連我都唔明佢做咩唔肯用...明明有問題都唔去改善),之後我同佢解釋番個原因,佢好似以為我有心恰佢咁,,,唉,,,總之同我撐到行啦!
:tongue: 唔做咪唔做囉!由佢地亂!費時我太過熱心幫佢做,到時又好心無好報! :tongue: :tongue: :tongue:
之後仲有好多惡頂嘢,,,佢好鐘意睇住我做嘢,仲要干涉埋我既做法,連我用FAX機COPY文件都要話我咁樣COPY慢(佢地係無影印機的)...我要用TRADE分文件,佢又話咁樣會SIDE位,會搞到我無位做嘢...
至難頂就係我每處理一份文件,佢都好似錄音機咁重複又重複咁教我,每次教都係長篇大論,教完仲要同我講因果("點解要COPY一份俾自己KEEP呢,因為...所以...萬一到期時....我地就...咁就唔會...萬一我地無COPY...佢地又唔見咗份文件...我地就...."X N次)...剩係一份小工作都可以講九萬幾次,每次可以講個幾兩個字...搞到我諗起周星馳嗰套'月光寶盒'裡面,羅家英演嗰位'大師':"悟空,你咁就曳曳喇,你點可以咁樣同觀音姐姐講嘢...你咁樣...觀音姐姐會唔鐘意架...如果你可以...你就...(下刪數百句...)
"
我隻佬仲衰,睇住我受緊苦,唔救我不但只,仲要即閃~~~任得我係咁俾佢大佬煩,食晏晝飯時仲要笑我仲要猛話佢自己幾咁好彩....
豈有此理!!!!