影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   4


水晶宮

積分: 68585

親子王國15週年勳章


921#
發表於 17-9-28 09:42 |只看該作者
htts 發表於 17-9-21 09:10
咁點解只俾HANDSOME一個, 唔SPONSOR澈, 英仁或者SUZY呢?
梗係越少人知越好啦!
[


水晶宮

積分: 68585

親子王國15週年勳章


922#
發表於 17-9-28 09:57 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-9-22 08:23
我覺得最後係靜媛幻想出來的
ME 2
[


水晶宮

積分: 68585

親子王國15週年勳章


923#
發表於 17-9-28 10:00 |只看該作者
htts 發表於 17-9-22 08:53
我相反, 覺得星CB左, 原因:

(1) 媛同星告別時, 有句話 我地要再見, 但星已消失了, 我覺得呢個位有D 暗 ...
妳睇得好細緻, 但我都仍覺得係幻想多.
[


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


924#
發表於 17-9-28 10:06 |只看該作者
amychoi 發表於 17-9-28 10:00
妳睇得好細緻, 但我都仍覺得係幻想多.
每人FEELING 唔同, 所以叫OPEN ENDING, 我自己係覺得CB左。 呢個ENDING我接受架, 係某D 位EDIT得古怪左DD外.


水晶宮

積分: 68585

親子王國15週年勳章


925#
發表於 17-9-28 10:42 |只看該作者
htts 發表於 17-9-28 10:06
每人FEELING 唔同, 所以叫OPEN ENDING, 我自己係覺得CB左。 呢個ENDING我接受架, 係某D 位EDIT得古怪左DD ...
yes! op係最好, win埋最後一擊, 等觀眾仲有得傾.
[


琥珀宮

積分: 190256

畀面勳章 親子王國15週年勳章


926#
發表於 17-9-28 12:17 |只看該作者
amychoi 發表於 17-9-28 09:37
尋晚睇埋最兩集, 妳講果集訓左幾次

咁最後果集有冇瞓呀


水晶宮

積分: 68585

親子王國15週年勳章


927#
發表於 17-9-28 12:19 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-9-28 12:17
咁最後果集有冇瞓呀
最後半個鐘唔咁訓, 答應版主睇完要答問題.

點評

htts    發表於 17-9-28 14:09
[


琥珀宮

積分: 190256

畀面勳章 親子王國15週年勳章


928#
發表於 17-9-28 12:21 |只看該作者
amychoi 發表於 17-9-28 10:00
妳睇得好細緻, 但我都仍覺得係幻想多.

因為其他CB的人都冇得留低

我都仍覺得係幻想x2


琥珀宮

積分: 190256

畀面勳章 親子王國15週年勳章


929#
發表於 17-9-28 12:21 |只看該作者
amychoi 發表於 17-9-28 12:19
最後半個鐘唔咁訓, 答應版主睇完要答問題.

最後果集唔悶喎,你有冇喊呀


琥珀宮

積分: 190256

畀面勳章 親子王國15週年勳章


930#
發表於 17-9-28 12:22 |只看該作者
amychoi 發表於 17-9-28 10:42
yes! op係最好, win埋最後一擊, 等觀眾仲有得傾.

win埋最後一擊>>>呢句點解?


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


931#
發表於 17-9-28 12:24 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-9-28 12:21
最後果集唔悶喎,你有冇喊呀
我有呀, 播完啦, 你仲追緊咩劇呀


水晶宮

積分: 68585

親子王國15週年勳章


932#
發表於 17-9-28 12:25 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-9-28 12:21
最後果集唔悶喎,你有冇喊呀
無呀! 只係一家人郊遊果幕, 突然大妹喊果刻都感人.

[


水晶宮

積分: 68585

親子王國15週年勳章


933#
發表於 17-9-28 12:29 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-9-28 12:22
win埋最後一擊>>>呢句點解?
即係播完, 結局係OP都嬴埋觀眾仲在結論., 好似我地仲講CB定幻想
係我自己諗

[


琥珀宮

積分: 190256

畀面勳章 親子王國15週年勳章


934#
發表於 17-9-28 12:30 |只看該作者
mcyw888 發表於 17-9-28 12:24
我有呀, 播完啦, 你仲追緊咩劇呀

我啱啱開左當你沉睡時,今朝睇左半集,好睇呀但唔見有人開舖傾嘅?你有冇睇呀?


琥珀宮

積分: 190256

畀面勳章 親子王國15週年勳章


935#
發表於 17-9-28 12:32 |只看該作者
amychoi 發表於 17-9-28 12:25
無呀! 只係一家人郊遊果幕, 突然大妹喊果刻都感人.

我一睇到告別呢d情境就好易喊


水晶宮

積分: 68585

親子王國15週年勳章


936#
發表於 17-9-28 12:33 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-9-28 12:30
我啱啱開左當你沉睡時,今朝睇左半集,好睇呀但唔見有人開舖傾嘅?你有冇睇呀?
...
POLLY向mcyw888拉梗票呀!

我dl左應放假先睇.

[


琥珀宮

積分: 190256

畀面勳章 親子王國15週年勳章


937#
發表於 17-9-28 12:33 |只看該作者
amychoi 發表於 17-9-28 12:29
即係播完, 結局係OP都嬴埋觀眾仲在結論., 好似我地仲講CB定幻想
係我自己諗

我覺得套劇又唔係咁差,只係比較拖同平淡

點評

amychoi    發表於 17-9-28 12:36


水晶宮

積分: 68585

親子王國15週年勳章


938#
發表於 17-9-28 12:35 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-9-28 12:32
我一睇到告別呢d情境就好易喊
我一睇到告別呢d情境就好易喊 = > 我都係, 但佢地之前喊左好多次, 有些盲目, 因拖得太耐, 有些悶, 無咩心機專心睇啦!
[


琥珀宮

積分: 190256

畀面勳章 親子王國15週年勳章


939#
發表於 17-9-28 12:36 |只看該作者
amychoi 發表於 17-9-28 12:33
POLLY向mcyw888拉梗票呀!

我dl左應放假先睇.

我睇左半集真係唔錯,而家心掛掛一陣lunch睇埋下半集,希望唔係只係第一集先拍到咁吸引啦


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


940#
發表於 17-9-28 14:09 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-9-28 12:21
因為其他CB的人都冇得留低

我都仍覺得係幻想x2
可能時間未到, 佢地CB,都無拍落去啦

點評

ccdccl    發表於 17-9-28 15:01

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo