在職全職

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 14746


921#
發表於 11-7-14 07:19 |只看該作者
yy-violet 發表於 11-7-14 07:08
早上好! 報咗到先去煮早餐.
7月係集團的加薪月, 我都係咁2有得加2.5%, 即係未夠半年加咗2次 ...

早呀YY, 好消息喎!


侯爵府

積分: 22655

2011精緻種植勳章 畀面勳章


922#
發表於 11-7-14 09:02 |只看該作者
good morning


侯爵府

積分: 22655

2011精緻種植勳章 畀面勳章


923#
發表於 11-7-14 09:07 |只看該作者
YY, 你要唔要傢俬呀? 有套書架冇人要, 下半係90度拉上拉落的床, 放客房一流, 尺寸係高85吋, 濶6呎, 深15吋, 床拉咗落來係30吋X6呎


侯爵府

積分: 22655

2011精緻種植勳章 畀面勳章


924#
發表於 11-7-14 09:09 |只看該作者
yy-violet 發表於 11-7-14 07:08
早上好! 報咗到先去煮早餐.
7月係集團的加薪月, 我都係咁2有得加2.5%, 即係未夠半年加咗2次 ...
開心, 又可以草多D去旅行


子爵府

積分: 10891

畀面勳章


925#
發表於 11-7-14 09:17 |只看該作者
coffeemate 發表於 11-7-13 11:12
落緊狗C,未知晏晝食乜,日日都帶人地個仔去飲茶。

孖必加埋隻電燈咆去飲茶...Good....溫馨過溫馨


子爵府

積分: 10891

畀面勳章


926#
發表於 11-7-14 09:23 |只看該作者
fafa10322 發表於 11-7-13 15:39
家下學咩都貴.....
不用錢又有新事物學....
真係好..

琴日學習時間為上午09:30-12:30 + 14:30-17:00
上午嗰程好快, 11:30 放人, 下午就慘'D', 食完晏仔返去, 14:45 個Miss一開聲就瞓底四件(飯氣攻心, '洽'眼瞓'洽'到發埋夢), 全場得10個人. 一路到17:15先放學.


子爵府

積分: 10891

畀面勳章


927#
發表於 11-7-14 09:29 |只看該作者
yy-violet 發表於 11-7-14 07:12
15,16放假, 不過辛苦過返工, 15要買買買, 濕碎野俾cf搞埋尾, 16要執執執, 大喇叭, 音響器材要移上2樓, 件件 ...

五.....邊個得你真傳咁抵得諗, 過黎幫拖呀....抵讚.


水晶宮

積分: 70860


928#
發表於 11-7-14 11:49 |只看該作者
早晨既呢))))))))))))


一入來就見到咁多好消息
我要瞓八個鐘


水晶宮

積分: 70860


929#
發表於 11-7-14 11:50 |只看該作者
yy-violet 發表於 11-7-13 21:41
晚上好! 我冇失蹤, 唔使勞煩警察伯伯, 佢地好忙, 有人圍法會

第一個:yy冇失踪
我要瞓八個鐘


水晶宮

積分: 70860


930#
發表於 11-7-14 11:51 |只看該作者
臣媽 發表於 11-7-13 21:44
今日去咗深水埗閒逛, 買咗少少串珠材料, 又重拾呢個廿年前的興趣

第二個:臣媽玩穿珠。
我要瞓八個鐘


水晶宮

積分: 70860


931#
發表於 11-7-14 11:53 |只看該作者
yy-violet 發表於 11-7-14 07:08
早上好! 報咗到先去煮早餐.
7月係集團的加薪月, 我都係咁2有得加2.5%, 即係未夠半年加咗2次 ...

第三個:yy加人工
我要瞓八個鐘


水晶宮

積分: 70860


932#
發表於 11-7-14 11:54 |只看該作者
yy-violet 發表於 11-7-14 07:12
15,16放假, 不過辛苦過返工, 15要買買買, 濕碎野俾cf搞埋尾, 16要執執執, 大喇叭, 音響器材要移上2樓, 件件 ...

第四個:老y音響大升級。
我要瞓八個鐘


水晶宮

積分: 70860


933#
發表於 11-7-14 11:55 |只看該作者
panada88 發表於 11-7-14 07:19
早呀YY, 好消息喎!

第五個:阿pan報左到。
我要瞓八個鐘


水晶宮

積分: 70860


934#
發表於 11-7-14 11:56 |只看該作者
臣媽 發表於 11-7-14 09:02
good morning

第六個:臣媽今日叫早晨。
我要瞓八個鐘


水晶宮

積分: 70860


935#
發表於 11-7-14 11:57 |只看該作者
臣媽 發表於 11-7-14 09:07
YY, 你要唔要傢俬呀? 有套書架冇人要, 下半係90度拉上拉落的床, 放客房一流, 尺寸係高85吋, 濶6呎, 深15吋, ...






第七個:有禮物送。
我要瞓八個鐘


水晶宮

積分: 70860


936#
發表於 11-7-14 11:58 |只看該作者
臣媽 發表於 11-7-14 09:09
開心, 又可以草多D去旅行

第八個:臣媽計劃孖yy去旅行。
我要瞓八個鐘


水晶宮

積分: 70860


937#
發表於 11-7-14 11:59 |只看該作者
CCWAH 發表於 11-7-14 09:17
孖必加埋隻電燈咆去飲茶...Good....溫馨過溫馨

第九個:阿華都打左招呼。
我要瞓八個鐘


水晶宮

積分: 70860


938#
發表於 11-7-14 12:01 |只看該作者
第十個:溫仔送左個顯示屏比我。
我要瞓八個鐘


男爵府

積分: 9223


939#
發表於 11-7-14 13:34 |只看該作者
coffeemate 發表於 11-7-14 12:01
第十個:溫仔送左個顯示屏比我。
咁多好消息 :)

個mon幾大啫, 17"? 啱長輩用


男爵府

積分: 9223


940#
發表於 11-7-14 13:39 |只看該作者
昨日去飲茶吹水, shopping, 成5點至返屋企~~盡興

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo