想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4051


901#
發表於 11-10-4 20:04 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 20:03
妳就好喇有得出...如我C6就無呢d耶喇...佢話"唔令""晒"....

哈哈...佢一向都LIKE買野..所以都無咩特別呢..


大宅

積分: 4617


902#
發表於 11-10-4 20:06 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-4 19:15
嘩又過左咁多版 又要追版 哈哈

使唔使開個"我哋第一個JM Bingo 呀!!!唔知下一個是誰??"
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


903#
發表於 11-10-4 20:07 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 20:06
使唔使開個"我哋第一個JM Bingo 呀!!!唔知下一個是誰??"

都好喎.....哈哈...


大宅

積分: 4617


904#
發表於 11-10-4 20:08 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 20:04
哈哈...佢一向都LIKE買野..所以都無咩特別呢..

妳就好呀~~攪到我d shopping引又出嚟喇~~~

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


905#
發表於 11-10-4 20:09 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 20:08
妳就好呀~~攪到我d shopping引又出嚟喇~~~

聽日放假呀...引佢出去買野啦...哈哈..


大宅

積分: 4617


906#
發表於 11-10-4 20:10 |只看該作者
妳哋Roll到第幾版.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


907#
發表於 11-10-4 20:13 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 20:09
聽日放假呀...引佢出去買野啦...哈哈..

佢今日放.....成日都係屋企.......打機不過我都無所謂~~~因我同佢出街睇唔到耶呢,所以我諗住聽日出去行街街...
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


908#
發表於 11-10-4 20:14 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 20:13
佢今日放.....成日都係屋企.......打機不過我都無所謂~~~因我同佢出街睇唔到耶呢,所以我諗住聽日 ...

梗係啦..出去行下買下...人都開心D....


男爵府

積分: 6108


909#
發表於 11-10-4 20:18 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

91 pages haha




男爵府

積分: 6108


910#
發表於 11-10-4 20:19 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

食飽Lu haha 好誇張 我今日食左四餐




男爵府

積分: 6108


911#
發表於 11-10-4 20:22 |只看該作者

回覆:究竟MISS M在哪裡929........

我想問下 正常有左幾多週 先會有唔舒服作嘔胸痛果d現象出現?




大宅

積分: 4617


912#
發表於 11-10-4 20:31 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-4 20:22
我想問下 正常有左幾多週 先會有唔舒服作嘔胸痛果d現象出現?

6-8weeks開始~~~~!!如有會嘔到12weeks,如無一路都無!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


913#
發表於 11-10-4 20:32 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-4 20:19
食飽Lu haha 好誇張 我今日食左四餐

唔誇張 ...遲d妳就知!!我試過2個鐘頭一餐!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


914#
發表於 11-10-4 20:33 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我今日都差唔多 好快又餓 真係餓到打鼓




男爵府

積分: 6108


915#
發表於 11-10-4 20:34 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

哦 即係正常既...




男爵府

積分: 5940


916#
發表於 11-10-4 20:35 |只看該作者

回覆:究竟MISS M在哪裡929........

開頭我食唔到野,食1/3盒飯就飽




男爵府

積分: 6108


917#
發表於 11-10-4 20:36 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

第幾週開始?




大宅

積分: 4617


918#
發表於 11-10-4 20:37 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-4 20:33
我今日都差唔多 好快又餓 真係餓到打鼓

我上上次有嘔的時侯係嗰頭食完(左手攞耶食,右手攞袋嘔)嗰頭嘔食咩嘔咩,但見到耶食又想再食嘔唔停,我d同事見到我咁都叫我唔好食,我連飲水也是如此.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


919#
發表於 11-10-4 20:38 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

咁嚴重 咁BB 咪會吸收唔到營養?




大宅

積分: 4617


920#
發表於 11-10-4 20:39 |只看該作者
我開新post law~~~yes or no
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo