想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


921#
發表於 10-5-26 10:46 |只看該作者
原帖由 annieeinna 於 10-5-25 22:43 發表


事假= annual leave,都無人會問,
但有到診紙就唔當病假唔當annual leave,
都係個句,呢個世界八掛既人多到數唔到,
真係為左寧靜既生活,我唔想俾同事知道太多野,
況且,最唔忍得口既係老闆。。。。 ...


老闆??
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


922#
發表於 10-5-26 10:50 |只看該作者
原帖由 annieeinna 於 10-5-25 22:46 發表


由上個cycle 起都無用到,今個cycle都唔會用啦,
多左個D我搬屋時都掉左,
我就係唔信要用紅D綠D先可以生到B!


你咁講...燒屎會少咗好多生意呢。
不過老實講...日日咁用紅綠d chk 住...壓力真係好大。
生仔已經有壓力...點解仲要再加添壓力比自已呢?? 如果cycle 準既...自已咪係大約日子努力下囉, 試過都唔得既...最好就去醫生到驗查下。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


923#
發表於 10-5-26 10:52 |只看該作者
原帖由 annieeinna 於 10-5-25 22:50 發表


你喜歡就OKAY啦,男人既諗法有時好奇怪。。。。
我老公成日叫的剪短D,我話係係係,同你一樣好唔好。。。。



哈哈哈~~你老公d口"敏"...好似我亞媽, 我亞媽又係咁架...成日嚴三嚴四...又話點解唔剪短d, 我就話同你一樣男人頭好唔好?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


924#
發表於 10-5-26 10:59 |只看該作者
原帖由 jennynini 於 10-5-25 22:54 發表


我cycle長, 又唔想估估下,
會係差唔多日子用,
一個cycle都用唔到10條

用都唔係問題,
但用左令自己更緊張就唔好用,
見d jm成日係m前check,
見有線又以為有機,
m一到就大受打擊,
唔講....仲以為check得勤 ...


咪就係囉...依家d燒屎成日話...你m前紅d有淺線就機會好大架啦, 你再chk 啦...日日chk住啦...如果日日係咁加深就好大機會bingo架啦。 唉~~聽個個jm真係好開心呀...日日睇住係咁深色....點知..m前一兩日...乜色到無 or 變得淺色。 你話呢~~~呢d壓力真係人都癜呀。 點解要咁折磨自已呢?

2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


925#
發表於 10-5-26 11:00 |只看該作者
原帖由 annieeinna 於 10-5-25 22:57 發表


勤力獎, 買十送一囉。。。


哈哈哈~~~乜真係有野送架?? 邊個燒屎咁好人屎呀?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 13040

好媽媽勳章 醒目開學勳章


926#
發表於 10-5-26 11:01 |只看該作者
哈哈哈。。
你就甘样讲我都觉得听落有压力~~


我都好耐茅用red d....最多都系check下几时排卵跟住2个礼拜后等m到~ (心理准备迎接m小姐)
原帖由 bibifa1225 於 10-5-26 10:59 發表


咪就係囉...依家d燒屎成日話...你m前紅d有淺線就機會好大架啦, 你再chk 啦...日日chk住啦...如果日日係咁加深就好大機會bingo架啦。 唉~~聽個個jm真係好開心呀...日日睇住係咁深色....點知..m前一兩日...乜色到無 ...


~~~O猪 ma要生个健健康康既白白猪 :P~~~
~~go go go~~


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


927#
發表於 10-5-26 11:01 |只看該作者
原帖由 jennynini 於 10-5-25 22:57 發表


我上次d頭髮到膊去電髮,
電完老公話似花師奶

今次想留長電大圈,
希望好睇


係wooo....你上次電完都無比個背"隻"相我睇既?? 我想睇下電成點呀。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


928#
發表於 10-5-26 11:02 |只看該作者
原帖由 jennynini 於 10-5-25 23:00 發表


你老闆好似我其中一個同事,
有次講起想學車,
佢大大聲係好多同事面前講,
你諗住生b就唔好學啦.....下刪一大段,
攪到我鬼咁監介:;pppp:


男人黎架??:;pppp:
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


929#
發表於 10-5-26 11:03 |只看該作者
原帖由 mochapig 於 10-5-25 23:16 發表

我無咩所謂,咁一個順眼既髮型,佢睇都睇得順眼


你咪就佢呀...男人唔就得架。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


930#
發表於 10-5-26 11:09 |只看該作者
原帖由 mwongl 於 10-5-26 11:01 發表
哈哈哈。。
你就甘样讲我都觉得听落有压力~~


我都好耐茅用red d....最多都系check下几时排卵跟住2个礼拜后等m到~ (心理准备迎接m小姐)


我係睇到呢版既jm....係咁比人"吹眠"叫佢日日用....
你都咪話無壓力....我做睇個個都覺得辛苦, 生仔既野...壓力真係好嚴重影響到身體同荷以X架。何必呢~~~何必呢~~
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 13040

好媽媽勳章 醒目開學勳章


931#
發表於 10-5-26 11:12 |只看該作者
我估其其实有好多jm觉得自己又未去到要看医生阶段
但呢段时间又好心急有(通常呢d压力都系从家人或者朋友日日系度阿么哦lee陀。。。。)
所以咪红d大行其道咯~
原帖由 bibifa1225 於 10-5-26 11:09 發表


我係睇到呢版既jm....係咁比人"吹眠"叫佢日日用....
你都咪話無壓力....我做睇個個都覺得辛苦, 生仔既野...壓力真係好嚴重影響到身體同荷以X架。何必呢~~~何必呢~~ ...


~~~O猪 ma要生个健健康康既白白猪 :P~~~
~~go go go~~


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


932#
發表於 10-5-26 11:20 |只看該作者
原帖由 mwongl 於 10-5-26 11:12 發表
我估其其实有好多jm觉得自己又未去到要看医生阶段
但呢段时间又好心急有(通常呢d压力都系从家人或者朋友日日系度阿么哦lee陀。。。。)
所以咪红d大行其道咯~ ...


咁又係呀...來自身邊人既壓力真係唔野少...仲要好似大師咁日哦夜哦。真係好想頂佢上天花板~~妖。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 13040

好媽媽勳章 醒目開學勳章


933#
發表於 10-5-26 11:23 |只看該作者
哈哈哈哈。。。
甘你复趁复成点???

几时开始b计划呀?

昨日我系出面看到有jm做ivm...
我好奇去做search..原来仲好过ivf
跟住我第一样想到的是d医生简直过分,lurk钱怪都唔特止ivf既风险比ivm仲高(ex.卵巢cancer, ohss, 宫外孕。。)

唉~~~~~
唔猪可唔可以request架呢?
原帖由 bibifa1225 於 10-5-26 11:20 發表


咁又係呀...來自身邊人既壓力真係唔野少...仲要好似大師咁日哦夜哦。真係好想頂佢上天花板~~妖。


~~~O猪 ma要生个健健康康既白白猪 :P~~~
~~go go go~~


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


934#
發表於 10-5-26 11:34 |只看該作者
原帖由 mwongl 於 10-5-26 11:23 發表
哈哈哈哈。。。
甘你复趁复成点???

几时开始b计划呀?

昨日我系出面看到有jm做ivm...
我好奇去做search..原来仲好过ivf
跟住我第一样想到的是d医生简直过分,lurk钱怪都唔特止ivf既风险比ivm仲高(ex.卵巢cancer, ohss, 宫 ...


但日覆診只係種菌....依家我就等m到, 同埋等報告出...下星期再返去覆診, 但都係睇下m黎得順唔順利。
如果順利既話...計劃會隨時開始。

乜有ivm呢樣野架咩?? 係邊度睇到呀? 等我上網搵搵資料先。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


935#
發表於 10-5-26 11:35 |只看該作者
原帖由 mwongl 於 10-5-26 11:23 發表
哈哈哈哈。。。
甘你复趁复成点???

几时开始b计划呀?

昨日我系出面看到有jm做ivm...
我好奇去做search..原来仲好过ivf
跟住我第一样想到的是d医生简直过分,lurk钱怪都唔特止ivf既风险比ivm仲高(ex.卵巢cancer, ohss, 宫 ...


你指request d 乜野呀? 係指改做ivm?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


936#
發表於 10-5-26 11:43 |只看該作者
我搵到少少IVM既資料....不過得日文。
http://www.ivfosaka.com/reseach/05_03.html


http://www.ivfhongkong.com/b015.php
IVM (未成熟卵子的體外成熟培養)
在IVF實驗中,處理IVM卵子有異於傳統IVF,不成熟的IVM卵子取出之後,需要依據它不成熟的程度(GV或MI)培養在特別的IVM營養液中至到成熟。成熟之後運用ICSI科技使至受精發育成胚胎後移置入母體子宮腔內著床。 (IVM這個新科技目前並不普遍應用於所有不孕夫婦)

[ 本帖最後由 bibifa1225 於 10-5-26 11:46 編輯 ]
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 13040

好媽媽勳章 醒目開學勳章


937#
發表於 10-5-26 12:08 |只看該作者
系呀~~ 我昨日看到英文版讲关于ivm的
里面讲, 有什么人可以做呢个疗程

第一个符合criteria既人就系我地喇!(多囊人!)
我反而想知道点解在香港好似唔系好普遍甘
原帖由 bibifa1225 於 10-5-26 11:35 發表


你指request d 乜野呀? 係指改做ivm?


~~~O猪 ma要生个健健康康既白白猪 :P~~~
~~go go go~~


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


938#
發表於 10-5-26 12:20 |只看該作者
原帖由 mwongl 於 10-5-26 12:08 發表
系呀~~ 我昨日看到英文版讲关于ivm的
里面讲, 有什么人可以做呢个疗程

第一个符合criteria既人就系我地喇!(多囊人!)
我反而想知道点解在香港好似唔系好普遍甘 ...


其實我呢邊都唔普遍架...亦唔係度度都有得做。
而我睇返資料....其實成功率都都唔係好高咋woo。而且好多都係試驗性質...所以仲未係好普遍囉。
我係網上見到楓葉國好似有得做woo....唔水怕。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 13040

好媽媽勳章 醒目開學勳章


939#
發表於 10-5-26 12:23 |只看該作者
哈哈哈哈。。我见到系美国,见不到maple leave country wor...

e..但我系网上看到有成over 30%成功率wor.....


http://www.ivf-infertility.com/ivm.php

系最下面看到的
原帖由 bibifa1225 於 10-5-26 12:20 發表


其實我呢邊都唔普遍架...亦唔係度度都有得做。
而我睇返資料....其實成功率都都唔係好高咋woo。而且好多都係試驗性質...所以仲未係好普遍囉。
我係網上見到楓葉國好似有得做woo....唔水怕。 ...

[ 本帖最後由 mwongl 於 10-5-26 12:25 編輯 ]


~~~O猪 ma要生个健健康康既白白猪 :P~~~
~~go go go~~


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


940#
發表於 10-5-26 12:30 |只看該作者
原帖由 mwongl 於 10-5-26 12:23 發表
哈哈哈哈。。我见到系美国,见不到maple leave country wor...

e..但我系网上看到有成over 30%成功率wor.....


http://www.ivf-infertility.com/ivm.php

系最下面看到的
...



等我睇清楚先~~


美...呢度呀, 呢間有無呢??http://www.ivfcanada.com/news/ivm_success.cfm

[ 本帖最後由 bibifa1225 於 10-5-26 12:31 編輯 ]
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo