跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1455


921#
發表於 09-4-27 16:24 |只看該作者
我打左返學校問喇....
6月吾會有父親節活動..
唔....我又要諗諗點轉好喇.....

原帖由 klam 於 09-4-27 16:22 發表
12爸旅行果度, 我搵左亞妹幫, 但我而家仲頭痕緊, 星期六班, 果度我同吾同佢轉班好?我改左6月班, 一陣6月又話有父親節慶祝會....我咪又要skip一堂?
希ma, 你記吾記得學校行事曆入面, 有冇寫6月有慶祝活動?

...


男爵府

積分: 7703


922#
發表於 09-4-27 16:31 |只看該作者
世上只有媽媽好..
原帖由 klam 於 09-4-27 16:24 發表
我打左返學校問喇....
6月吾會有父親節活動..
唔....我又要諗諗點轉好喇.....
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5465


923#
發表於 09-4-27 16:33 |只看該作者
我都以為會有父親節活動tim, 咁即係旅行嗰日你亞妹代12pa去呀?

原帖由 klam 於 09-4-27 16:22 發表
12爸旅行果度, 我搵左亞妹幫, 但我而家仲頭痕緊, 星期六班, 果度我同吾同佢轉班好?我改左6月班, 一陣6月又話有父親節慶祝會....我咪又要skip一堂?
希ma, 你記吾記得學校行事曆入面, 有冇寫6月有慶祝活動?

...


男爵府

積分: 5465


924#
發表於 09-4-27 16:34 |只看該作者
係呢, d爸爸會唔會唔抵得我哋呢?
原帖由 tantaub 於 09-4-27 16:31 發表
世上只有媽媽好..


大宅

積分: 1455


925#
發表於 09-4-27 16:38 |只看該作者
我打去前, 12 爸都話估吾會有活動, 佢話d亞爸都吾會個個得閒出席啦~

yes! ee代替12 pa

原帖由 cl76215 於 09-4-27 16:33 發表
我都以為會有父親節活動tim, 咁即係旅行嗰日你亞妹代12pa去呀?


男爵府

積分: 5465


926#
發表於 09-4-27 17:05 |只看該作者
我覺得d男人口硬, 扮嘢啫, 其實個心唔知幾想.

上年playgroup老師教希希整左條呔送比爸爸父親節禮物, C6見到不知幾開心, 即刻掛係廳度, 擺左大半年先丟.

原帖由 klam 於 09-4-27 16:38 發表
我打去前, 12 爸都話估吾會有活動, 佢話d亞爸都吾會個個得閒出席啦~

yes! ee代替12 pa


大宅

積分: 1455


927#
發表於 09-4-28 11:05 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-4-27 17:05 發表
我覺得d男人口硬, 扮嘢啫, 其實個心唔知幾想.

上年playgroup老師教希希整左條呔送比爸爸父親節禮物, C6見到不知幾開心, 即刻掛係廳度, 擺左大半年先丟.

...

I Agree!
尋年playgroup?有整呔咩?......吖....希希俾12返多(長)左2個月...12冇得整呔


大宅

積分: 1455


928#
發表於 09-4-28 11:06 |只看該作者
尋日學校冇派通告既?(旅行改期)


男爵府

積分: 5465


929#
發表於 09-4-28 11:57 |只看該作者
我都收唔到喎, 可能未整得切啫

原帖由 klam 於 09-4-28 11:06 發表
尋日學校冇派通告既?(旅行改期)


男爵府

積分: 5465


930#
發表於 09-4-28 12:07 |只看該作者

回覆 # 的文章

6299上星期間去左兩日一夜, 62途中已經發燒,又疴. 尋日返到嚟聲都拆哂, 我都未見過佢病得咁犀利. 咪就嚟有3日假期嘅, 但有二日要去白事, 所以都無咩地方去到喇.


大宅

積分: 1455


931#
發表於 09-4-28 13:11 |只看該作者
乜你又咁多事既?
希希爺爺, 係冷到還是玩得攰得制呀?要小心身體呀, 近日有x流感, 要小心d...
我地就安排食"母親節"飯, 早d食, 易約d, 又平d....

原帖由 cl76215 於 09-4-28 12:07 發表
6299上星期間去左兩日一夜, 62途中已經發燒,又疴. 尋日返到嚟聲都拆哂, 我都未見過佢病得咁犀利. 咪就嚟有3日假期嘅, 但有二日要去白事, 所以都無咩地方去到喇. ...


大宅

積分: 1455


932#
發表於 09-4-28 13:15 |只看該作者
我呢星期lunch食早d(11:45-12:45),頭先我去裕民商場下面行左一個圈, 都冇乜野睇, d童裝, 一睇就知係大陸造大陸款(d質地都幾麻麻), 但就賣緊百貨公司既價錢, $8x-$1xx......都幾癲....結果我都係空手而回~

原帖由 klam 於 09-4-28 13:11 發表
乜你又咁多事既?
希希爺爺, 係冷到還是玩得攰得制呀?要小心身體呀, 近日有x流感, 要小心d...
我地就安排食"母親節"飯, 早d食, 易約d, 又平d....

...


男爵府

積分: 5465


933#
發表於 09-4-28 14:19 |只看該作者
係呢, 聽到豬流感都驚, 好怕好似SARA時日日帶口罩,街又無得出. 嗰時帶到個咀圍住生暗瘡.

母親節食飯, 慶祝你媽媽, 定99, 定係你呀?

原帖由 klam 於 09-4-28 13:11 發表
乜你又咁多事既?
希希爺爺, 係冷到還是玩得攰得制呀?要小心身體呀, 近日有x流感, 要小心d...
我地就安排食"母親節"飯, 早d食, 易約d, 又平d....

...


男爵府

積分: 5465


934#
發表於 09-4-28 14:31 |只看該作者
係呀, 上次我都係執到件雨褸好嘢咋, 如果成$80幾蚊, 百貨公司減價我都買到啦.

我亞嫂以為我未買到雨褸, 嗰日佢又買左件POOH POOH雨褸比希希, 我兒甥女見到又大喊(其實我亞嫂買左 KITTY遮比佢), D細路真係野蠻起上嚟都唔洗理由.


F
原帖由 klam 於 09-4-28 13:15 發表
我呢星期lunch食早d(11:45-12:45),頭先我去裕民商場下面行左一個圈, 都冇乜野睇, d童裝, 一睇就知係大陸造大陸款(d質地都幾麻麻), 但就賣緊百貨公司既價錢, $8x-$1xx......都幾癲....結果我都係空手而回~

...


大宅

積分: 1455


935#
發表於 09-4-28 15:49 |只看該作者
3個亞媽都有份食,
婆婆果邊食一餐, 嫲嫲果邊食一餐
我就2邊都有份食..哈哈!

12都成日叫住買把庶, 雨褸, 水鞋俾佢,
但...雨褸:佢已經有喇, 庶:99舊年買過一把比童裝更細既kitty庶俾佢, 但3日後把庶已經要報銷喇, 99俾佢喎屋企周圍fig, 吾拮到眼都偷笑喇; 水鞋:有2對膠鞋喇, 仲買水鞋?著得果一兩次, 一陣又吾岩著....
12仲要話:mama我好想把庶呀, 你買比我啦, ....我都冇, 你買俾我啦, 我好想要, .......
講到好慘咁….攪到我地好似好衰咁, 我同c6唯有同佢講:d搬左屋先買啦….氹得一時得一時啦….
原帖由 cl76215 於 09-4-28 14:31 發表
係呀, 上次我都係執到件雨褸好嘢咋, 如果成$80幾蚊, 百貨公司減價我都買到啦.

我亞嫂以為我未買到雨褸, 嗰日佢又買左件POOH POOH雨褸比希希, 我兒甥女見到又大喊(其實我亞嫂買左 KITTY遮比佢), D細路真係野蠻起上嚟 ...


男爵府

積分: 5465


936#
發表於 09-4-28 16:29 |只看該作者
12會識扭買嘢啦, 又係嘅, 見到佢好失望個樣自己又唔忍心. 上次買雨褸同水鞋都無乜點著啦, 佢自己著住雨褸, 但又搶爺爺把遮用, 嫲嫲咪索性買把遮比佢用.

希希依排晚晚扭去惠康, 佢鍾意自己推住架車"片"返轉, 鬼叫我屋企樓下係惠康, 唔同佢去又DUM哂頭想喊, 同佢去又好似成日運吉, D職員都認得我哋啦, 有時唔好意思都買返小小嘢. 不過諗住同佢講數, 要乖唔好喊先有得去.



原帖由 klam 於 09-4-28 15:49 發表
3個亞媽都有份食,
婆婆果邊食一餐, 嫲嫲果邊食一餐
我就2邊都有份食..哈哈!

12都成日叫住買把庶, 雨褸, 水鞋俾佢,
但...雨褸:佢已經有喇, 庶:99舊年買過一把比童裝更細既kitty庶俾佢, 但3日後把庶已經要報銷喇, 9 ...


大宅

積分: 1455


937#
發表於 09-4-29 13:18 |只看該作者
結果, 你有冇交相呀?(母親節卡通人物)
12 9/5 & 16/5都參加喇...

原帖由 cl76215 於 09-4-28 16:29 發表
12會識扭買嘢啦, 又係嘅, 見到佢好失望個樣自己又唔忍心. 上次買雨褸同水鞋都無乜點著啦, 佢自己著住雨褸, 但又搶爺爺把遮用, 嫲嫲咪索性買把遮比佢用.

希希依排晚晚扭去惠康, 佢鍾意自己推住架車"片"返轉, 鬼叫我 ...


男爵府

積分: 5465


938#
發表於 09-4-29 13:55 |只看該作者
結果都係無嘅, 但我有好認真諗過點攪, 真係無咩頭绪, 你呢?

你同12掉到班喇?

學校尋日有通告超平影証件相, 交左form未?

原帖由 klam 於 09-4-29 13:18 發表
結果, 你有冇交相呀?(母親節卡通人物)
12 9/5 & 16/5都參加喇...


大宅

積分: 1455


939#
發表於 09-4-30 13:05 |只看該作者
我冇諗過點扮, 但有諗...以前細過影果d算吾算....有邊張會有埋份一齊影?...結果都係冇出手去搵啦...

交左回條報埋名俾埋$添喇, 我驚拖拖下吾記得呀!

轉班果度...都度左好耐, 最後簡左=>付出金錢, 換取9/5&16/5兩日學校活動, 將星期六班hold住, 改6月...
希望到時報到&有位啦.~



原帖由 cl76215 於 09-4-29 13:55 發表
結果都係無嘅, 但我有好認真諗過點攪, 真係無咩頭绪, 你呢?

你同12掉到班喇?

學校尋日有通告超平影証件相, 交左form未?


男爵府

積分: 5465


940#
發表於 09-4-30 22:00 |只看該作者
原帖由 klam 於 09-4-30 13:05 發表
我冇諗過點扮, 但有諗...以前細過影果d算吾算....有邊張會有埋份一齊影?...結果都係冇出手去搵啦...

交左回條報埋名俾埋$添喇, 我驚拖拖下吾記得呀!

轉班果度...都度左好耐, 最後簡左=>付出金錢, 換取9/5&16/5兩日 ...
咁係咪錢照交, 頭兩堂唔返? 嗰次PALYGROUND我都係咁, 第一堂撞啱基恩INTERVIEW, 唯有嘥一堂錢.

啱啱去完大酒店返嚟, 好鬼攰. 好彩62話希希好乖, 等到咁夜都無扭計咋! (你知希希幾鬼煩先得架)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo