想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 6375


921#
發表於 11-8-10 11:10 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-10 11:03
我d-12喇... 等多幾日就知派彩~~

我就應該下星期一


男爵府

積分: 6375


922#
發表於 11-8-10 11:27 |只看該作者
我應該好大機會……. 感冒…. 而家覺得好tired… 冇胃口 (點算, lunch都唔知食咩好…)…. 最好俾張床我瞓覺


大宅

積分: 3315


923#
發表於 11-8-10 11:51 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-10 11:27
我應該好大機會……. 感冒…. 而家覺得好tired… 冇胃口 (點算, lunch都唔知食咩好…)…. 最好俾張床我瞓覺 ...
bingo左都會有咁既徵狀呀, 我都登你緊張呀~~~~


大宅

積分: 3276

畀面勳章


924#
發表於 11-8-10 13:16 |只看該作者
我想問呢,係咪一定要check體溫?我一路都無check...只check排卵


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


925#
發表於 11-8-10 13:16 |只看該作者
有無已經CHECK到BINGO左既JM,可以分享吓呀?


大宅

積分: 3315


926#
發表於 11-8-10 13:21 |只看該作者
atny 發表於 11-8-10 13:16
我想問呢,係咪一定要check體溫?我一路都無check...只check排卵
有基礎體溫既數據配合會好好多, 因為體溫唔單止可以睇到排卵, 仲可以知道夠唔夠黃體、有無bingo等等... 好有用, 建議開始習慣日日早上量體溫!


大宅

積分: 3276

畀面勳章


927#
發表於 11-8-10 13:22 |只看該作者
回覆 Cruby 的帖子

thank you...但好似令到自己好緊張咁....我仲未試....


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


928#
發表於 11-8-10 13:26 |只看該作者
今日真係辛苦左,好想嘔


大宅

積分: 4874


929#
發表於 11-8-10 13:47 |只看該作者

引用:Quote:atny+發表於+11-8-10+13:16+我想問呢

原帖由 Cruby 於 11-08-10 發表
有基礎體溫既數據配合會好好多, 因為體溫唔單止可以睇到排卵, 仲可以知道夠唔夠黃體、有無bingo等等... 好 ...
甘排卵後體溫系米立刻升架?我6/8紅d深粗,到7/8晚上變返淺線!但8/8及9/8體溫都重系低!到今日10/8先升溫!甘我系幾時排卵啊?




大宅

積分: 3315


930#
發表於 11-8-10 13:54 |只看該作者
scytsin 發表於 11-8-10 13:47
甘排卵後體溫系米立刻升架?我6/8紅d深粗,到7/8晚上變返淺線!但8/8及9/8體溫都重系低!到今日10/8先 ...
其實人人都唔同架, 不過通常都會係深粗之後12-48小時內排, 所以你要過2日至升溫都唔奇既。

排果日會突然比之前既溫度再跌一跌, 之後就會升返上去, 一升就已經排左架喇, 如果你有check開體溫, 就會容易d比較到, 又可以知道自己個體溫pattern...

而我既體溫pattern 就係跌同升返上去只差12小時左右,
紅d由淺轉深12小時內出現晒, 又由深轉淺又係12小時唔夠,

我唔洗一日就排左架喇...


大宅

積分: 3315


931#
發表於 11-8-10 13:55 |只看該作者
scytsin 發表於 11-8-10 13:47
甘排卵後體溫系米立刻升架?我6/8紅d深粗,到7/8晚上變返淺線!但8/8及9/8體溫都重系低!到今日10/8先 ...
你不如check多幾個月, 知道自己個pattern會好d... 當然希望你一次bingo就唔洗再check啦....


大宅

積分: 4874


932#
發表於 11-8-10 14:20 |只看該作者

引用:Quote:scytsin+發表於+11-8-10+13:47+甘排

原帖由 Cruby 於 11-08-10 發表
你不如check多幾個月, 知道自己個pattern會好d... 當然希望你一次bingo就唔洗再check啦....
...
我已經試左3個月了!上個cycle重要計岩深粗前後都有dodo!不過do完立刻起身出街,流返好多出黎!今個cycle day18見到深粗,day16/18/19/21都有dodo,今日升溫!依家開始最難捱的2星期等排彩生活!




男爵府

積分: 6375


933#
發表於 11-8-10 14:24 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-10 11:51
bingo左都會有咁既徵狀呀, 我都登你緊張呀~~~~

>o<~!!!!! 係唔係真係咁易…. 我覺得仲難過六合彩d安慰


中午吃了热野, 感觉好d


男爵府

積分: 6375


934#
發表於 11-8-10 14:35 |只看該作者
scytsin 發表於 11-8-10 13:47
甘排卵後體溫系米立刻升架?我6/8紅d深粗,到7/8晚上變返淺線!但8/8及9/8體溫都重系低!到今日10/8先 ...

我都是深线後3天才升温


大宅

積分: 4874


935#
發表於 11-8-10 16:09 |只看該作者

引用:Quote:scytsin+發表於+11-8-10+13:47+甘排

原帖由 siuangel1 於 11-08-10 發表
我都是深线後3天才升温
甘你當深粗果日排定升溫果日排?




男爵府

積分: 6375


936#
發表於 11-8-10 16:35 |只看該作者
scytsin 發表於 11-8-10 16:09
甘你當深粗果日排定升溫果日排?

其實我都唔知ga… 27, 28/7號排…. 1/8升温


大宅

積分: 4874


937#
發表於 11-8-10 17:03 |只看該作者

引用:Quote:scytsin+發表於+11-8-10+16:09+甘你

原帖由 siuangel1 於 11-08-10 發表
其實我都唔知ga… 我27, 28/7號排…. 1/8先升温
甘你差不多check bingo喇wor!緊張嗎?你今個cycle好長喔!希望你一擊即中啦!

你高溫幾多度?




男爵府

積分: 6375


938#
發表於 11-8-10 17:20 |只看該作者
scytsin 發表於 11-8-10 17:03
甘你差不多check bingo喇wor!緊張嗎?你今個cycle好長喔!希望你一擊即中啦!

你高溫幾多度?

我今早36.6…. 我諗下最快星期一就會知結果…. 我已經一d都唔緊張…. 因為等排卵都等咗46day…. @_@



大宅

積分: 3315


939#
發表於 11-8-10 18:05 |只看該作者
scytsin 發表於 11-8-10 16:09
甘你當深粗果日排定升溫果日排?
我計跌溫果日排, 因為一升就已經排左, 而且紅d說明書都話深粗後12-48小時內排, 唔係深粗就排。


男爵府

積分: 6375


940#
發表於 11-8-10 18:09 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-10 18:05
我計跌溫果日排, 因為一升就已經排左, 而且紅d說明書都話深粗後12-48小時內排, 唔係深粗就排。
...

呢個cycle咁樣其實我都唔知幾時先m come


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo