生睇下使唔使做iui/ivf!所以咪要年尾先有機會中囉! ...
政府就係咁嫁啦,等就等餐懵,睇就3分鐘,仲要求求其,所以點解要自己俾錢去C+做產檢就係咁解囉!
waynewy827 發表於 11-7-28 11:26 點會呀???? 可能年尾之前已經, 見醫生係照閃閃啦!!~
所以先叫你唔使理佢囉!
waynewy827 發表於 11-7-28 11:16 咁呀~~~~~去埋呢兩次啦!!~ 之後再去就係照閃閃啦!
我都希望,不過望左成年,依家都仲係去拎藥照旦呢!
K.K.NG 發表於 11-7-28 11:28 所以先叫你唔使理佢囉!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy