立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 75475
原文章由 goodday228 於 08-11-24 15:17 發表 TXB好鬼衰, 咁都唔成機啦埋子華上黎做個楝篤笑, 順便宣傳下嘛, 成日淨係識林風
原文章由 goodday228 於 08-11-24 15:40 發表 我諗唔會啦, 佢一早都無做野啦, 以txb手法唔打籮咁報導呀?
原文章由 goodday228 於 08-11-24 15:46 發表 我覺得依家年代特別多左咁?! 覺唔覺?
原文章由 goodday228 於 08-11-24 16:13 發表 因為我唔係逐粒逐粒咁meet黎食嘛 , btw, 食西瓜我都唔係刨來吃的
原文章由 goodday228 於 08-11-24 16:33 發表 我地上期扣埋都交2百幾, 已經覺得好抵了
原文章由 carollam310 於 08-11-24 19:17 發表 我要整"環保聖誕吊飾"呀.... 我諗黎諗去都唔知用乜野材料好...... 最後決定用舊既VCD+舊年曆底果塊硬咭.... 再拎D舊既聖誕樹裝飾物黎用......
原文章由 laamling 於 08-11-25 08:26 發表 套劇講真個意識都幾大膽下, 有講男人對自己既女人因愛而虐待, 女同性戀者既煩惱, 仲有就係因自己內心既陰影對性患有恐懼, 但好唔好睇就真係好睇個人, 我就覺得一般啦, 係呀, 出年無線既"J2"有得睇架~~ 套劇我淨係識"野田妹"架咋咁大把~~~
原文章由 laamling 於 08-11-25 08:29 發表 嘩~~~咁正, 唉~~~我扣埋都仲要交 $400 呀陰功~~~
原文章由 laamling 於 08-11-25 08:32 發表 咁又真係幾貴架, 所以囡囡有時見到出面啲 cake 咁貴, 就話不如自己整啦, 佢做既都 ok 好食架~~~
原文章由 laamling 於 08-11-25 08:34 發表 哦~~~但我諗我夏天就冇問題, 但冬天呢就唔得囉, 好鬼 C凍架嘛~~~
原文章由 laamling 於 08-11-25 08:37 發表 我都係一樣, 今年睇都係諗住見下子華架咋, 點知~~~
原文章由 laamling 於 08-11-25 08:44 發表 囡囡星期日試左, 我就琴日試, 唔~~~個蝦餅都唔錯, 幾脆同啲蝦都幾大隻, 但就係個汁太少喇, 唔知第二間係咪咁, 我樓下果間啲漿簡直少到冇朋友呀, 個面積大約個 5 蚊咁大, 咁你話呀, 點會全個都食度汁喎, 咁有汁既咪好好食囉, 冇既就..........
原文章由 laamling 於 08-11-25 08:49 發表 又真係幾痛架, 由其是係果晚沖涼, 真係痛到0雪0雪聲, 而家我最擔心係下個月啲痂唔知好番晒未, 因姨甥女結婚要見人架嘛~~~
原文章由 laamling 於 08-11-25 08:55 發表 我都希望係咁, 但如果冇既話, 自己都唔會唔開心, 盡左自己既責任就 ok 架喇~~~
原文章由 laamling 於 08-11-25 08:57 發表 咁 download 都好呀, 可以幾時睇都得~~~
原文章由 laamling 於 08-11-25 09:01 發表 咁你媽咪又講得對喎, 點解你會想睇呀, 想知自己幾時發達~~~
原文章由 laamling 於 08-11-25 09:15 發表 唔知呢, 我覺得而家做女人, 仲身苦過做男人~~~
原文章由 laamling 於 08-11-25 09:17 發表 咁咪益左你囉~~~
原文章由 laamling 於 08-11-25 09:24 發表 嘢~~~咁都比你知道左, 唔濟呀~~~
原文章由 goodday228 於 08-11-24 15:49 發表 為什麼呀? 係咪諗字我諗到瞓唔著呢
原文章由 laamling 於 08-11-25 09:28 發表 你地就好啦, 係呢, 你地係咪都係兩個月交一次電費架~~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy