想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6375


901#
發表於 11-9-8 14:10 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-8+11:18+我12

原帖由 Cruby 於 11-09-08 發表
綠d有無反應??
綠d白雪雪




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


902#
發表於 11-9-8 14:10 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-8 11:44
啱嘅啱嘅。內心,魔鬼同天使決鬥中

等多陣啦angel!
一齊等到下星期先~乖,唔好心急


男爵府

積分: 6375


903#
發表於 11-9-8 14:11 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-8+11:44+啱嘅

原帖由 Cruby 於 11-09-08 發表
你同我差1日, 不如我驗你先驗啦~~~ 哈哈...
我見d jm話digital已經可以驗m前4,5日,所以心癢癢




男爵府

積分: 6375


904#
發表於 11-9-8 14:18 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

C6朝朝都會幫我睇幾多度,所以溫度跌,佢都估到咩事





珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


905#
發表於 11-9-8 14:18 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-8 14:11
我見d jm話digital已經可以驗m前4,5日,所以心癢癢

係就係m前4-5日
但如果驗出黎得淺印,又要心掛掛驚餐c
不如等多幾日,夠期驗的話,係中就會深色嘛,到時肯定d,唔洗心掛掛呀


男爵府

積分: 6375


906#
發表於 11-9-8 14:20 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-8+14:11+我見

原帖由 littlezoo 於 11-09-08 發表
係就係m前4-5日
但如果驗出黎得淺印,又要心掛掛驚餐c
不如等多幾日,夠期驗的話,係中就會深色嘛,到時肯 ...
吓? 淺印會點架?唔係有線=bingo??




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


907#
發表於 11-9-8 14:29 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-8+11:44+啱嘅

原帖由 littlezoo 於 11-09-08 發表
等多陣啦angel!
一齊等到下星期先~乖,唔好心急
Agree



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


908#
發表於 11-9-8 14:30 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-8 14:20
吓? 淺印會點架?唔係有線=bingo??

有明顯線就一定係bingo
但見過有jm講,有淺線後1 week來m呀


男爵府

積分: 6375


909#
發表於 11-9-8 14:33 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-8+14:20+吓?

原帖由 littlezoo 於 11-09-08 發表
有明顯線就一定係bingo
但見過有jm講,有淺線後1 week來m呀
吓?咁我地望穿秋水都可能得個吉?




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


910#
發表於 11-9-8 14:34 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-8+14:20+吓?

原帖由 littlezoo 於 11-09-08 發表
有明顯線就一定係bingo
但見過有jm講,有淺線後1 week來m呀
你講邊隻呀,clear blue睇幾多week架喔,好多jm都話呢隻好準



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


911#
發表於 11-9-8 14:39 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我開始肚谷咁,但唔痛...... 有不祥預感除非今晚俾我check到唔係白雪雪




大宅

積分: 2307


912#
發表於 11-9-8 15:24 |只看該作者
各位好,我下個月都開始開工喇~~~
6月開始探體溫同用紅D...6,7月都好準31day,溫度同紅D又match喎....唔知今個月搞咩,紅D日日得個烘,體溫又亂亂地....
btw,下個月正或開工,希望正精返!!!希望個個jm快快bingo!!!


男爵府

積分: 6375


913#
發表於 11-9-8 15:33 |只看該作者

引用:各位好,我下個月都開始開工喇~~~6月開始探

原帖由 little_kawai 於 11-09-08 發表
各位好,我下個月都開始開工喇~~~
6月開始探體溫同用紅D...6,7月都好準31day,溫度同紅D又match喎....唔知今 ...
可能你開始緊張.....




大宅

積分: 2307


914#
發表於 11-9-8 16:02 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-8 15:33
可能你開始緊張.....

其實都唔係緊張...因為我由細到大M都好亂.
不過以前無需要理mouth:(個時唔識C),所以由得佢鍾意嚟就嚟...試過2個月先m一次
(感恩...我M反而唔太痛)
係打算要pregnant...先開始知驚,咁...計day我實唔準,咪學吓用紅D同溫度...點知試用又準返喎
但今個月又亂過...我估佢都係準準吓,要休息一個月掛,希望佢休息左一個月,下個月正式開工時又正常返啦~


男爵府

積分: 6375


915#
發表於 11-9-8 16:12 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-8+15:33+可能

原帖由 little_kawai 於 11-09-08 發表
其實都唔係緊張...因為我由細到大M都好亂.
不過以前無需要理(個時唔識C),所以由得佢鍾意嚟就嚟... ...
去睇e生check吓好d




大宅

積分: 2307


916#
發表於 11-9-8 16:26 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-8 16:12
去睇e生check吓好d

thx thx^^
因為之前成日肚痛,照過ultra sound,有睇埋子宮,話無問題,好正常,所以應該OK既~


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


917#
發表於 11-9-8 17:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-08+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-08 發表
你講邊隻呀,clear blue睇幾多week架喔,好多jm都話呢隻好準
我唔係講digital呀!
不過我有朋友digital話1-2 week pregnant ,但去醫生到都話驗唔到,再等多1week再驗先驗到




大宅

積分: 2307


918#
發表於 11-9-8 17:26 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-8 17:15
我唔係講digital呀!
不過我有朋友digital話1-2 week pregnant ,但去醫生到都話驗唔到,再等多1week再驗先 ...

咁咪digital仲快過醫生度驗!!!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


919#
發表於 11-9-8 17:36 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-8+17:15+我唔

原帖由 little_kawai 於 11-09-08 發表
咁咪digital仲快過醫生度驗!!!
Jm係話digital好sensitive 架




男爵府

積分: 6375


920#
發表於 11-9-8 17:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+little_kawai+於+11-09-08+發

原帖由 littlezoo 於 11-09-08 發表
Jm係話digital好sensitive 架
好想驗




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo