想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5940


901#
發表於 11-10-1 07:00 |只看該作者

回覆:Miss M I will waiting for UUUUUUU~~929

驗左都係無,m都未黎




別墅

積分: 854


902#
發表於 11-10-1 07:48 |只看該作者

回覆:Miss M I will waiting for UUUUUUU~~929

今日day 32, 剛用晨尿加紅D驗咗,條線得個"控",比盡都係10%,唉...好玩野囉,好無等到day 35, M小姐再唔黎,我先再驗驗。但左邊下腹有時赤亦痛,有次打乞痴用力得制即拿住痛




大宅

積分: 4490


903#
發表於 11-10-1 12:04 |只看該作者

回覆:Miss M I will waiting for UUUUUUU~~929

Hi all,我已失敗了,m小姐喺我瞓醒嘅時候就嚟咗喇~




大宅

積分: 4490


904#
發表於 11-10-1 12:05 |只看該作者

引用:驗左都係無,m都未黎 +

原帖由 cc_ivy 於 11-10-01 發表
驗左都係無,m都未黎
Ivy,我已失敗了,期待你嘅好消息





大宅

積分: 4490


905#
發表於 11-10-1 12:06 |只看該作者

引用:今日day+32,+剛用晨尿加紅D驗咗,條線得個"

原帖由 Peanutqbi 於 11-10-01 發表
今日day 32, 剛用晨尿加紅D驗咗,條線得個"控",比盡都係10%,唉...好玩野囉,好無等到day 35, M小姐再唔 ...
每日check住囉




大宅

積分: 4490


906#
發表於 11-10-1 12:07 |只看該作者

引用:快D來啦...M小姐...我真是怕了你....我平均

原帖由 hksugar 於 11-10-01 發表
快D來啦...M小姐...我真是怕了你....我平均DAY 29-33 的

個溫到又唔似有左, CHECK 綠D又唔來
咦,仲未嚟可能有機喎




大宅

積分: 4490


907#
發表於 11-10-1 12:11 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

丁丁,你點呀?有消息未呀?




男爵府

積分: 6108


908#
發表於 11-10-1 12:43 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

咁奇怪.....
我今日都day28....仲未黎m 呀....




男爵府

積分: 6108


909#
發表於 11-10-1 12:43 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

下個月再努力!!




男爵府

積分: 6108


910#
發表於 11-10-1 12:44 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

點解濕濕地?有分泌?




男爵府

積分: 6108


911#
發表於 11-10-1 12:45 |只看該作者

回覆:hksugar 的帖子

你幾時check green d ??




大宅

積分: 4617


912#
發表於 11-10-1 13:24 |只看該作者
午安呀~~~各位JM...
IVY :大家再努力...唔好俾壓力自己,用"我唔會有BB心態"這會成功好多,因無咁大壓力嘛,現在我不只話喜歡M小姐而且不斷同自己講"不唔生B"....哈哈~~唔知今次會好一點ma
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


913#
發表於 11-10-1 13:25 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-1 12:43
下個月再努力!!

我哋一齊努力!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


914#
發表於 11-10-1 13:25 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-1 12:44
點解濕濕地?有分泌?

咩事呀~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


915#
發表於 11-10-1 13:28 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

午安呀
我都覺得係因為今個月壓力大左 所以遲左先到
下個月我都知點做 放鬆放鬆!




男爵府

積分: 6108


916#
發表於 11-10-1 13:29 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

Miss m plz comes to me quickly hahaha




大宅

積分: 4490


917#
發表於 11-10-1 14:08 |只看該作者

回覆:Miss M I will waiting for UUUUUUU~~929

Add oil together~




大宅

積分: 4051


918#
發表於 11-10-1 14:30 |只看該作者
各位加油呀~
我沉晚終於都忍唔住拎左支CB DIG出黎試...結果是沒有懷孕呢~
今天都day28了..如果有應該都驗到架啦...
我都應該是失敗的~但M未到 (我CYCLE 係30-34)

哈哈..用電話覆左兩次真係唔得囉..最後我都要開NB呢...


大宅

積分: 4051


919#
發表於 11-10-1 14:36 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-1 12:11
丁丁,你點呀?有消息未呀?

我應該都無啦....


大宅

積分: 4617


920#
發表於 11-10-1 14:50 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-1 13:29
Miss m plz comes to me quickly hahaha

~~~~Miss MCOME with uuuu~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo