跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


921#
發表於 09-4-27 13:31 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 01:20 PM 發表

我都係o架.
有咩野..我都係叫老公出聲..
費時一陣好話我話佢...

遲吓坐月,叫o左99過o黎煮野我食..
我都有o的驚...
唔知點叫佢幫我手..
始終唔係呀媽,咩都講得嘛..
想食乜,同呀媽講一句就得o剌..
但99好似唔係幾好 ...


咁又係, 始終唔係阿媽, 好多野直接講又唔係, 唔講又唔係.....不過你99都係一個明事理既人, 都應該ok既~


子爵府

積分: 10674


922#
發表於 09-4-27 13:31 |只看該作者
咁ok喇, 開頭叫老公講先, 跟住睇下咩環境先再自己出聲!!
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:29 發表

都算啩...
我都好少同佢接觸...
所以唔係真係好清楚...
希望到時唔好有咩誤會或唔開心o既事就好了..


伯爵府

積分: 18922


923#
發表於 09-4-27 13:32 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 01:24 PM 發表
我真係覺得你好有煮野食嘅天份, 一講就明, 勁呀!!


唔係呀, 我上次失敗左一次, 今次先整得好架咋~~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


924#
發表於 09-4-27 13:32 |只看該作者
係喎~eva..
你o係機場做..
有冇叫你地返工帶口罩呀?


子爵府

積分: 10674


925#
發表於 09-4-27 13:33 |只看該作者
出去行下咪好囉, 個人心情都輕鬆d喇, 買左咩梳化呀?
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:30 發表

食o左o剌~
今日中午煮麵食咋...尋晚都冇煮飯..
同老公呀仔去o左新都會食飯..
好耐冇試過,一家三口出街食飯了...

尋日最終忍唔住買o左張sofa... ...


伯爵府

積分: 18922


926#
發表於 09-4-27 13:33 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 01:30 PM 發表

食o左o剌~
今日中午煮麵食咋...尋晚都冇煮飯..
同老公呀仔去o左新都會食飯..
好耐冇試過,一家三口出街食飯了...

尋日最終忍唔住買o左張sofa... ...



真係好呀, 出去行街食飯, 又有收穫~~


子爵府

積分: 10674


927#
發表於 09-4-27 13:34 |只看該作者
我感冒呀, 所以今日放左日假‘斗斗‘唔想返工傳比人呀
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:31 發表

你而家係咪lunch hr ar?
你冇出去食飯o既?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


928#
發表於 09-4-27 13:34 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:31 發表
咁又係, 始終唔係阿媽, 好多野直接講又唔係, 唔講又唔係.....不過你99都係一個明事理既人, 都應該ok既~

希望啦~
而家仲諗緊..join 唔join 康加慧個坐月療程..
老公又叫我直接搵番屯門個中醫算..
唔好waste 埋呢o的錢喎~


子爵府

積分: 10674


929#
發表於 09-4-27 13:35 |只看該作者
我相信你一定好過我好多就真, 我整黎整去都係果幾味咋
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:32 發表


唔係呀, 我上次失敗左一次, 今次先整得好架咋~~


子爵府

積分: 10674


930#
發表於 09-4-27 13:35 |只看該作者
我今日無返都未知要唔要喎, 睇黎都走唔甩lu
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:32 發表
係喎~eva..
你o係機場做..
有冇叫你地返工帶口罩呀?


伯爵府

積分: 18922


931#
發表於 09-4-27 13:36 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 01:34 PM 發表

希望啦~
而家仲諗緊..join 唔join 康加慧個坐月療程..
老公又叫我直接搵番屯門個中醫算..
唔好waste 埋呢o的錢喎~



我都覺得唔好浪費係呢d療程度, 你平時都有個中醫跟開, 叫佢執d野係幫你補身仲好, 果d療程又貴, 不如留返d錢比你自己補身之餘又可以買野比BB~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


932#
發表於 09-4-27 13:36 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 13:33 發表
出去行下咪好囉, 個人心情都輕鬆d喇, 買左咩梳化呀?

係呀~難得尋日出街冇唔舒服..

o係實惠買之嘛...
因為張sofa 爛到我容忍唔到o既程度了..


子爵府

積分: 10674


933#
發表於 09-4-27 13:36 |只看該作者
個坐月療程係有d咩架?????
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:34 發表

希望啦~
而家仲諗緊..join 唔join 康加慧個坐月療程..
老公又叫我直接搵番屯門個中醫算..
唔好waste 埋呢o的錢喎~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


934#
發表於 09-4-27 13:37 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 13:34 發表
我感冒呀, 所以今日放左日假‘斗斗‘唔想返工傳比人呀

咁你真係要好好休息o剌~


伯爵府

積分: 18922


935#
發表於 09-4-27 13:37 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 01:35 PM 發表
我相信你一定好過我好多就真, 我整黎整去都係果幾味咋



其實我整黎整去都係果幾味架咋....今次有christie教呢個"送", 又多左樣野食囉


子爵府

積分: 10674


936#
發表於 09-4-27 13:38 |只看該作者
咁咪好囉, 可以出去一家三口咁開心下, 又無唔舒服喎, 係咪好高興, 好開心呢~~~~~

OH? 係咪皓皓係梳化度跳, 跳到無哂彈力呀?
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:36 發表

係呀~難得尋日出街冇唔舒服..

o係實惠買之嘛...
因為張sofa 爛到我容忍唔到o既程度了..


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


937#
發表於 09-4-27 13:38 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-4-27 13:36 發表
我都覺得唔好浪費係呢d療程度, 你平時都有個中醫跟開, 叫佢執d野係幫你補身仲好, 果d療程又貴, 不如留返d錢比你自己補身之餘又可以買野比BB~

我老公又係咁講...
不過,就要專登入屯門睇佢攞藥o羅...

雖然係貴..但好多野唔洗煩...
我99應該咩都唔識o架...


伯爵府

積分: 18922


938#
發表於 09-4-27 13:41 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 01:38 PM 發表

我老公又係咁講...
不過,就要專登入屯門睇佢攞藥o羅...

雖然係貴..但好多野唔洗煩...
我99應該咩都唔識o架...


咁其實呢d療程同請一個陪月係咪一樣?


子爵府

積分: 10674


939#
發表於 09-4-27 13:41 |只看該作者
我次次感冒都係喉嚨痛.........仲要一痛無耐就發炎, 唉 都跖知點解會咁
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 13:37 發表

咁你真係要好好休息o剌~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


940#
發表於 09-4-27 13:42 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 13:36 發表
個坐月療程係有d咩架?????

佢包o左3次中醫上門診症..
同埋一個月o既中藥包..比我用o黎燉野食補身..
同加埋代茶同埋食療餐單...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo