想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


901#
發表於 11-8-10 17:24 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-10+17:04+我阿

原帖由 gangting 於 11-08-10 發表
你唔洗同呀媽直接對話已經好好啦
唔知我阿媽陣間會唔會打黎mouth:mouth:




伯爵府

積分: 17022


902#
發表於 11-8-10 17:26 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-10 17:24
唔知我阿媽陣間會唔會打黎
如果你怕咗佢咪唔好聽咯


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


903#
發表於 11-8-10 17:41 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-10 17:26
如果你怕咗佢咪唔好聽咯

佢實打到我聽為止,
陣間見我唔聽,打俾我老公添嫁


侯爵府

積分: 21177


904#
發表於 11-8-10 17:47 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-10 17:41
佢實打到我聽為止,
陣間見我唔聽,打俾我老公添嫁

怕呀媽罵你唔見佢?


<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


905#
發表於 11-8-10 18:24 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-10 16:38
咁困身好多

其實湊BB真係好困身,最近B豬好努力學轉身,
所以成日要睇住佢,驚佢轉左身,唔識轉番身,
焗到自己,同埋佢好鍾意玩被,成日自己扯高張被COME住自己塊面,
又驚佢會窒息,所以佢醒左,我要坐係側邊睇住佢,
連涼都唔敢去沖


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


906#
發表於 11-8-10 18:29 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-10+16:38+咁困

原帖由 黃二少奶 於 11-08-10 發表
其實湊BB真係好困身,最近B豬好努力學轉身,
所以成日要睇住佢,驚佢轉左身,唔識轉番身,
焗到自己,同埋佢好鍾 ...
Yes this is really annoying ..... Katie always facing the bed to sleep..... or use the quilt to cover her face >.




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


907#
發表於 11-8-10 18:39 |只看該作者
本帖最後由 黃二少奶 於 11-8-10 18:39 編輯
Vana 發表於 11-8-10 18:29
Yes this is really annoying ..... Katie always facing the bed to sleep..... or use the quilt to cove ...

所以佢一冇聲冇氣,
我就會入房睇下佢嫁喇,
唔可以大意,
我睇怕B豬好快會咁訓


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


908#
發表於 11-8-10 19:03 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-10 18:39
所以佢一冇聲冇氣,
我就會入房睇下佢嫁喇,
唔可以大意,

3-4個月個陣最煩....而家我由得佢架勒..

佢地識得自己就位抖氣....... 都唔明佢地..反極都唔嫌....而家我改左著拉拉褲.....

唔駛換片好似打交咁....


男爵府

積分: 7967


909#
發表於 11-8-10 19:48 |只看該作者
我想請教下,

你地打針向健康院打既話, 咁其他針有無去C+補呢??

咁第1針補針應該係4WEEK(即去完健康院打完即去)定6WEEK去呢??

我打過去C+問, 個個ANSWER都唔同, 我好CONFUSED呀~~



男爵府

積分: 7967


910#
發表於 11-8-10 19:51 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-10 16:47
剛剛我阿爸打黎,話星期五過黎,
我終於忍唔住講可唔可以唔好個個星期都黎,可唔可以兩三個禮拜先黎一次,
...

自上次我D親戚來完, BB有少少FEVER後, 我已經唔再比人來我家,
我亞媽有時想上來, 我都唔比....


男爵府

積分: 7967


911#
發表於 11-8-10 19:52 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-10 17:26
如果你怕咗佢咪唔好聽咯

我成日都唔聽電話,
好怕佢問問問問問...
雖知佢係為我好, 但我都覺得好煩呢~~


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


912#
發表於 11-8-10 19:53 |只看該作者
本帖最後由 黃二少奶 於 11-8-10 19:53 編輯
hunghung215 發表於 11-8-10 19:52
我成日都唔聽電話,
好怕佢問問問問問...
雖知佢係為我好, 但我都覺得好煩呢~~

同我一樣,差唔多每日都打黎,
每次問同樣問題,我有時訓緊覺,
所以我成日都唔聽


男爵府

積分: 7967


913#
發表於 11-8-10 19:56 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-10 17:41
佢實打到我聽為止,
陣間見我唔聽,打俾我老公添嫁

我亞媽都係咁~~


侯爵府

積分: 21177


914#
發表於 11-8-10 20:27 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-10 19:51
自上次我D親戚來完, BB有少少FEVER後, 我已經唔再比人來我家,
我亞媽有時想上來, 我都唔比....

bb太細,少d見人安全d


<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


915#
發表於 11-8-10 20:28 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-10 19:53
同我一樣,差唔多每日都打黎,
每次問同樣問題,我有時訓緊覺,
所以我成日都唔聽

訓覺打黎真要命!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


916#
發表於 11-8-10 20:32 |只看該作者
本帖最後由 悅同 於 11-8-10 20:33 編輯
hunghung215 發表於 11-8-10 19:48
我想請教下,

你地打針向健康院打既話, 咁其他針有無去C+補呢??

我睇到打唔同針,一d bb 2月就去C+打,有d 6-8 wks先打,dependsjoinplan,去c+打咩針。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


917#
發表於 11-8-10 20:55 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-10 19:48
我想請教下,

你地打針向健康院打既話, 咁其他針有無去C+補呢??

正常你去健康院打針.... 應該第1支係4星期.... 之後你想去c+補針..我見我地個邊d媽媽通常隔1星期...

只要你唔係去c+打6合1...呢支就最好足6星期先打

但你即然係去健康院, 咁應該無理由係打呢支6合1啦


男爵府

積分: 7967


918#
發表於 11-8-10 21:42 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-10 20:27
bb太細,少d見人安全d。

絕對係.
但我亞媽上來唔會一早講, 幾時打來就話上緊來,
唔通話唔比佢來咩 ~~
不過而家就真係唔比.


男爵府

積分: 7967


919#
發表於 11-8-10 21:45 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-10 20:55
正常你去健康院打針.... 應該第1支係4星期.... 之後你想去c+補針..我見我地個邊d媽媽通常隔1星期...

只要 ...

我都分唔清咩針咩針, 呢一樣野我睇D資料睇極都唔明,
真係白痴


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


920#
發表於 11-8-10 21:58 |只看該作者

引用:Quote:Vana+發表於+11-8-10+20:55+正常你去

原帖由 hunghung215 於 11-08-10 發表
我都分唔清咩針咩針, 呢一樣野我睇D資料睇極都唔明,
真係白痴
Let me make it easier... If u go to gov to take the injection

Go there on 4th wk.... Then go to c+ a week after .......




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo