立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18922
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 01:20 PM 發表 我都係o架. 有咩野..我都係叫老公出聲.. 費時一陣好話我話佢... 遲吓坐月,叫o左99過o黎煮野我食.. 我都有o的驚... 唔知點叫佢幫我手.. 始終唔係呀媽,咩都講得嘛.. 想食乜,同呀媽講一句就得o剌.. 但99好似唔係幾好 ...
子爵府
積分: 10674
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:29 發表 都算啩... 我都好少同佢接觸... 所以唔係真係好清楚... 希望到時唔好有咩誤會或唔開心o既事就好了..
原帖由 毛B 於 09-4-27 01:24 PM 發表 我真係覺得你好有煮野食嘅天份, 一講就明, 勁呀!!
侯爵府
積分: 20768
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:30 發表 食o左o剌~ 今日中午煮麵食咋...尋晚都冇煮飯.. 同老公呀仔去o左新都會食飯.. 好耐冇試過,一家三口出街食飯了... 尋日最終忍唔住買o左張sofa... ...
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 01:30 PM 發表 食o左o剌~ 今日中午煮麵食咋...尋晚都冇煮飯.. 同老公呀仔去o左新都會食飯.. 好耐冇試過,一家三口出街食飯了... 尋日最終忍唔住買o左張sofa... ...
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:31 發表 你而家係咪lunch hr ar? 你冇出去食飯o既?
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:31 發表 咁又係, 始終唔係阿媽, 好多野直接講又唔係, 唔講又唔係.....不過你99都係一個明事理既人, 都應該ok既~
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:32 發表 唔係呀, 我上次失敗左一次, 今次先整得好架咋~~
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:32 發表 係喎~eva.. 你o係機場做.. 有冇叫你地返工帶口罩呀?
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 01:34 PM 發表 希望啦~ 而家仲諗緊..join 唔join 康加慧個坐月療程.. 老公又叫我直接搵番屯門個中醫算.. 唔好waste 埋呢o的錢喎~
原帖由 毛B 於 09-4-27 13:33 發表 出去行下咪好囉, 個人心情都輕鬆d喇, 買左咩梳化呀?
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:34 發表 希望啦~ 而家仲諗緊..join 唔join 康加慧個坐月療程.. 老公又叫我直接搵番屯門個中醫算.. 唔好waste 埋呢o的錢喎~
原帖由 毛B 於 09-4-27 13:34 發表 我感冒呀, 所以今日放左日假‘斗斗‘唔想返工傳比人呀
原帖由 毛B 於 09-4-27 01:35 PM 發表 我相信你一定好過我好多就真, 我整黎整去都係果幾味咋
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:36 發表 係呀~難得尋日出街冇唔舒服.. o係實惠買之嘛... 因為張sofa 爛到我容忍唔到o既程度了..
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:36 發表 我都覺得唔好浪費係呢d療程度, 你平時都有個中醫跟開, 叫佢執d野係幫你補身仲好, 果d療程又貴, 不如留返d錢比你自己補身之餘又可以買野比BB~
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 01:38 PM 發表 我老公又係咁講... 不過,就要專登入屯門睇佢攞藥o羅... 雖然係貴..但好多野唔洗煩... 我99應該咩都唔識o架...
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:37 發表 咁你真係要好好休息o剌~
原帖由 毛B 於 09-4-27 13:36 發表 個坐月療程係有d咩架?????
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy