跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8163


901#
發表於 06-2-28 11:35 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

姑姑
唔使感動流涕既
好配服你地湊兩個, 一個病時我都擔心到c咁滯...
你都爭取時間休息下

湯媽
最近湯仔既對答好攪笑, 快d把笑聲留住


大宅

積分: 4493


902#
發表於 06-2-28 11:44 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

toma / jackie / a ma:
對仔仔真係又愛又恨~

popo:
棠棠好錫媽咪.

googoo:
take good care ~

glory:
樂樂好高大. 佢有無比彤彤熱情的action嚇親呢?


男爵府

積分: 8163


903#
發表於 06-2-28 11:53 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

他貓
唔會嚇親, 係樂樂怕羞至真, 彤彤性格好友善, 大個一定會好多朋友


珍珠宮

積分: 34740


904#
發表於 06-2-28 12:08 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

toma/歌:

講起我都有d慚愧,我都冇乜點take care兩隻野,只係負責泵奶,安排曦曦既餐單,同mimi執下書包,做下功課讀下書咁,其他都冇理.

曦曦呢兩日有d痾爛,唔知關唔關d化痰藥事呢? ?-(


男爵府

積分: 5320


905#
發表於 06-2-28 12:18 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

popo,
鄧你高興, tt好乖仔.

^0^,
嘩 !! 你對mimi同細佬做左好多野ka la ! 仲話冇牙 ??? 一日得果24小時咋 !!

麻煩你地去apple tree個topic睇下相見到未丫 !!
最近yahoo令我好煩 d email成日收唔到, 有時要幾粒鍾先收到, 你地有冇呀 !!
apple tree, testing, testing


男爵府

積分: 8163


906#
發表於 06-2-28 12:22 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

姑姑
曦曦可能腸胃無咁好, 樂樂食化痰藥唔覺痾爛, 食消炎藥就會
係啦, 有時精神上既附出係唔覺唔覺


珍珠宮

積分: 34740


907#
發表於 06-2-28 12:38 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

soso:
re appletree
睇唔到呀!

soso/歌:
至弊我好多時唔記得同mimi做book report呢!

係呢,你地會點樣同小朋友講英文故事呢?
全英?or中英對照呢?


禁止訪問

積分: 3506


908#
發表於 06-2-28 13:24 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34740


909#
發表於 06-2-28 13:33 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

toma:

小朋友習慣左乜就乜嫁喇,
所以d書都話唔好隨便改變routine既野
可能mimi由細到大我都同佢講下英講下中
所以佢就冇抗拒我同佢講英文故事
但問題係
我都唔知佢明唔明個故事講乜?


大宅

積分: 4493


910#
發表於 06-2-28 14:11 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

toma:
妳又比亞仔哦.
妳工人每日都會講english story to tommy? 

googoo:
基本上如故事(simple one)係英文, 我會照讀英文. 但好多時佢聽唔明d英文生字, 會問點解, 咁我就會用中文解釋. 如係比較complicated長的英文故事, 會用中文講幾次先.

彤彤好古怪, 每晚揀黎揀去都係個幾本story books. 我揀個d又話唔鍾意. :evil:

妳地小朋友自己揀定父母幫佢揀書睇呢?


男爵府

積分: 8163


911#
發表於 06-2-28 14:28 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

湯媽


姑姑
講英文故事書時都會中英夾雜

他貓
有時係樂樂揀, 有時係我地揀, 不過我地揀既多, 因為佢都唔係咁主動去睇書


子爵府

積分: 12388


912#
發表於 06-2-28 14:39 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata
卓泓都鐘意自己揀, 又係睇黎睇去果幾本.

toma
no more mr b, should be mr a

re: mode of language
果d佢已經滾瓜爛熟的中文故事我會用英文再講.

你地問小朋友問題佢會唔會慣性答唔知/唔識?


男爵府

積分: 8163


913#
發表於 06-2-28 14:45 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


以前就好常答唔知, 不過宜家就少左講, 好多時反問番我...<阿媽, 你話呢>


禁止訪問

積分: 3506


914#
發表於 06-2-28 15:31 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13373


915#
發表於 06-2-28 15:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Googoo: Hope 曦曦 get well soon

Somimi, Tatacat, 老歌 & TommyMa: Thanks 我開始 到一言九頂既階段

老歌: 童言...我都冇mark低呀


男爵府

積分: 8163


916#
發表於 06-2-28 16:13 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

老婆婆
樂樂臨睡前成日都叫我講番0-1歲既野佢聽, 所以宜家有特別發生既事都會mark低, 留番大個送番比佢
<一言九頂> 樂樂仲好鍾意搵藉口同理由添呀, 比佢激c :tongue:


禁止訪問

積分: 3506


917#
發表於 06-2-28 16:14 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34740


918#
發表於 06-2-28 16:15 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

TATA:
一時MIMI揀, 一時我揀.我通常揀D佢未睇過的.

MEI:
唔會.


男爵府

積分: 8163


919#
發表於 06-2-28 16:39 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

湯媽
東西貿易:21919082(可用日元付款)
永恒倉: 25567787
另外聽聞西田做緊特價beanstalk$150一罐..
樂樂都係食beanstalk, 如想試我


禁止訪問

積分: 6817


920#
發表於 06-2-28 22:42 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo