興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


921#
發表於 10-5-7 14:19 |只看該作者
原帖由 edea 於 10-5-6 22:08 發表


笑爆肚

牛牛, 有相睇:



收唔收貨?

我矛去攞既元旦bb禮物,係咪do係呢d呀


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


922#
發表於 10-5-7 14:20 |只看該作者
骨吖他窿


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


923#
發表於 10-5-7 14:55 |只看該作者
我要考試呀!星期六先放生 宜家偷雞入棚抖下
原帖由 jolo 於 10-5-7 12:33 發表
今日係公海 唔見 牛牛o既 ????

over ~~ over ~~~~~~
去o左邊呀 ????

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


924#
發表於 10-5-7 15:17 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-5-7 14:55 發表
我要考試呀!星期六先放生 宜家偷雞入棚抖下


努力 ~~ 加油................ 順順利利 ~~


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


925#
發表於 10-5-7 15:35 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-5-7 14:55 發表
我要考試呀!星期六先放生 宜家偷雞入棚抖下
我老公考完試啦 唔使對住啲無謂人
又升呢........
代表我家用又升.......
你的人格如何,你的人生亦必如何!


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


926#
發表於 10-5-7 15:49 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-5-7 01:05 發表


o係佢賞識之前都係期望佢唔好咁快執先啦...
我仲叫後生,又讀過下書... 班同事個個d 學歷都...
新年果陣開左個限期,話若果限期前賺唔到錢的話就成team 人解散,而家個限期就到... 但邊有可 ...
同佢打工都幾慘啵....我老公雖然未讀過大學,but佢算叻仔,靠自己努力上進,不停進修,呢幾年人工同級位都升咗呢...佢公司近日嚟咗個大學生,人工只係7千,佢好唔服我老公學歷比佢低,but人工多佢幾倍,仲要比我老公管mouth:mouth:" /> why依家啲人唔明白:人哋點解會上到嗰個位係全靠自己努力呢?

[ 本帖最後由 1013angel 於 10-5-7 15:50 編輯 ]
你的人格如何,你的人生亦必如何!


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


927#
發表於 10-5-7 16:43 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 10-5-7 15:35 發表
我老公考完試啦 唔使對住啲無謂人
又升呢........
代表我家用又升.......


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


928#
發表於 10-5-7 16:46 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 10-5-7 15:49 發表
同佢打工都幾慘啵....我老公雖然未讀過大學,but佢算叻仔,靠自己努力上進,不停進修,呢幾年人工同級位都升咗呢...佢公司近日嚟咗個大學生,人工只係7千,佢好唔服我老公學歷比佢低,but人工多佢幾倍,仲要比我老公 ...
我同事同我同grade,工作經驗耐過我(人工學歷唔清楚),都唔likey under我


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


929#
發表於 10-5-7 22:49 |只看該作者
牛牛好似今日考試喎.佢話星期六放生.


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


930#
發表於 10-5-8 01:31 |只看該作者
原帖由 AnnaFlower 於 10-5-7 22:49 發表
牛牛好似今日考試喎.佢話星期六放生.
希望亞牛考試成功
P.S兩隻牛快啲去抽"好媽媽"章啦

[ 本帖最後由 1013angel 於 10-5-8 01:33 編輯 ]
你的人格如何,你的人生亦必如何!


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


931#
發表於 10-5-8 01:34 |只看該作者
原帖由 hellomiffy 於 10-5-7 16:46 發表
我同事同我同grade,工作經驗耐過我(人工學歷唔清楚),都唔likey under我
啲眼紅吖嘛
你的人格如何,你的人生亦必如何!


伯爵府

積分: 16617


932#
發表於 10-5-8 08:22 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 10-5-7 15:49 發表
同佢打工都幾慘啵....我老公雖然未讀過大學,but佢算叻仔,靠自己努力上進,不停進修,呢幾年人工同級位都升咗呢...佢公司近日嚟咗個大學生,人工只係7千,佢好唔服我老公學歷比佢低,but人工多佢幾倍,仲要比我老公 ...


你老公間公司算係好好喇,我公司呢... 永遠都係加辛唔加薪 由我入去做到而家走左三個人,我就接收哂呢三個人o既工作... 人工.... 咁多年多左1000蚊咋...

尋日聽班同事講,原來... 公司好歡迎你考好多好多牌,但就唔會比錢你,不過會問你拎黎用mouth: 尋日佢地鬧緊... 早排公司問個人借左個牌黎簽d 野,搞d 搞到佢比人留案底...


伯爵府

積分: 16617


933#
發表於 10-5-8 08:26 |只看該作者
原帖由 hellomiffy 於 10-5-7 16:46 發表
我同事同我同grade,工作經驗耐過我(人工學歷唔清楚),都唔likey under我


我都試過... 果個同事同我同學歷,但年紀大過我... 我一返入公司做full time 公司就比左個高過佢o既post 我,佢仲要有一半係under 我做野,搞到佢自此日日發我脾氣,嫌公司train 我唔train 佢... 咁但係... 大家讀o既科都完全唔同...


伯爵府

積分: 16617


934#
發表於 10-5-8 08:29 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 10-5-8 01:31 發表
希望亞牛考試成功
P.S兩隻牛快啲去抽"好媽媽"章啦


試完... 失敗左... 可能佢嫌我未做到好媽媽...


伯爵府

積分: 16617


935#
發表於 10-5-8 08:30 |只看該作者
尋日o係公司係咁鬧個同事... 明明管貨o既係佢,而家唔見左野就係咁賴唔係佢經手... 個個都比佢賴均哂...
抵死得過老細支持佢...


伯爵府

積分: 16617


936#
發表於 10-5-8 08:31 |只看該作者
好野呀,收到信過左入境署第一關考試喇...
mouth: 不過... 下一關體能完全無可能考到lor... 都唔知請唔請假去考好...


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


937#
發表於 10-5-8 09:59 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-5-8 08:31 發表
好野呀,收到信過左入境署第一關考試喇...
mouth:mouth:" /> 不過... 下一關體能完全無可能考到lor... 都唔知請唔請假去考好...
去啦,比個希望自己嘛.


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


938#
發表於 10-5-8 13:30 |只看該作者
我放生喇!

原帖由 AnnaFlower 於 10-5-7 22:49 發表
牛牛好似今日考試喎.佢話星期六放生.

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


939#
發表於 10-5-8 13:34 |只看該作者
三橋三橋! 條街好屎熱!返屋企再傾!呵呵!
原帖由 jolo 於 10-5-7 15:17 發表


努力 ~~ 加油................ 順順利利 ~~

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


940#
發表於 10-5-8 15:10 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-5-8 08:31 發表
好野呀,收到信過左入境署第一關考試喇...
mouth:mouth:" /> 不過... 下一關體能完全無可能考到lor... 都唔知請唔請假去考好...
而家點考,幾多關架?我當年交左表第一關已經係體能,所以無去

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo